1.4T a chyba P1101

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: 1.4T a chyba P1101

Příspěvek od blesk » 09 říj 2015, 23:36

Nechce se mi to moc verit, kdyby to byl primy vstrik, tak asi jo, ale temer obycejna atmosfera. Na predeslem atmo benzinu jsem s tim palivem jezdil 6 let a nic. Nechce se mi zbytecne platit dalsi 2Kc za Shell. VIF tam davam, ale asi ne dost :roll: budu muset zvysit davku.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Reklama
 

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4T a chyba P1101

Příspěvek od Astra - R@SAG » 12 říj 2015, 07:31

Tankuji vesměs okolo 50lit a dávám ta, 3x po 20ml VIFu.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: 1.4T a chyba P1101

Příspěvek od Xavier » 12 říj 2015, 07:58

blesk: a ked si zratas cenu za vif, co tam das do toho paliva, taky aky mas rozdiel medzi shell?
lebo ja tankujem shell tiez, ale hlavne preto, lebo aspon na 3tankovania mam o2 zlavu co spravi cca 2,5eura na nadrz. inak som bral slovnaft, ci metro sem tam a vif, no ked som to zratal velky rozdiel tam nebol v cene.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: 1.4T a chyba P1101

Příspěvek od blesk » 12 říj 2015, 14:08

VIF vychadza priblizne 40halierov na liter, kupujem v akcii.
V sobotu som sa podujal vycistit klapku:
Navod:
http://www.astra-faq.ru/obslugivanie/ch ... lonka.html
EDIT Video:
https://www.youtube.com/watch?v=IIBEmilMF6c

Pred cistenim:
2015-10-10-2187.jpg
2015-10-10-2192.jpg
Po:
2015-10-10-2194.jpg
Naposledy upravil(a) blesk dne 12 říj 2015, 17:02, celkem upraveno 1 x.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: 1.4T a chyba P1101

Příspěvek od blesk » 12 říj 2015, 14:14

Predna strana:
2015-10-10-2195.jpg
Ked to porovnam s EGRom u nafty, kde je to zanesene, ze sa EGR ani nepohne, tak to vobec nevyzera, ze by to malo sposobovat nejaky problem.
Dalsie kilomete ukazu, ci to pomohlo, zatial diagnostika neukazije chybu, ale vela som nejazdil od soboty.
Auto trochu ozilo, ale mozno to je iba placebo.
Ked som prvy krat cistil klapku, tak iba z prednej strany, lebo sa mi nechcelu ju demontovat. Mozno to bol dovod, ze to pomohlo iba docasne. Zadna strana bola ovela viac zanesena a predna od vycistenia sa takmer vobec nezaniesla sadzami, takze to cistnie by mohlo vydrzat dlho. Co mam info od jedneho cloveka z ineho fora, co to cistil, tak 100tisic km mal pokoj. Uvidime :shock:
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: 1.4T a chyba P1101

Příspěvek od Xavier » 12 říj 2015, 14:15

Pekna praca! Palec hore. To mas dobru cenu. Ja, ked som ratal mi to vychadzalo na nejakych 80centov na nadrz. Asi som daval vela. No pri tom rozdiely ceny slovnaft shell. Pri metro nafte trocha lepsie.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: 1.4T a chyba P1101

Příspěvek od blesk » 12 říj 2015, 14:25

Este jedna vec mi nie je jasna, kalibracia klapky cez diagnostiku, ci ju musim teraz skalibrovat alebo to dokaze sama automaticky (baterku som mal odpojenu). Nie som si isty, ci cinsky OPCOM toto dokaze na J-cku.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
jack
Příspěvky: 1014
Registrován: 15 pro 2013, 14:12

Re: 1.4T a chyba P1101

Příspěvek od jack » 12 říj 2015, 15:46

Načo kalibrovať, veď keď odpojíš akumulátor, tak tiež nič nemusíš kalibrovať (okrem okien). Myslím si, že klapka si po zapnutí kľúča nájde správnu polohu sama. Aspoň si to myslím.
To predsa nie je Felícia, kde po vyčistení klapky si ju musel softwarovo dať do továrenského nastavenia.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: 1.4T a chyba P1101

Příspěvek od blesk » 12 říj 2015, 16:06

Ano asi mas pravdu.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Odpovědět