1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Ahoj clenove,
zde na forumu jsem nenasel tema, proto zde zakladam.
Mam dotaz, jak je to s motorem 1.6 CDTI 100kw na dalnicni stoupani se sestkou pri konstatni rychlostech 130 km/h, nemusi radit petku?
Ctu technicke parametry - 100Kw, 320 Nm, 1500kg, sestka toci 2400rpm pri 130 km/h. Neznam realitu, zda neztraci dech vzhledem vysoke hmotnosti ku nizke otacky motoru pri 6.
Diky
Honza
zde na forumu jsem nenasel tema, proto zde zakladam.
Mam dotaz, jak je to s motorem 1.6 CDTI 100kw na dalnicni stoupani se sestkou pri konstatni rychlostech 130 km/h, nemusi radit petku?
Ctu technicke parametry - 100Kw, 320 Nm, 1500kg, sestka toci 2400rpm pri 130 km/h. Neznam realitu, zda neztraci dech vzhledem vysoke hmotnosti ku nizke otacky motoru pri 6.
Diky
Honza
Opel Astra ST J Cosmo 1.6 CDTI - 100 kW
ex: Škoda Octavia I Combi Elegance 1.9 TDI - 81 kW
ex: Peugeot 406 Combi 1.9TD - 66 kW
ex: Škoda Felicia LX 1.9D - 47 kW
ex: Renault 21 TXE 2.2i - 81 kW
ex: Škoda 120L - 36,7 kW
ex: Škoda Octavia I Combi Elegance 1.9 TDI - 81 kW
ex: Peugeot 406 Combi 1.9TD - 66 kW
ex: Škoda Felicia LX 1.9D - 47 kW
ex: Renault 21 TXE 2.2i - 81 kW
ex: Škoda 120L - 36,7 kW
- Reklama
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Otazne aky kopec myslis a ake stupanie. No pri beznej dialnici toto podla mna nie je problem ani pri slabsich motoroch so 6ou.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
A hlavne je to diesel, kde mas v tom rozsahu plny krutiaci moment. To by ti museli otacky klesnut pod 1500, aby si pocitil kopec.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
@xavier:
dalnicni kopec mam na mysli na D1 mezi Humpolcem a Prahou. U Peugeota 406 Combi 1.9 TD 66Kw jsem musel pravidelne 3x radit na ctyrku. Octavia I Combi 1.9TDi 81Kw jsem nemusel vubec radit (5.rychlost a to uz melo 2.800rpm pri tachomtrove 130 a jinak 3.000rpm pri 130km/h dle GPS). Proto u mne je velkou neznamou, jak bude Opel chovat na D1 na 6.q.
Jinak diky.
Honza
dalnicni kopec mam na mysli na D1 mezi Humpolcem a Prahou. U Peugeota 406 Combi 1.9 TD 66Kw jsem musel pravidelne 3x radit na ctyrku. Octavia I Combi 1.9TDi 81Kw jsem nemusel vubec radit (5.rychlost a to uz melo 2.800rpm pri tachomtrove 130 a jinak 3.000rpm pri 130km/h dle GPS). Proto u mne je velkou neznamou, jak bude Opel chovat na D1 na 6.q.
Jinak diky.
Honza
Opel Astra ST J Cosmo 1.6 CDTI - 100 kW
ex: Škoda Octavia I Combi Elegance 1.9 TDI - 81 kW
ex: Peugeot 406 Combi 1.9TD - 66 kW
ex: Škoda Felicia LX 1.9D - 47 kW
ex: Renault 21 TXE 2.2i - 81 kW
ex: Škoda 120L - 36,7 kW
ex: Škoda Octavia I Combi Elegance 1.9 TDI - 81 kW
ex: Peugeot 406 Combi 1.9TD - 66 kW
ex: Škoda Felicia LX 1.9D - 47 kW
ex: Renault 21 TXE 2.2i - 81 kW
ex: Škoda 120L - 36,7 kW
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Ved v tom aute sedis, tak citis, ci straca dych. Ja som na benzine zatial pri tempomate nemusel pri dialnicnych 130 podradovat ( D1, R1 v SR ). V Chorvatsku som musel ubrat do zataciek, ktore boli v stupani.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Honzo myslím si ze se bojíš zbytečné vzhledem k parametrům 1.6cdti jinak zkus napsat členovy Dralan ten má 1.6cdti
mam 1.6sidi několikrát jsem jel Prahu-Mikulov a kopec ani necítila
mam 1.6sidi několikrát jsem jel Prahu-Mikulov a kopec ani necítila
astra j sportstourer cosmo 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
O to obavy mat nemusis. Fakt tam mas plny krutiak k dispozicii a dostatocne otacky. Ani to nepocitis. A dovolim si tvrdit, ze by si to necitil ani pri 110 konovej variante. tu trasu som absolvoval s mojim prvym j-ckom 1,7cdti 110ps htb. Dvaja v aute, skrina v kufri plus batozina a o kopci som nemal ani ponatia. To iste na chorvatskych cestach.
Sice teraz mam 1,7 cdti ale 131 ps plus combi, no myslim si, ze nad rychlost 110 km nemusis mat obavy o to, ze by to auto pytalo podradit.
Sice teraz mam 1,7 cdti ale 131 ps plus combi, no myslim si, ze nad rychlost 110 km nemusis mat obavy o to, ze by to auto pytalo podradit.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Cau,
mam teprve chvili,ale zadne pociteni kopce pri 130/h ve ctyrech plny kufr de nekona,
Muzes byt v klidu
mam teprve chvili,ale zadne pociteni kopce pri 130/h ve ctyrech plny kufr de nekona,
Muzes byt v klidu
Astra J st 1.6 cdti 100kw,mahagon,cosmo
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Ten krouticí moment je k nezaplacení. To byl taky jeden z důvodů, proč jsem opustil původní myšlenku 1,4 + LPG.
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
kluci mám dotaz, zvažuji K-čko a přemýšlím o dieslu 1,6 - 81 nebo 100kW, je tam rozdíl 30 000, který už je přes čáru, tzn, buď budu muset něco oželet když budu chtít silnější, ale je to nutné?
Když byla na misce vah oktávka, kolegové v práci mě utvrzovali jít raději do dvou litru než do šestnáckty se slovy, že ten obsah je cítit a při srovnání kolegové s dvoulitry měli nižší spotřebu než ti s nižším obsahem.
Tady ale rozdíl v obsahu není... spotřeba je dokonce u slabší verze nižší. Nejde mi o lítání - závodník nejsem, do teď mi stačilo 55 kW v benzínu (v Gčkové astře), zase ale vyloženě plazit se mi nechce.
Co jsem koukal, všichni tu máte jen tu 100kW verzi, není tu někdo s tou slabší, kdo by mi řekl, jak na tom je? (SZ mi zatím nejdou, tak asi tady)
díky moc.
http://www.opel.cz/content/dam/Opel/Eur ... _udaje.pdf
Když byla na misce vah oktávka, kolegové v práci mě utvrzovali jít raději do dvou litru než do šestnáckty se slovy, že ten obsah je cítit a při srovnání kolegové s dvoulitry měli nižší spotřebu než ti s nižším obsahem.
Tady ale rozdíl v obsahu není... spotřeba je dokonce u slabší verze nižší. Nejde mi o lítání - závodník nejsem, do teď mi stačilo 55 kW v benzínu (v Gčkové astře), zase ale vyloženě plazit se mi nechce.
Co jsem koukal, všichni tu máte jen tu 100kW verzi, není tu někdo s tou slabší, kdo by mi řekl, jak na tom je? (SZ mi zatím nejdou, tak asi tady)
díky moc.
http://www.opel.cz/content/dam/Opel/Eur ... _udaje.pdf