1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další
Uživatelský avatar
JeanK3
Příspěvky: 138
Registrován: 28 dub 2015, 12:41
Bydliště: Česká Bělá

1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?

Příspěvek od JeanK3 » 05 kvě 2015, 15:45

Ahoj clenove,
zde na forumu jsem nenasel tema, proto zde zakladam.
Mam dotaz, jak je to s motorem 1.6 CDTI 100kw na dalnicni stoupani se sestkou pri konstatni rychlostech 130 km/h, nemusi radit petku?
Ctu technicke parametry - 100Kw, 320 Nm, 1500kg, sestka toci 2400rpm pri 130 km/h. Neznam realitu, zda neztraci dech vzhledem vysoke hmotnosti ku nizke otacky motoru pri 6.

Diky

Honza
Opel Astra ST J Cosmo 1.6 CDTI - 100 kW
ex: Škoda Octavia I Combi Elegance 1.9 TDI - 81 kW
ex: Peugeot 406 Combi 1.9TD - 66 kW
ex: Škoda Felicia LX 1.9D - 47 kW
ex: Renault 21 TXE 2.2i - 81 kW
ex: Škoda 120L - 36,7 kW

Reklama
 

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?

Příspěvek od Xavier » 06 kvě 2015, 09:11

Otazne aky kopec myslis a ake stupanie. No pri beznej dialnici toto podla mna nie je problem ani pri slabsich motoroch so 6ou.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?

Příspěvek od Xavier » 06 kvě 2015, 09:12

A hlavne je to diesel, kde mas v tom rozsahu plny krutiaci moment. To by ti museli otacky klesnut pod 1500, aby si pocitil kopec.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Uživatelský avatar
JeanK3
Příspěvky: 138
Registrován: 28 dub 2015, 12:41
Bydliště: Česká Bělá

Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?

Příspěvek od JeanK3 » 06 kvě 2015, 12:01

@xavier:
dalnicni kopec mam na mysli na D1 mezi Humpolcem a Prahou. U Peugeota 406 Combi 1.9 TD 66Kw jsem musel pravidelne 3x radit na ctyrku. Octavia I Combi 1.9TDi 81Kw jsem nemusel vubec radit (5.rychlost a to uz melo 2.800rpm pri tachomtrove 130 a jinak 3.000rpm pri 130km/h dle GPS). Proto u mne je velkou neznamou, jak bude Opel chovat na D1 na 6.q.
Jinak diky.

Honza
Opel Astra ST J Cosmo 1.6 CDTI - 100 kW
ex: Škoda Octavia I Combi Elegance 1.9 TDI - 81 kW
ex: Peugeot 406 Combi 1.9TD - 66 kW
ex: Škoda Felicia LX 1.9D - 47 kW
ex: Renault 21 TXE 2.2i - 81 kW
ex: Škoda 120L - 36,7 kW

pico
Příspěvky: 622
Registrován: 17 pro 2012, 16:44
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?

Příspěvek od pico » 06 kvě 2015, 12:15

Ved v tom aute sedis, tak citis, ci straca dych. Ja som na benzine zatial pri tempomate nemusel pri dialnicnych 130 podradovat ( D1, R1 v SR ). V Chorvatsku som musel ubrat do zataciek, ktore boli v stupani.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013

honzina
Příspěvky: 310
Registrován: 08 pro 2013, 18:41
Bydliště: mikulov

Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?

Příspěvek od honzina » 06 kvě 2015, 21:45

Honzo myslím si ze se bojíš zbytečné vzhledem k parametrům 1.6cdti jinak zkus napsat členovy Dralan ten má 1.6cdti
mam 1.6sidi několikrát jsem jel Prahu-Mikulov a kopec ani necítila
astra j sportstourer cosmo 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?

Příspěvek od Xavier » 07 kvě 2015, 07:45

O to obavy mat nemusis. Fakt tam mas plny krutiak k dispozicii a dostatocne otacky. Ani to nepocitis. A dovolim si tvrdit, ze by si to necitil ani pri 110 konovej variante. tu trasu som absolvoval s mojim prvym j-ckom 1,7cdti 110ps htb. Dvaja v aute, skrina v kufri plus batozina a o kopci som nemal ani ponatia. To iste na chorvatskych cestach.
Sice teraz mam 1,7 cdti ale 131 ps plus combi, no myslim si, ze nad rychlost 110 km nemusis mat obavy o to, ze by to auto pytalo podradit.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

luk!no
Příspěvky: 114
Registrován: 16 srp 2015, 17:39

Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?

Příspěvek od luk!no » 19 srp 2015, 18:03

Cau,
mam teprve chvili,ale zadne pociteni kopce pri 130/h ve ctyrech plny kufr de nekona,
Muzes byt v klidu 8-)
Astra J st 1.6 cdti 100kw,mahagon,cosmo

kotek
Příspěvky: 240
Registrován: 07 lis 2014, 20:35
Bydliště: Ostrava

Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?

Příspěvek od kotek » 19 srp 2015, 19:48

Ten krouticí moment je k nezaplacení. To byl taky jeden z důvodů, proč jsem opustil původní myšlenku 1,4 + LPG.
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)

Joska
Příspěvky: 16
Registrován: 29 úno 2016, 11:48

Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?

Příspěvek od Joska » 28 bře 2016, 22:43

kluci mám dotaz, zvažuji K-čko a přemýšlím o dieslu 1,6 - 81 nebo 100kW, je tam rozdíl 30 000, který už je přes čáru, tzn, buď budu muset něco oželet když budu chtít silnější, ale je to nutné?

Když byla na misce vah oktávka, kolegové v práci mě utvrzovali jít raději do dvou litru než do šestnáckty se slovy, že ten obsah je cítit a při srovnání kolegové s dvoulitry měli nižší spotřebu než ti s nižším obsahem.

Tady ale rozdíl v obsahu není... spotřeba je dokonce u slabší verze nižší. Nejde mi o lítání - závodník nejsem, do teď mi stačilo 55 kW v benzínu (v Gčkové astře), zase ale vyloženě plazit se mi nechce.
Co jsem koukal, všichni tu máte jen tu 100kW verzi, není tu někdo s tou slabší, kdo by mi řekl, jak na tom je? (SZ mi zatím nejdou, tak asi tady)

díky moc.
http://www.opel.cz/content/dam/Opel/Eur ... _udaje.pdf

Odpovědět