Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!
Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!
Zdravím vás Astřičkáři/ky J
Po Astře H, kterou jsem kupoval v v roce 2006 v nejvyšší výbavě Elegance, motor 1.6. 16V 77kw, jsem se rozhodl, že si koupím Atřičku J.
Která když přišla na trh se mi moc líbila!! tak jsem si říkal, že si ji snad někdy taky pořídím a ejhle ono k tomu nakonec stejně došlo
Ta faceliftová se mi líbí více, takže o to mám větší radost, že to takhle vyšlo.
Astru jsem kupoval jako předváděčku 16.9. 2015 při 3200km - byla na ní velice pěkná pěkná sleva teď v rámci Opel 500!!!
Co se týče vzhledu a celkově Opelu, tak jsem moc neváhal z koncernových vozů a jejich politiky je mi zle - hlavně předražená škodovka na kterou skrz cenu lidi nadávají, ale stejně si jí pak koupí!! navíc se u nás, kde má skoro každý Škodu nebo Hyundai odlišuji, a karoserie Astry je oproti konkurenci jednou tak mohutná - sice těžší, ale to mi neva , atd.... to jen tak mimo mísu..
Po pročítání recenzí zkušeb. jízdách a ceně jsem se rozhodl pro motorizaci 1.4. Turbo 88 kw s v druhé nejvyšší výbavě - Drive!
Více info:
Standardní výbava vozu : Drive!
ABS, ESP, čelní, boční a hlavové airbagy, denní svícení, aktivní opěrky hlavy, el. vyhřívaná a sklopná zrcátka, el. ovládaná přední a zadní okna, rádio CD400 a MP3, 7 reproduktorů, ovládání rádia na volantu, palubní počítač, imobilizér, dálkové centrální zamykání, přední mlhová světla, nastavitelné sedadlo řidiče, výškově a podélně stavitelný volant potažený kůží, skládací klíč zapalování, tempomat, dvouzónová automatická klimatizace, ráfky z lehkých slitin 17“, dešťový senzor, vnitřní zpětné zrcátko s autom. clonou, aut. přepínání světel s detekcí tunelu, zatmavená boční okna od druhé řady sedadel vč. zadního skla... lepší čalounění sedadel s koženými okraji.
Bluetooth a IntelliLink, AUX konektor, USB konektor
Barva interiéru - Černá
Nadstandardní výbava vozu - příplatková :
- metalická barva tm. modrá - Depp Sky
- denní svícení LED
- posuvná loketní opěrka vpředu s přihrádkou
- ufd audiosystém CD 600 - 7" barevná obrazovka
- 6 prémiových reproduktorů
- 17“ litá kola s pneu GoodYear 215/50 R17
- rok výroby: 4/2015 v provozu od 24.4. 2015
- najeto 3600km
Měl jsem sice před koupí trochu obavy, jak bude 1.4 Turbo spolehlivá, přece jen Atmosféra je dle mého větší držák, ale nakonec jsem si řekl, že změna je život...
Tak doufám, že bude sloužit min. stejně dobře jako Astřička H..!!
Po Astře H, kterou jsem kupoval v v roce 2006 v nejvyšší výbavě Elegance, motor 1.6. 16V 77kw, jsem se rozhodl, že si koupím Atřičku J.
Která když přišla na trh se mi moc líbila!! tak jsem si říkal, že si ji snad někdy taky pořídím a ejhle ono k tomu nakonec stejně došlo
Ta faceliftová se mi líbí více, takže o to mám větší radost, že to takhle vyšlo.
Astru jsem kupoval jako předváděčku 16.9. 2015 při 3200km - byla na ní velice pěkná pěkná sleva teď v rámci Opel 500!!!
Co se týče vzhledu a celkově Opelu, tak jsem moc neváhal z koncernových vozů a jejich politiky je mi zle - hlavně předražená škodovka na kterou skrz cenu lidi nadávají, ale stejně si jí pak koupí!! navíc se u nás, kde má skoro každý Škodu nebo Hyundai odlišuji, a karoserie Astry je oproti konkurenci jednou tak mohutná - sice těžší, ale to mi neva , atd.... to jen tak mimo mísu..
Po pročítání recenzí zkušeb. jízdách a ceně jsem se rozhodl pro motorizaci 1.4. Turbo 88 kw s v druhé nejvyšší výbavě - Drive!
Více info:
Standardní výbava vozu : Drive!
ABS, ESP, čelní, boční a hlavové airbagy, denní svícení, aktivní opěrky hlavy, el. vyhřívaná a sklopná zrcátka, el. ovládaná přední a zadní okna, rádio CD400 a MP3, 7 reproduktorů, ovládání rádia na volantu, palubní počítač, imobilizér, dálkové centrální zamykání, přední mlhová světla, nastavitelné sedadlo řidiče, výškově a podélně stavitelný volant potažený kůží, skládací klíč zapalování, tempomat, dvouzónová automatická klimatizace, ráfky z lehkých slitin 17“, dešťový senzor, vnitřní zpětné zrcátko s autom. clonou, aut. přepínání světel s detekcí tunelu, zatmavená boční okna od druhé řady sedadel vč. zadního skla... lepší čalounění sedadel s koženými okraji.
Bluetooth a IntelliLink, AUX konektor, USB konektor
Barva interiéru - Černá
Nadstandardní výbava vozu - příplatková :
- metalická barva tm. modrá - Depp Sky
- denní svícení LED
- posuvná loketní opěrka vpředu s přihrádkou
- ufd audiosystém CD 600 - 7" barevná obrazovka
- 6 prémiových reproduktorů
- 17“ litá kola s pneu GoodYear 215/50 R17
- rok výroby: 4/2015 v provozu od 24.4. 2015
- najeto 3600km
Měl jsem sice před koupí trochu obavy, jak bude 1.4 Turbo spolehlivá, přece jen Atmosféra je dle mého větší držák, ale nakonec jsem si řekl, že změna je život...
Tak doufám, že bude sloužit min. stejně dobře jako Astřička H..!!
Naposledy upravil(a) maartasek dne 19 zář 2015, 01:08, celkem upraveno 16 x.
- Reklama
Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!
gratulujem a vela bezproblemovych km
Zafira-C Cosmo 1.4T 103kW LPG ( B14NET ) 8/2015
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012
Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!
vitaj v rodine-)
OPEL ASTRA J 5.dv 1.4 103 kw LPG 1/2015
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!
maartasek: Tak vítek a mohu tě ubezpečit, že nejsi jediný co tak přemýšlel o motorizaci a celkově o Astře J. Mě celá procedůta zabrala 9 měs. než jsem se rozhodl, jaky motor a vše okolo. Taky mám stejnou barvu i motorizaci najeto skoro 9000km a jsem nadmíru spokojen. Podle mě jsi zdělal dobrou volbu a mě osobně zase ta váho Astra J také nevadí, naopak bych řekl že je to i výhoda / cítím se v autě hodně bezpečně.
Tak ať slouží a mnoho šťasných km, bez poruch a nehod. Myslím si že budeš velice spokojen a i výpavu máš skvělou, za mě skvělá barva a motor další dvojče .
Tak ať slouží a mnoho šťasných km, bez poruch a nehod. Myslím si že budeš velice spokojen a i výpavu máš skvělou, za mě skvělá barva a motor další dvojče .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!
Díky, jinak spokojený jsem, auto se mi hodně líbí a motor mi dostačuje- jezdí se s ním dobře a spotřeba naposledy 5.8 L/100km ale už řeším první nějakou neduhu..
Někde zespodu mezi převodovkou a motorem mi prosakuje olej - možná gufero klik.hřídele, řešil jsem to v sekci Motory a tohle mi členové napsali - s tou klikovkou.. No v pátek jedu do servisu, tak snad budu chytřejší
přece jen to mělo výhodu, že tam není z výroby kryt pod motorem, jinak bych na to nepřišel
http://martin125.rajce.idnes.cz/Asi_pro ... j_-_odkud/
Někde zespodu mezi převodovkou a motorem mi prosakuje olej - možná gufero klik.hřídele, řešil jsem to v sekci Motory a tohle mi členové napsali - s tou klikovkou.. No v pátek jedu do servisu, tak snad budu chytřejší
přece jen to mělo výhodu, že tam není z výroby kryt pod motorem, jinak bych na to nepřišel
http://martin125.rajce.idnes.cz/Asi_pro ... j_-_odkud/
Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!
Já bych zatím nestresoval, třeba jen někomu ve fabrice ukápl olej, já měl na dodávce z výroby v silentbloku motoru frťana brzdovky stačilo to vytřít a bylo..
ex.Astra OPC 2013 280k 12,2/100 downpipe, HJS cat, M-Tech Byla moc fajn
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!
Tak jsem byl dnes v servisu Opel a rovnou si jí tam nechali, že to prý bude to těsnění klik. hřídele, jelikož je v pondělí svátek, tak úterý by to mělo být hotové!!
to naštve, vrtat už do nového auta, ale udělat se to musí..
to naštve, vrtat už do nového auta, ale udělat se to musí..
Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!
Zdravím,
dnes jsem vyjížděl autem z garáže a nešli mi otevřít dveře řidiče při vystupování, abych zavřel vrata od garáže.
Později jsem zjistil, že se mi lehce odlepila horní chromová lišta kolem okna - na zadních dveřích za řidičem, jelikož je teď zima, tak vteřinové lepidlo moc nepomáhalo, tak jsem to ještě přichytil, aby to nebylo moc vidět izolepou..
Chrom lišty jsem si dodělával po objednávce na netu a jsou přesné i jsem povrch dobře odmastil, před lepením, ale holt nějak se stalo
Nemáte někdo prosím ještě nějaký tip, jak to lépe přilepit?
Díky
dnes jsem vyjížděl autem z garáže a nešli mi otevřít dveře řidiče při vystupování, abych zavřel vrata od garáže.
Později jsem zjistil, že se mi lehce odlepila horní chromová lišta kolem okna - na zadních dveřích za řidičem, jelikož je teď zima, tak vteřinové lepidlo moc nepomáhalo, tak jsem to ještě přichytil, aby to nebylo moc vidět izolepou..
Chrom lišty jsem si dodělával po objednávce na netu a jsou přesné i jsem povrch dobře odmastil, před lepením, ale holt nějak se stalo
Nemáte někdo prosím ještě nějaký tip, jak to lépe přilepit?
Díky
Re: Opel Astra J - 1.4. Turbo 88 kw - Drive!
Najlepšie je dobre odmastiť a prilepiť tenkou obojstrannou lepiacou páskou napr. zn.3M (mám s ňou výborné skúsenosti) no lepšie sa to bude lepiť pri vyšších vonkajších teplotách, príp. v teplej garáži, aby sa to po silnom pritlačení dobre prilepilo alebo druhá možnosť je to odmastiť a trošku zdrsniť podklad aj chrom. lištu zospodu a prilepiť Chemoprénom Extrém.
Sekunďák nie je vhodný, pretože po vytvrdnutí je krehký, časom praská a odlupuje sa. Na tento druh lepenia sa vyžaduje lepidlo, ktoré by malo byť okrem iného aj pružné a odolávať rôznym teplotám, poveternostným vplyvom, ...atď.
Ja som tou obojstrannou páskou na starom aute lepil dokúpené chrániče prahov proti poškriabaniu a sú už prilepené desiatý rok a doteraz držia ako pribité. Taká istá páska je použitá aj pri dodatočnej montáži zadných a predných zásterok na Astru (tiež vlastná skúsenosť).
Sekunďák nie je vhodný, pretože po vytvrdnutí je krehký, časom praská a odlupuje sa. Na tento druh lepenia sa vyžaduje lepidlo, ktoré by malo byť okrem iného aj pružné a odolávať rôznym teplotám, poveternostným vplyvom, ...atď.
Ja som tou obojstrannou páskou na starom aute lepil dokúpené chrániče prahov proti poškriabaniu a sú už prilepené desiatý rok a doteraz držia ako pribité. Taká istá páska je použitá aj pri dodatočnej montáži zadných a predných zásterok na Astru (tiež vlastná skúsenosť).
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo