Dotazy nového Astráka
Re: Dotazy nového Astráka
Ahoj, dovolim si na cast pridat sve komentare:
Automatické přepínání dálkových světel - Z meho pohledu funkce nespolehliva a v realnem svete ma velmi omezene pouziti. Pokud je zdroj svetla mimo urcity vyhled, nebo je schovany za svodidlem (kabina kamionu), tak clovek nechtene oslnuje a auto samo neprepne. Na druhou stranu, pokud je podel cesty nejaky zdroj svetla a zasahuje do vyhledu kamery, zbytecne prepina. Navic je to velmi pomale, prepina na posledni chvili (vetsina lidi vas vyblikne) a paradoxne po mijeni auta zbytecne ceka dalsi 2,5s nez prepne. Funkce je to hezka, ale nakonec jsem to prestal pouzivat. Navic velmi nevhodne zvolene zapinani/vypinani teto funkce a naprosto nehorazne velky kryt zabirajici cast vyhledu ridice.
Senzor stěračů - Naprosto dementni ovladani citlivosti bez moznosti pouzit jako prvni stupen interval. V praxi to znamena, ze pri lehkem desti to nejde spravne nastavit. Bud to nestira vubec nebo to stira porad - asi to hodne ovlivnuje film na skle. Resim to vypnutim a stiranim rucne podle potreby. Strasne moc bych chtel alespon jeden zakladni interval.
Parkovací senzory - Na parkovani ve meste nepouzitelne, protoze pipak zahlasi konec uz cca 20-30cm pred aktualni prekazkou. Takze do mensich mezer bud s citem nebo na pusinku. Budu to resit po zaruce montazi parkovaci kamery. Navic na Biturbo nejdou objednat predni senzory.
Vyhřívání sedadel a volantu - Za me prijatelne, i kdyz trva nahrati delsi dobu. Vyhrivani na volantu je spis jako funkce "aby me volant nestudil".
Podsvícení interiéru - Naprosto k nasrani pro delsi cesty v noci. Nejnizsi uroven podsviceni (palubka, radio) je stale tak velka, ze to obtezuje me oci a zbytecne to vic unavuje (zlate H!). Pokud jedu nekolik hodin v noci, vypinam podsviceni radia pres Config. Palubka bohuzel stahnout vic nejde a radio se pri jakemkoli ovladani znovu probudi.
Ergonomická přední sedadla - Elektricky nastavitelne sedadla bych si od Opelu uz nikdy neobjednal. Zpusob dofukovani bederky mi pripada nekvalitni oproti jinym znackam. Prakticky to znamena, ze se clovek opira o hodne tvrdy vzduchovy vak. Pokud sedim u spolujezdce (kde to nemam), citim se mnohem pohodlneji. Nekolik novinaru si stezovalo na testech, ze je z toho boli zada at voli jakekoli nastaveni - citim se podobne. Sportovnost sedadel je nedostatecna, velmi slabe bocni vedeni - ale to je jakysi opel-kompromis na prumernou velikost zadku/zad. Kdyby to bylo jeste sportovnejsi, tlusty clovek by se do toho nevesel.
Senzory tlaku v pneu - Naprosty souhlas, paskvil nejvyssiho kalibru. Zatim to resim prezouvanim, tedy mam porad ty stejne disky a v pneuservisu jsou zaskoleni, aby to neznicili.
Kufr/vnitrni prostor - Naproste zklamani a jeden z nejhorsich vysledku ve sve tride. Z venku velke auto, uvnitr spousta plastu a vyplni, vysledek je malo mista. Oktavka je nedostizna, Opel to trosku nezvladnul.
Vaha auta - 1700 kg je velky ulet (mam ja). Nema cenu vypisovat, jak to ovlivnuje jizdu/provoz. Proste to je spatne a auta maji ztracet na vaze, nikoliv s novou generaci nabirat stovky kil navic. Opel aspon tolik nepodvadi jako treba Ford u noveho Mondea.
Automatické přepínání dálkových světel - Z meho pohledu funkce nespolehliva a v realnem svete ma velmi omezene pouziti. Pokud je zdroj svetla mimo urcity vyhled, nebo je schovany za svodidlem (kabina kamionu), tak clovek nechtene oslnuje a auto samo neprepne. Na druhou stranu, pokud je podel cesty nejaky zdroj svetla a zasahuje do vyhledu kamery, zbytecne prepina. Navic je to velmi pomale, prepina na posledni chvili (vetsina lidi vas vyblikne) a paradoxne po mijeni auta zbytecne ceka dalsi 2,5s nez prepne. Funkce je to hezka, ale nakonec jsem to prestal pouzivat. Navic velmi nevhodne zvolene zapinani/vypinani teto funkce a naprosto nehorazne velky kryt zabirajici cast vyhledu ridice.
