koupe Astra J, ST, 2.0 CDTI
koupe Astra J, ST, 2.0 CDTI
Hezky den vsem, predne uvedu ze jsem na zdejsim foru novy a jeste jsem nikdy nebyl vlastnikem zadneho opla.V minulosti to byly znacky skoda wv a renault. Po precteni vsech srovnavacich testu a subjektivnim zhodnoceni designu jsem se rozhodl pro porizeni ojete Astry z nemecka. Vzhledem k tomu ze v aute travim hodne casu a s partnerkou dost cestujeme, rohodnuti co se tyce motoru a vykonu padlo na diesel 2.0, vybava erg sedadla navi, 800, 900, bixenony, vyhrivany volant a flexride podvozek, najezd do 100t km. Zejmena pokud nekdo muze napsat sve zkusenosti s flex ride budu moc rad, aut s timto podvozkem a vybavou kterou chci moc neni a ja se rozhoduji zda jej ozelit. Jeste bych mel jeden dotaz ohledne navi, lze prepnou jazyk do cestiny? Nebo je to mozne az u novejsich verzi 850, 950. Predem diky za vsechny odpovedi.
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupe Astra J, ST, 2.0 CDTI
Kolega teď koupil přestě to co popisuješ a přímo v Německu, je jich sice málo, ale pak to stojí za to . Má 2011 / 10měs mám pocit. Určitě ti zde napíše .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: koupe Astra J, ST, 2.0 CDTI
Pokud hodláte auto vyžívat pouze ve dvou , tak je to dobrá volba, ale pokud by jste měli jezdit delší trasy v plném obsazení, tak nedoporučuji. Na zadních sedadlech je žalostně málo místa. A to i v porovnání s řadou G caravan nebo paradoxně i s Corsou D. Jinak se chystá nová verze 2.0 CDTI.
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
Re: koupe Astra J, ST, 2.0 CDTI
Budeme jezdit prakticky jen my dva no a do buoducna asi male deti takze by me malo mista vzadu nemelo az tak trapit, o te nove verzi motoru jsem slysel ale nove auto kupovat nechceme, tak se budu muset spokojit s tou soucasnou 121kwkotek píše:Pokud hodláte auto vyžívat pouze ve dvou , tak je to dobrá volba, ale pokud by jste měli jezdit delší trasy v plném obsazení, tak nedoporučuji. Na zadních sedadlech je žalostně málo místa. A to i v porovnání s řadou G caravan nebo paradoxně i s Corsou D. Jinak se chystá nová verze 2.0 CDTI.
Naposledy upravil(a) fireman01 dne 03 úno 2015, 10:43, celkem upraveno 1 x.
Re: koupe Astra J, ST, 2.0 CDTI
super ze tu je nekdo s touhle konfiguraci, nejhorsi je ze ted musim jen cekat az se neco objeviAstra - R@SAG píše:Kolega teď koupil přestě to co popisuješ a přímo v Německu, je jich sice málo, ale pak to stojí za to . Má 2011 / 10měs mám pocit. Určitě ti zde napíše .
Re: koupe Astra J, ST, 2.0 CDTI
Tak držím palce při výběru a koupi. Já takto pořídil Astru G s nájezdem 72 tis, dva roky starou a najel jsem na ní téměř 350 tis. km. Pravda, časem bylo nutno investovat do oprav, ale jinak max. spokojenost. Dnes mě však děsí ta hromada nevyzpytatelné elektroniky.
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupe Astra J, ST, 2.0 CDTI
Nevím kolik měříš, ale já mám 170cm a jak si upravím sedadlo, tak za mnou je dostatek místa, ikdyž o něco méně než ve součastné Astře G , ale 11 letý syn se tam vleze v pohodě a na straně manželky bude mít autosedačku 4 letá dcera a taky v pohodě. Vše důkladně otestováno, před objednáním. Bude to můj už 3 Opel Astra a z Astra F / G a teď J, bylo nejvíce místa v Astře G.
Jinak napiš SZ SCHUMAKOVI, ten je právě ten co si přesně stejnou Astru dovezl z Německa ve stříbrné barvě.
