Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Uživatelský avatar
mclean
Příspěvky: 67
Registrován: 02 led 2015, 03:27
Bydliště: Trnava

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od mclean » 21 črc 2016, 22:20

Mimo píše:Trochu sa vtierknem do temy, riesil niekto to vrzganie? Robi mi to tiez, hlavne ked je teplo a spojku pustam pomaly. Tiez som to chcel riesit v KM, ale kvoli praci mozem len v sobotu... Na webe maju uvedene,ze servis maju otvoreny tiez. Tak som tam volal,objednat sa...vyzsledok, ze tuto sobotu nie. Tak hovorim, buducu,alebo o dva tyzdne,mne je jedno... Technik stichol
Ze ehmmm..to asi nepojde...preco?...lebo v sobotu nerobi skladnik a nevie teda nic vydat zo skladu... Po tejto odpovedi som ostal trohu zarazeny..
Prosím? Ale vsak na premazanie pedalu metreba extra diely...ale ze aj tak..mazivo atd...a tak si hovorim..na co je tam potom ten servis v sobotu? Vraj ked tam necham auto na vikend....no fajn, kvoli namazaniu :) pobavilo...
Tak tam som nepohodil... Zobral som to do imeho servisu kde to namazali- sprejom..ale moc to nepomohlo. Este aj ta spojka ide uz dost tazko

Niekto to doriesil?
ked to premazali v KM, tak to tyzden vrzgalo viac a odvtedy (asi 3mesiace) som si to uz nevsimol.

a ten pokles vykonu od 2000 do 2500, odkedy som vyjazdil pol benzinovej nadrze s cisticom Dynamax, tak to prestalo..
MEGANE I 1,6i 05-07
ALTEA 1,6 MPI 07-13
IGNIS 1,3 VVT LPG 1/13-10/14
ASTRA J TS A14NET LPG 10/14

Reklama
 

jarinkos
Příspěvky: 20
Registrován: 15 črc 2016, 08:31

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od jarinkos » 26 úno 2017, 12:26

Ahoj všem,tak já mám Astra J 88 kw 1,4 turbo r.v 2013 /10 a děje se mi něco podobné,když jedu delší trasu a mam tam 4 rychlost a otáček cca 2000 tak mi to škubne taky,pokud podřadím,je to zas ok.Taky nevím čím to je.Jestli to potřebuje víc otáček a nepodtáčet,nevim.ale znervoznuje mě to.dík za radu.

Uživatelský avatar
LPGpower
Příspěvky: 17
Registrován: 09 bře 2017, 09:34
Bydliště: Bratislava

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od LPGpower » 09 bře 2017, 10:12

Ahojte,

mal som podobne problemy ako tu popisujete, trhanie, cukanie pri rozjazde, pri otackach od 2000 do 3000, hlavne pri silnejsom zoslapnuti pedala. Uz 6 mesiacov je toto vyriesene nasledovnym spôsobom:

O podobnom probleme som sa dozvedel z UK fora, kde uzivatelia odporucali vymenit sviecky a zapalovaciu cievku (original Delphi). Po vymene sviecok problem pretrvaval, po vymene zapalovacej cievky problem kompletne prestal.
Pozor pri vymene cievky, neodporuca sa kupit neznackove ktore sa predavaju okolo 80 eur (trhanie sa vrati po par tisíc km), original Delphi ktory je tam aj od vyroby stoji 150 eur.
Opel Astra J 103kw 1.4 NET 8/2011 Benzin+LPG 180tis km

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od Xavier » 09 bře 2017, 10:49

Povodna cievka bola aky vyrobca? Bol to tiez delphi? Lebo z prispevku mi pride, ze si vymenil delphi za delphi, ale potom predpokladam tiez, ze sa problem vrati, ked sa jedna o ten isty vyrobok.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od blesk » 09 bře 2017, 13:09

Je to dost casty problem s obycajnymi svieckami. Ta lista odchadza casto uz od 1.4/1.6 v Hcku. S novymi platinovymi NGK je to lepsie. Neviem ake maju sviecky LPGcka, ale dalsi problem je ten, ze LPG vseobecne nici sviecky a zla sviecka odpali cievku. Kedze su vsetky v jenom module, musia sa vymenit vsetky. To napadlo nejakeho genialneho produktoveho manazera v Delphi, ako na tom dobre zarobit.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
LPGpower
Příspěvky: 17
Registrován: 09 bře 2017, 09:34
Bydliště: Bratislava

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od LPGpower » 09 bře 2017, 14:59

Ano original od vyroby je Delphi. Mne to zacalo cukat pri 115tis km, takze sa nebudem stazovat ak aj nahradna cievka vydrzi 115tis km budem spokojny..
Sviecky davam Denso kus za 4 eura, cize 16 eura cela sada, menim kazdych 60tis km.
Opel Astra J 103kw 1.4 NET 8/2011 Benzin+LPG 180tis km

azrael
Příspěvky: 247
Registrován: 30 kvě 2016, 19:09
Bydliště: Nitriansky kraj

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od azrael » 10 bře 2017, 09:25

no pre turbo benzin som kukal DENSO sviecky, ale stoji 14€/ks..NGK je za 12€
nejake lacne si zohnal..
Opel Astra J 1,4T 103kW [9/2010]

Uživatelský avatar
LPGpower
Příspěvky: 17
Registrován: 09 bře 2017, 09:34
Bydliště: Bratislava

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od LPGpower » 10 bře 2017, 11:11

Sviecky som naposledy menil v servise u Hatiara vo Zvolene ked mi tiez menili LPG filtre. 16eur som platil za 4 sviecky, neviem ci mi ich dali za ich nakupnu cenu, za robotu si uctovali 50eur.
Opel Astra J 103kw 1.4 NET 8/2011 Benzin+LPG 180tis km

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od blesk » 10 bře 2017, 11:46

Cisto konspiracna teoria, ak nejaky Hatiar dal zle sviecky, tak ti odpalil cievky.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

azrael
Příspěvky: 247
Registrován: 30 kvě 2016, 19:09
Bydliště: Nitriansky kraj

Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)

Příspěvek od azrael » 10 bře 2017, 13:25

..ja som to nechcel takto napisat 8-), ale tiez ma to napadlo pri tej cievke
Opel Astra J 1,4T 103kW [9/2010]

Odpovědět