Senzor stěračů - Naprosto dementni ovladani citlivosti bez moznosti pouzit jako prvni stupen interval. V praxi to znamena, ze pri lehkem desti to nejde spravne nastavit. Bud to nestira vubec nebo to stira porad - asi to hodne ovlivnuje film na skle. Resim to vypnutim a stiranim rucne podle potreby. Strasne moc bych chtel alespon jeden zakladni interval.
Parkovací senzory - Na parkovani ve meste nepouzitelne, protoze pipak zahlasi konec uz cca 20-30cm pred aktualni prekazkou. Takze do mensich mezer bud s citem nebo na pusinku. Budu to resit po zaruce montazi parkovaci kamery. Navic na Biturbo nejdou objednat predni senzory.
Vyhřívání sedadel a volantu - Za me prijatelne, i kdyz trva nahrati delsi dobu. Vyhrivani na volantu je spis jako funkce "aby me volant nestudil".
Podsvícení interiéru - Naprosto k nasrani pro delsi cesty v noci. Nejnizsi uroven podsviceni (palubka, radio) je stale tak velka, ze to obtezuje me oci a zbytecne to vic unavuje (zlate H!). Pokud jedu nekolik hodin v noci, vypinam podsviceni radia pres Config. Palubka bohuzel stahnout vic nejde a radio se pri jakemkoli ovladani znovu probudi.
Ergonomická přední sedadla - Elektricky nastavitelne sedadla bych si od Opelu uz nikdy neobjednal. Zpusob dofukovani bederky mi pripada nekvalitni oproti jinym znackam. Prakticky to znamena, ze se clovek opira o hodne tvrdy vzduchovy vak. Pokud sedim u spolujezdce (kde to nemam), citim se mnohem pohodlneji. Nekolik novinaru si stezovalo na testech, ze je z toho boli zada at voli jakekoli nastaveni - citim se podobne. Sportovnost sedadel je nedostatecna, velmi slabe bocni vedeni - ale to je jakysi opel-kompromis na prumernou velikost zadku/zad. Kdyby to bylo jeste sportovnejsi, tlusty clovek by se do toho nevesel.
Senzory tlaku v pneu - Naprosty souhlas, paskvil nejvyssiho kalibru. Zatim to resim prezouvanim, tedy mam porad ty stejne disky a v pneuservisu jsou zaskoleni, aby to neznicili.
Kufr/vnitrni prostor - Naproste zklamani a jeden z nejhorsich vysledku ve sve tride. Z venku velke auto, uvnitr spousta plastu a vyplni, vysledek je malo mista. Oktavka je nedostizna, Opel to trosku nezvladnul.
Vaha auta - 1700 kg je velky ulet (mam ja). Nema cenu vypisovat, jak to ovlivnuje jizdu/provoz. Proste to je spatne a auta maji ztracet na vaze, nikoliv s novou generaci nabirat stovky kil navic. Opel aspon tolik nepodvadi jako treba Ford u noveho Mondea.
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
- Reklama
Re: Dotazy nového Astráka
Takže se v podstatě shodujeme, až na to, že já tak kriticky nevidím funkci automatického přepínání světel. Ale máš pravdu, že jsem zapomněl zdůraznit - dle mého názoru - nešťastné řešení vypínání automatiky a ruční ovládání dálkových světel. Výsledek bývá ten, že toho chudáka před sebou ve snaze neoslnit naopak oslním ještě více, protože se s automatikou přetahujeme a výsledkem bývá naopak zapnutí dálkových světel. Může to být ale mojí nešikovností.
Jsem trochu uklidněn, že senzor stěračů není problém pouze mého auta.
Senzory stěračů a parkování, vyhřívání a "sportovnost" sedadel a volantu, senzory tlaku, obsah kufru a váha auta - i tady máme stejné pocity.
To "kosmické" podsvícení mi ale tak zlé nepřijde, vzpomínám si kdysi na nutné přelepení modré kontrolky dálkových světel ve Fordu Sierra, to bylo mnohem horší
Díky Tobě i Xavierovi za potvrzení...
Jsem trochu uklidněn, že senzor stěračů není problém pouze mého auta.
Senzory stěračů a parkování, vyhřívání a "sportovnost" sedadel a volantu, senzory tlaku, obsah kufru a váha auta - i tady máme stejné pocity.
To "kosmické" podsvícení mi ale tak zlé nepřijde, vzpomínám si kdysi na nutné přelepení modré kontrolky dálkových světel ve Fordu Sierra, to bylo mnohem horší
Díky Tobě i Xavierovi za potvrzení...
Naposledy upravil(a) em. dne 17 srp 2015, 14:32, celkem upraveno 1 x.