Jinak napiš SZ SCHUMAKOVI, ten je právě ten co si přesně stejnou Astru dovezl z Německa ve stříbrné barvě.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: koupe Astra J, ST, 2.0 CDTI
Ja mam 188, tak za me se uz toho asi moc nevleze, ale pocitam ze auto bude tak na 4 roky a jak rikam nepredpokladam ze zasebou budu nekoho vozit a kdyz tak si sednou za pritelkyni ta mezi zirafy nepatri Me se prave na astra zamlouva ze vsech konkurentu nevic, skodu ani golfa uz nechci, novy megan me vubec nenadchnul (stary interier) a focus ma prozmenu interier jak z pouti, same barvicky, leskle cerne plasty a otresny stredovy panel, jsem vyznavac klasickych budiku a usporadani pristrojovky. o Hyunde nebo citroenu jsem ani neuvazoval. Dik za tip napisu mu.Astra - R@SAG píše:Nevím kolik měříš, ale já mám 170cm a jak si upravím sedadlo, tak za mnou je dostatek místa, ikdyž o něco méně než ve součastné Astře G , ale 11 letý syn se tam vleze v pohodě a na straně manželky bude mít autosedačku 4 letá dcera a taky v pohodě. Vše důkladně otestováno, před objednáním. Bude to můj už 3 Opel Astra a z Astra F / G a teď J, bylo nejvíce místa v Astře G.
Jinak napiš SZ SCHUMAKOVI, ten je právě ten co si přesně stejnou Astru dovezl z Německa ve stříbrné barvě.
Re: koupe Astra J, ST, 2.0 CDTI
Ahoj, nebudu ti psát SZ, jelikož bude časem možná více zájemců a hodnocení, tak ať si to přečtou tady...
Tvé rozhodnutí můžu jedině odsouhlasit, vybíral jsem stejně, ikdyž je fakt že jsem ani moc po jiných autech nekoukal, protože to je už 4tý Opel co mám za sebou a vždy maximální spokojenost. Pokaždé co jsem vybíral "nové" tak jsem srovnával s konkurencí a pokaždé mě vyšlo jako nejlepší Opel (poměr cena/výbava/design) a tak jsem od toho tentokrát upustil a šel rovnou do výběru motoru a výbavy. vybíral jsem cca 3 měsíce, než se objevila krasavice kterou jsem nemohl nechat utéct, sice s najetými 121tis km, ale se servisní knížkou (což je v DE standart). výbavu mám jak píšeš, Ergonom. sedadla, bixenony AFL (natáčecí), 2,0 CDTI 121Kw, Navi 900, vyhřívaný volant, Flex Ride podvozek, senzory deště, parkovací předek/zadek, senzor světel, LED denní svícení, dvouzónová aut. klima, vyhřívané sedadla, BT handsfree, 4x okna v ele. + zrcátka.
Tak k FlexRide podvozku můžu říct jediné, je to super hračka, bez které už nemohu být , rozdíl v režimu SPORT a NORMAL je dost znát, Mezi TOUR a NORMAL jsem to zase tak nepoznal, ale je to o trochu plavnější. Hlavně mě baví režim SPORT - zrudnou budíky, přitvrdí se to, reakce na plyn je okamžitá, a ztuhne trochu řízení + v nastavení je ještě napsáno, sportovní režim motoru... akorát jsem poznal že se zvedne okamžitá spotřeba na plný plyn z nějakých 31L/100km na až 39,9l/100km a zimní gumy mají co dělat aby negumovaly ještě na trojku .
K NAVI 900 můžu s potěšením oznámit, že jde přepnout jazyk do češtiny!!! To jsem ani něděl, a jak jsem hledal jazyk z DE na ANG, tak koukám že tam je čeština tak jsem jásal jak prvnáček za jedničku ve škole .
Jinak dovoz jsem svěřil firmě www.rychlydovozaut.cz/ a můžu jen doporučit, stálo to sice 15tis, ale nemusel jsem se o nic starat, jen jsem jim poslal odkaz na mobile.de a oni už vše vyřídily, jak domluva termínu a podrobnosti o autě, tak i kontrolu na místě s technikem a dovoz až téměř pod nos , ušetřil jsem 3dny ježdění (mám to až z Hamburku) a bylo to bez starostí. Jen jsem si to zašel přihlásit, od nového roku se platí jen 800,- za přihlášení vozu z dovozu, takže pohoda.
Otázka s místem na zadních sedadlech je asi jak pro koho, taky jsme dva dospělí a máme malé dítko 15 měs. a s místem nemáme problém už jsem jel na lyže ve 3 dospělých + sklopená sedačka 1/3 na boardy a lyže a pohoda nikdo si nestěžoval... ono záleží hodně na předních pasažérech jak se moc dokáží uskromnit s prostorem, ale pokud někdo měří 2,2m tak má smůlu si myslím v každém autě... Kufr je oproti Háčku a Géčku opticky větší ale prakticky stejný, jen vstupní otvor je trochu menší díky svažující se zádi, ale žádná pohroma to není, je to spíš o zvyku. Každopádně o ptori Háčku je to téměř o 500mm delší auto a není to moc znát v prostoru, spíš to je poznat na pocitu bezpečí, který je opravdu dost velký, působí to hodně robustně.
K motoru můžu říct asi tak jedině slova největší chvály, zatím jsem nejezdil s tak výkonným a úsporným dieselem. 165 koní a spotřebu mám po městě 6,3l/100km a mimo město po dálnici 5,8l/100km takže pokrok je opravdu znát, na to že je to větší než Háčko, a o hodně těžší (+ cca 200kg) tak spotřeba o 1l/100km menší. A to kdybych chtěl a snažil se jet na spotřebu tak si myslím že se hravě dostnu k 5ti litrům na 100km.
ještě pár slov ke středovému panelu, nechápu proč ve všech magazínech kritizují že tam je mooc tlačítek, bez manualu mě to zabralo cca 30 minut a už jsem byl z orientovaný, většinu tlačítek stejně člověk nenastavuje každou jízdu (např. radio stanice, atd) já používám (1 navi, 2 phone, 3 cd/aux, 4 radio, 5 vyhřívání volantu po ránu, 6 vyhřív. sedadla, a pak na volantu 7 tempomat a 8 hlasitost) a samozřejme otočný ovladač s joystickem = 9 tlačítek, zbytek je nastaven a nemusím o nich vědět... a asi to je i lepší za jízdy šáhnout po klasickém tlačítku než se snažit trefit na dotykovou obrazovku (jak je dnešní móda) a hlavně to v noci dobře vypadá jak to vše krásně svítí
Tak asi tolik moje postřehy. Kdyby byl ještě nějaký dotaz tak napiš klidně odpovím. Držím palce v hledání.
Tvé rozhodnutí můžu jedině odsouhlasit, vybíral jsem stejně, ikdyž je fakt že jsem ani moc po jiných autech nekoukal, protože to je už 4tý Opel co mám za sebou a vždy maximální spokojenost. Pokaždé co jsem vybíral "nové" tak jsem srovnával s konkurencí a pokaždé mě vyšlo jako nejlepší Opel (poměr cena/výbava/design) a tak jsem od toho tentokrát upustil a šel rovnou do výběru motoru a výbavy. vybíral jsem cca 3 měsíce, než se objevila krasavice kterou jsem nemohl nechat utéct, sice s najetými 121tis km, ale se servisní knížkou (což je v DE standart). výbavu mám jak píšeš, Ergonom. sedadla, bixenony AFL (natáčecí), 2,0 CDTI 121Kw, Navi 900, vyhřívaný volant, Flex Ride podvozek, senzory deště, parkovací předek/zadek, senzor světel, LED denní svícení, dvouzónová aut. klima, vyhřívané sedadla, BT handsfree, 4x okna v ele. + zrcátka.
Tak k FlexRide podvozku můžu říct jediné, je to super hračka, bez které už nemohu být , rozdíl v režimu SPORT a NORMAL je dost znát, Mezi TOUR a NORMAL jsem to zase tak nepoznal, ale je to o trochu plavnější. Hlavně mě baví režim SPORT - zrudnou budíky, přitvrdí se to, reakce na plyn je okamžitá, a ztuhne trochu řízení + v nastavení je ještě napsáno, sportovní režim motoru... akorát jsem poznal že se zvedne okamžitá spotřeba na plný plyn z nějakých 31L/100km na až 39,9l/100km a zimní gumy mají co dělat aby negumovaly ještě na trojku .
