Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Akze mas novy zotrvacnik aj ked nebol poskodeny a stacilo ho iba vysusit, respektive spravne namontovat, ked ti menili motor?
Podla fotiek to vyzera, ze to striekalo od chladica. Zeby ho prederavili, ked sa snazili rozobrat motor?
Podla fotiek to vyzera, ze to striekalo od chladica. Zeby ho prederavili, ked sa snazili rozobrat motor?
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
- Reklama
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Ja som bol presvedceny, ze ten zotrvcnik nemohol odist len tak pre nic zanic, hustil som do nich, ze sa bud nepravne namontoval, alebo ho oninejako poskodili. Odpoved znela nie, nemali ho ako poskodit, zle namontovat, jedine ako to vyriesit, len vymenit za novy. Teraz je to prakticky uz jedno, je tam novy, schvalil to aj vyrobca. Serie ma to, ze opat neuvladli spatnu montaz a opat tam nieco prepichli, nedotiahli. Je to proste hanba, hanba, taketo servisy.
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
To ak je fakt montazou, tak to nie je na sudneho znalca, ale na dva monokle. Asi by som rovno riesil cez importera, ze v danom servise to neodborne namontovali. Ale samozrejme predtym si bud 100isty, ze je to ich vinou. Si to skjus doma pozriet, posudit.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
taketo situacie neprospievaju zdraviu ...
skus zajst do ineho servisu, nech sa nato pozru, ziskas iny pohlad.
skus zajst do ineho servisu, nech sa nato pozru, ziskas iny pohlad.
Zafira-C Cosmo 1.4T 103kW LPG ( B14NET ) 8/2015
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
V novom SM je clanok o 1.8TSI a pride mi to velmi podobne k 1.4T a 1.6T. Motor mal od 2008 do 2011 uzke piestne kruzky z dovodu nizsej spotreby, tie ale mali nejake mensie kanaliky na olej, ktore sa zalepili karbonom. Motor zacal najprv zrat olej, neskor vyryl drazku do valca. Vtedy uz pomohol len vybrus alebo novy motor. Po prechode na hrubsie kruzky, problemy prestali. Odporuca sa tankovat aditivovany benzin alebo aditivovat dodatocne a skratit vymeny oleja na max 15tisic. Potom to vraj vydrzi 200tisic km.
patcube tak ma napada, aky benzin si tankoval? Aditivovanu 95ku alebo obycajnu?
patcube tak ma napada, aky benzin si tankoval? Aditivovanu 95ku alebo obycajnu?
Naposledy upravil(a) blesk dne 19 úno 2016, 13:37, celkem upraveno 1 x.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Tak to je důvod proč tankuji OMV a Shell klasický benzín N95 a přidávám si sám VIF.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Mám dotaz, myslíte že pokud si dolévám aditivum sám a vesměs tankuji 50lit a dám 3x20ml aditiva, to znamená na cca 60lit benzínu, ubliži to motoru. Předpokládám, že ne a jen mu dopřávám . Ročně najedu cca 12 - 13tis. km a tak výměna oleje je v pohodě.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
To ja taky, uz jenom kvuli klidnejsimu volnobehu, ale 2015 uz ma asi jine krouzky, takze nutne to uplne neni.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
To sice mají, ale i přesto to tam dávám a myslím, že me cca 300kč za rok nezrujnuje navíc a věřím, že motoru to určitě prospěje. Hlavně to pociťuji v zimě, kdy je motor hodně studený.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Myslim, ze na obalu VIF je napsano, ze prelevani neni na zavadu. Ja davam neco vic, nez je norma.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011