Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Odpovědět
Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od blesk » 30 led 2016, 16:43

Akze mas novy zotrvacnik aj ked nebol poskodeny a stacilo ho iba vysusit, respektive spravne namontovat, ked ti menili motor?
Podla fotiek to vyzera, ze to striekalo od chladica. Zeby ho prederavili, ked sa snazili rozobrat motor?
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Reklama
 

patcube
Příspěvky: 18
Registrován: 20 črc 2015, 17:56

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od patcube » 30 led 2016, 16:55

Ja som bol presvedceny, ze ten zotrvcnik nemohol odist len tak pre nic zanic, hustil som do nich, ze sa bud nepravne namontoval, alebo ho oninejako poskodili. Odpoved znela nie, nemali ho ako poskodit, zle namontovat, jedine ako to vyriesit, len vymenit za novy. Teraz je to prakticky uz jedno, je tam novy, schvalil to aj vyrobca. Serie ma to, ze opat neuvladli spatnu montaz a opat tam nieco prepichli, nedotiahli. Je to proste hanba, hanba, taketo servisy.

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od Xavier » 30 led 2016, 19:45

To ak je fakt montazou, tak to nie je na sudneho znalca, ale na dva monokle. Asi by som rovno riesil cez importera, ze v danom servise to neodborne namontovali. Ale samozrejme predtym si bud 100isty, ze je to ich vinou. Si to skjus doma pozriet, posudit.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Uživatelský avatar
mater
Příspěvky: 540
Registrován: 25 srp 2015, 20:55

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od mater » 31 led 2016, 11:47

taketo situacie neprospievaju zdraviu ...

skus zajst do ineho servisu, nech sa nato pozru, ziskas iny pohlad.
Zafira-C Cosmo 1.4T 103kW LPG ( B14NET ) 8/2015
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od blesk » 02 úno 2016, 10:04

V novom SM je clanok o 1.8TSI a pride mi to velmi podobne k 1.4T a 1.6T. Motor mal od 2008 do 2011 uzke piestne kruzky z dovodu nizsej spotreby, tie ale mali nejake mensie kanaliky na olej, ktore sa zalepili karbonom. Motor zacal najprv zrat olej, neskor vyryl drazku do valca. Vtedy uz pomohol len vybrus alebo novy motor. Po prechode na hrubsie kruzky, problemy prestali. Odporuca sa tankovat aditivovany benzin alebo aditivovat dodatocne a skratit vymeny oleja na max 15tisic. Potom to vraj vydrzi 200tisic km.
patcube tak ma napada, aky benzin si tankoval? Aditivovanu 95ku alebo obycajnu?
1.8tsi.jpg
Naposledy upravil(a) blesk dne 19 úno 2016, 13:37, celkem upraveno 1 x.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od Astra - R@SAG » 02 úno 2016, 10:37

Tak to je důvod proč tankuji OMV a Shell klasický benzín N95 a přidávám si sám VIF.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od Astra - R@SAG » 02 úno 2016, 10:53

Mám dotaz, myslíte že pokud si dolévám aditivum sám a vesměs tankuji 50lit a dám 3x20ml aditiva, to znamená na cca 60lit benzínu, ubliži to motoru. Předpokládám, že ne a jen mu dopřávám :) :) . Ročně najedu cca 12 - 13tis. km a tak výměna oleje je v pohodě.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od blesk » 02 úno 2016, 10:56

To ja taky, uz jenom kvuli klidnejsimu volnobehu, ale 2015 uz ma asi jine krouzky, takze nutne to uplne neni.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od Astra - R@SAG » 02 úno 2016, 11:04

To sice mají, ale i přesto to tam dávám a myslím, že me cca 300kč za rok nezrujnuje navíc a věřím, že motoru to určitě prospěje. Hlavně to pociťuji v zimě, kdy je motor hodně studený.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od blesk » 02 úno 2016, 11:09

Myslim, ze na obalu VIF je napsano, ze prelevani neni na zavadu. Ja davam neco vic, nez je norma.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Odpovědět