K NAVI 900 můžu s potěšením oznámit, že jde přepnout jazyk do češtiny!!! To jsem ani něděl, a jak jsem hledal jazyk z DE na ANG, tak koukám že tam je čeština tak jsem jásal jak prvnáček za jedničku ve škole .
Jinak dovoz jsem svěřil firmě www.rychlydovozaut.cz/ a můžu jen doporučit, stálo to sice 15tis, ale nemusel jsem se o nic starat, jen jsem jim poslal odkaz na mobile.de a oni už vše vyřídily, jak domluva termínu a podrobnosti o autě, tak i kontrolu na místě s technikem a dovoz až téměř pod nos , ušetřil jsem 3dny ježdění (mám to až z Hamburku) a bylo to bez starostí. Jen jsem si to zašel přihlásit, od nového roku se platí jen 800,- za přihlášení vozu z dovozu, takže pohoda.
Otázka s místem na zadních sedadlech je asi jak pro koho, taky jsme dva dospělí a máme malé dítko 15 měs. a s místem nemáme problém už jsem jel na lyže ve 3 dospělých + sklopená sedačka 1/3 na boardy a lyže a pohoda nikdo si nestěžoval... ono záleží hodně na předních pasažérech jak se moc dokáží uskromnit s prostorem, ale pokud někdo měří 2,2m tak má smůlu si myslím v každém autě... Kufr je oproti Háčku a Géčku opticky větší ale prakticky stejný, jen vstupní otvor je trochu menší díky svažující se zádi, ale žádná pohroma to není, je to spíš o zvyku. Každopádně o ptori Háčku je to téměř o 500mm delší auto a není to moc znát v prostoru, spíš to je poznat na pocitu bezpečí, který je opravdu dost velký, působí to hodně robustně.
K motoru můžu říct asi tak jedině slova největší chvály, zatím jsem nejezdil s tak výkonným a úsporným dieselem. 165 koní a spotřebu mám po městě 6,3l/100km a mimo město po dálnici 5,8l/100km takže pokrok je opravdu znát, na to že je to větší než Háčko, a o hodně těžší (+ cca 200kg) tak spotřeba o 1l/100km menší. A to kdybych chtěl a snažil se jet na spotřebu tak si myslím že se hravě dostnu k 5ti litrům na 100km.
ještě pár slov ke středovému panelu, nechápu proč ve všech magazínech kritizují že tam je mooc tlačítek, bez manualu mě to zabralo cca 30 minut a už jsem byl z orientovaný, většinu tlačítek stejně člověk nenastavuje každou jízdu (např. radio stanice, atd) já používám (1 navi, 2 phone, 3 cd/aux, 4 radio, 5 vyhřívání volantu po ránu, 6 vyhřív. sedadla, a pak na volantu 7 tempomat a 8 hlasitost) a samozřejme otočný ovladač s joystickem = 9 tlačítek, zbytek je nastaven a nemusím o nich vědět... a asi to je i lepší za jízdy šáhnout po klasickém tlačítku než se snažit trefit na dotykovou obrazovku (jak je dnešní móda) a hlavně to v noci dobře vypadá jak to vše krásně svítí
Tak asi tolik moje postřehy. Kdyby byl ještě nějaký dotaz tak napiš klidně odpovím. Držím palce v hledání.
Opel Omega A 2,2i, sedan, r.v. 1993
Opel Astra G Caravan, 1,6 16V, r.v. 1999
Opel Astra H Caravan 1,9 CDTI, 88kw, r.v. 2006 - na prodej
Opel Astra J Sports Tourer 2,0 CDTI, 121kw, r.v. 2011
Opel Astra G Caravan, 1,6 16V, r.v. 1999
Opel Astra H Caravan 1,9 CDTI, 88kw, r.v. 2006 - na prodej
Opel Astra J Sports Tourer 2,0 CDTI, 121kw, r.v. 2011
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupe Astra J, ST, 2.0 CDTI
Krásny souhrn informaci a úplně mě mrazi, až budu jezdit ve svém, sice pouze 120k motorem v benzinu, ale bude to asi nádhera .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory