Plastový kryt pod motorem
Re: Plastový kryt pod motorem
ale uplne paradny. paci sa mi viac ako original. tento sa v terene neroztrieska ako ten plast. keby nemam od vyroby tam, jednoznacne by som volil tento
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
- Reklama
Re: Plastový kryt pod motorem
Kolko stala vyroba a material?
Re: Plastový kryt pod motorem
Ano plastovy original nema dieru, len taky ten vyrez ako tvoj. Ocelovy diery ma, asi kvoli znizeniu hmotnosti/ceny za material. Hlinikove sa predavaju na nete neoriginalne, ale stoja 2-3x tolko co ocelovy.preston1793 píše:...Na druhej strane kryt pod motor sa predsa dal objednat aj ako priplatkova vybava ak sa nemylim, ale neviem cije s dierou nejakou. ...
http://www.catcar.info/opel/?lang=en&l= ... 09MTI%253D
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
- preston1793
- Příspěvky: 33
- Registrován: 29 zář 2015, 18:52
- Bydliště: SK, Kosice
Re: Plastový kryt pod motorem
kryt je z allegra http://allegro.pl/listing/listing.php?b ... %20silnikamaxipes píše:Kolko stala vyroba a material?
material + vyroba toho hlinikoveho dielu zadara, resp. neviem ci otec nieco platil
Astra 2014, 1.4 NET LPG Cosmo
Re: Plastový kryt pod motorem
Osobne by som na benzín alebo LPG, kvôli vysokým teplotám, pod motor kryt nedával. Ani nie pre riziko, že by plastový materiál nevydržal, ale teploty, ktoré vznikajú pri činnosti motora sú už dosť vysoké a nerád by som ešte viac týmto spôsobom zaťažoval motor.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Re: Plastový kryt pod motorem
Tej teploty a turba som sa bal, ale teraz nove nafty, napriklad Octavia III 1.6TDI (aj nova Insignia 2.0d, mozno aj Astra 1.6d), maju DPF s katalyzatorom hned za turbom priamo na motore - teda v motorovom priestore. Na Octavke som otvoril kapotu 10minut po jazde a subjektivne tam bolo viac tepla nez na benzine. Na motore plastovy kryt s pur penou a pod motorom tiez. 30tisicove vymeny oleja. Neviem ale ako maju tieto motory riesene chladenie turba, ci je tam elektricke cerpadlo, co toci vodu aj po vypnuti motora (olej kazdopadne stoji na mieste). Opel toto myslim nema. Skoda to ma v 1.2TSI, neviem ako TDI.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
- matusbelusak
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 bře 2016, 10:23
Re: Plastový kryt pod motorem
priložím sem svoju skúsenosť, ked som kupil astru mal som tam kryt plastový, a nemal som s ním problém s deformáciou abo niečim podobným, po vymene oleja sa ulomily uchyty a som ho musel vybrať von lebo za cesty sa vačšia časť stratila ... tak som prednedávnom objednal nový plastový kryt ževraj z tvrdšieho plastu ale nwm no ako to bude, stálo ma to 36€ ale doprava 4 takže kryt 32€, ešte som ho nestihol namontovať ani odskúšať takže zatiaľ iba tak foto, ale premýšľam že či ten otvor na úchyt nezväčšiť, čo myslíte? mam ho zvačšiť aby tak nenahrieval vyfuk plast? či nie je to potrebné?
Opel Astra ST 1,7 CDTI 81kw 2011 ( 208 000 km )
Re: Plastový kryt pod motorem
To máš asi ten čo ja,nič som na nom nezväčšoval je tam asi 5až 10cm škara od výfuku.Mám ho už asi cez dva roky a je zatial ok.
Opel astra ST 103kw LPG
- matusbelusak
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 bře 2016, 10:23
Re: Plastový kryt pod motorem
Desirehd tak to je potom super dík... dufam ze aj tento takto vydrzi... príspevok doplneny..... tak už kryt je na aute, sedel perfektne aj diery všetko nemal som s ním problém vyzerá že to niečo vydrží, prikladám foto
Opel Astra ST 1,7 CDTI 81kw 2011 ( 208 000 km )
Re: Plastový kryt pod motorem
Rozmyslam, ze na zimu kupim tento kryt. Pride mi, ze kym sa auto zahreje na 104C tak ma dost vyssiu spotrebu paliva (co je asi normalne). Ked boli mrazy -20C tak tak spotreba bola kludne o 2L vyssia pri jazdach do 20Km. Kryt by mohol pomoct motoru sa rychlejsie zahriat a nestracat teplotu. Na leto to uz necham tak, nech sa turbo chladi.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011