Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Odpovědět
pico
Příspěvky: 622
Registrován: 17 pro 2012, 16:44
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od pico » 23 říj 2015, 23:55

Patcube, ty musis mat pevne nervy. Mna by rozdrapilo. Ale snad si si uz ten pohar blenu vypil cely a budes mat roky pokoj. Zelam ti to. Inak syn ma 8 rocnu Mazdu 3, kupenu v AAA, na tacho 180.000 km, preklinany HDI motor a jazdi ako na novom. Nic mu tam ani nevrzne, vsetko slape. Ja mam 23.000 km vrzgaju mi stale dvere, teraz sa uracil rezonovat pravy budik, menili mi zadne strmene, voda vo dverach... Ach jo. Ale ajtak ju ( Astru ) mam rad :D
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013

Reklama
 

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od blesk » 24 říj 2015, 18:29

Ta vodna pumpa je znamy problem, myslel som ale, ze poruchove boli iba prve rocniky, potom to vyrobca tej pumpy mal vylepsit.
Ked to ale robi aj na novych autach tak to moze byt vlastnost, nie chyba. Pisal som to v inom vlakne. Niektore pumpy takto prepustaju cez osku, aby sa mazalo lozisko (ta chladiaca kvapalina je dost mastna). Kolga ma tu spominany HDI (2.0) a dolieva pravidelne. Liter chladiacej stoji 8e a urobis z toho 2litre. To ti vystaci povedzme na 80-100tisic km. Zalezi, ci si perfekcionalista a musis to mat opravene. Smutne je, ze Opel toto neriesi vramci zaruky.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od blesk » 11 pro 2015, 16:47

Statistika motorv KO:
https://translate.googleusercontent.com ... qzce-bz33Q

ca. znamena ok
x je ko
Priklad 1.4T pred 30tisic km 2.8% motorov KO.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od Astra - R@SAG » 14 pro 2015, 08:55

Tak to je dost mazec, myslel jsem že to bude míň, snad mě nic takového nepodká.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Uživatelský avatar
OldStanda
Příspěvky: 427
Registrován: 04 srp 2015, 16:38
Bydliště: Ostrava

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od OldStanda » 14 pro 2015, 10:37

Není to první indicie, že se ty motory serou a sám jsem ubral na razantnosti (už jenom kvůli záběhu). Před tím jsem měl benzínovou atmosféru 1.6 a tam nebyl problém jít kdykoliv do "červených" (po zahřátí). Nyní ten motor tak trápit nebudu, už jenom že se ohřívá daleko pomaleji, než jsem byl zvyklý, což je při nižším obsahu divné.
Astra - 07/2015 - 103kW

Uživatelský avatar
mater
Příspěvky: 540
Registrován: 25 srp 2015, 20:55

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od mater » 15 pro 2015, 16:50

OldStanda píše:... už jenom že se ohřívá daleko pomaleji, než jsem byl zvyklý, což je při nižším obsahu divné.
Ja nemam ten pocit. V mojom pripade je to asi zajedno zo predchadzajucim motorom.
Zafira-C Cosmo 1.4T 103kW LPG ( B14NET ) 8/2015
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012

Uživatelský avatar
OldStanda
Příspěvky: 427
Registrován: 04 srp 2015, 16:38
Bydliště: Ostrava

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od OldStanda » 15 pro 2015, 18:41

Na šichtu jezdím stále stejnou trasu a topí trochu pozdějc, ale je to cca o 1km dál.
Astra - 07/2015 - 103kW

ladin4v
Příspěvky: 22
Registrován: 01 led 2013, 18:15

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od ladin4v » 24 pro 2015, 10:45

Já měl stejný problém jako Patcube.Po opravě najeto 15000 a pohoda nikde nic nekape a vše valí jak má.Dělal jsem si to doma sám do servisu jen pro radu.Stalo se mě to v necelejch 54000.

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od blesk » 24 pro 2015, 22:40

A kolik si mel km kdyz se to stalo? Jak si to doma opravil? Jenom pistni krouzky a vybrus nebo dily z vrakace?
Tady pisou, ze to zpusobuje chyba materialu pistnich krouzku (nekvalitni material):
https://translate.googleusercontent.com ... tUCqM0EfGw
Podle reakci na foru se GM krouti a odvolava se na spatne palivo - v Rusku se prodava i 92ka casto asi nevalne kvality, ale problem meli i ti, co davali 95 a 98. Nejak se to tam krouti kolem automatu, ale nevidim spojitost. V Rusku ma automat hodne lidi, jako v Americe. Doporucuji tam jeste manualni rezim razeni.
Pistni krouzky i tady 3x:
http://forum.autobazar.eu/opel-astra-j- ... 20hlavicky
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

ladin4v
Příspěvky: 22
Registrován: 01 led 2013, 18:15

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od ladin4v » 27 pro 2015, 13:15

Měl jsem na tom najeto 54 300 km ,když mě začal kolem sání valit olej ven .Tak jsem zajel za borcem co se věnuje opravám motorů a ten mě řekl pomalu hned jak na ten motor kouknul a poslechl co s tím je .Doma jsem to normálně rozdělal a na 3 válcích prasklej jeden kroužek a aji píst .Já jsem s toho měl strach to doma rozdělat :D ale s otcem to šlo v pohodě.Za sadu čtyř origo pístů s kroužkama jsem dal 6500 kč .Výbrus mě stál 1000 kč kamarádi se vyplatí :D .Z vrakáču jsem nic nebral vše s prodejny . Když jsem něco potřeboval tak aji přímo mechanik v Opelu poradil bez problémů .Dneska na tom mám rovnejch 70 000 km a úplná pohoda šlape jak hodinky .Tak jsme to snad udělali dobře .

Odpovědět