Astra J ST A20DTH Cosmo (MY2015)
Re: Dotazy nového Astráka
tiez by som este dodal
citujem "Senzor stěračů - Naprosto dementni ovladani citlivosti bez moznosti pouzit jako prvni stupen interval. V praxi to znamena, ze pri lehkem desti to nejde spravne nastavit. Bud to nestira vubec nebo to stira porad - asi to hodne ovlivnuje film na skle. Resim to vypnutim a stiranim rucne podle potreby. Strasne moc bych chtel alespon jeden zakladni interval."
to si uplne vystihol. myslim si, ze je to softwarova zalezitost, kedze na 2012 to fungovalo o 200% lepsie. ale ani tonebolo dokonale. tu je to prakticky nepouzitelne, mam to na najcitlevejsom a niekedy reaguje velmi, niekedy sotva. beriem to ako dalsie kurvitko po facelifte, kde cosi fungovalo i ked nie na 100percent a dokazali to doladit na nulu. Palec hore inzinierom v opli.
ergonomicke sedadla. nechcel by som ich ani ja. obycajne cosmo sedadlo boli pre mna lepsie. bedrovu opierku mam uplne dozadu, teda nech ju necitim, lebo to pumpovanie fakt tvrde. a stale sa v nich citim stiesnene aj napriek mojim necelych 80kg.
vyhrievanie volantu a sedadiel v pohode. spociatku je volant teplejsi, ale potom sa to rozlozi a ok. za mna asi najviac pouzivana vec od januara som ju mal zapnutu tusim denne celu cestu az do marca/aprila
a teraz otazka, ako vypnes podsvietenie radia v noci?
ja som to stiahol tak, ze je to prijatelne, no i tak tacho je slabsie podsvietene ako display
citujem "Senzor stěračů - Naprosto dementni ovladani citlivosti bez moznosti pouzit jako prvni stupen interval. V praxi to znamena, ze pri lehkem desti to nejde spravne nastavit. Bud to nestira vubec nebo to stira porad - asi to hodne ovlivnuje film na skle. Resim to vypnutim a stiranim rucne podle potreby. Strasne moc bych chtel alespon jeden zakladni interval."
to si uplne vystihol. myslim si, ze je to softwarova zalezitost, kedze na 2012 to fungovalo o 200% lepsie. ale ani tonebolo dokonale. tu je to prakticky nepouzitelne, mam to na najcitlevejsom a niekedy reaguje velmi, niekedy sotva. beriem to ako dalsie kurvitko po facelifte, kde cosi fungovalo i ked nie na 100percent a dokazali to doladit na nulu. Palec hore inzinierom v opli.
ergonomicke sedadla. nechcel by som ich ani ja. obycajne cosmo sedadlo boli pre mna lepsie. bedrovu opierku mam uplne dozadu, teda nech ju necitim, lebo to pumpovanie fakt tvrde. a stale sa v nich citim stiesnene aj napriek mojim necelych 80kg.
vyhrievanie volantu a sedadiel v pohode. spociatku je volant teplejsi, ale potom sa to rozlozi a ok. za mna asi najviac pouzivana vec od januara som ju mal zapnutu tusim denne celu cestu az do marca/aprila
a teraz otazka, ako vypnes podsvietenie radia v noci?
ja som to stiahol tak, ze je to prijatelne, no i tak tacho je slabsie podsvietene ako display
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Dotazy nového Astráka
Nevím, jestli to tak Tomax myslel, ale mám pocit, že rádio (resp. obrazovka) jde skutečně někde v menu dočasně vypnout. Osobně tam dávám navigaci, která v nočním režimu zase tolik neoslňuje. Ale škoda, že nelze rádio (resp. obrazovka) nějakým tlačítkem jednoduše vypnout. Tedy alespoň mně to po "vypnutí" hodí (opět svítící) logo Opel...
Astra J ST A20DTH Cosmo (MY2015)
Re: Dotazy nového Astráka
Lze dohrát obrázky .jpg a .gif a stačí dát černou místo obrázku a vyvolat postupným stiskem tlačítka info.
ex.Astra OPC 2013 280k 12,2/100 downpipe, HJS cat, M-Tech Byla moc fajn
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
Re: Dotazy nového Astráka
Hmmmm, tak to je zajímavý trik, vyzkouším. Díky.
Astra J ST A20DTH Cosmo (MY2015)
Re: Dotazy nového Astráka
Senzor dazda rovnako funguje aj v synovej Mazde 3. T.z., ze pri mrholeni casto vaha, ci zotrie sklo alebo nie. Sedadlo daj pozriet v servise lebo ja mam cez 120 kg ( uz s tym nieco robim ) a zatial ( klop na drevo ) nevrzga.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013
Re: Dotazy nového Astráka
+1Xavier píše:Celkom pekne a objektivne si to zhrnul. Skoda, ze vyrobca nema linku, kam by sa taketo cenne nazory dali zasielat.
Re: Dotazy nového Astráka
A ten trik ci stlmenie ide aj na cd400? Asi nie, ze?
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Dotazy nového Astráka
No to jsem si neuvědomil, je to jen pro navi verze.
Naposledy upravil(a) softOPC dne 19 srp 2015, 09:07, celkem upraveno 1 x.
ex.Astra OPC 2013 280k 12,2/100 downpipe, HJS cat, M-Tech Byla moc fajn
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz