prosím o radu
prosím o radu
Ahoj kolegové
Chtěl bych vás poprosit o radu,protože mě neporadil nikdo ani v servisu a jsem s toho celkem na nervy.Asi před 2 měsíci mě z ničeho nic odešlo turbo mám Astru 1,4 turbo 88kw.Turbo mě repasovali auto dali dohromady a jezdilo se dál.Asi po 1400 km jsem otevřel kapotu a měl jsem mastný víčko na olej.Po oddělání toho krytu jak je pod ním zapalovací lišta byl taky olej po delším zkoumání jsem přišel na to,že olej uniká s té dírky na ventilovém viku.V servisu Opel mě nebyli schopní říct co to může dělat,jen mě řekli cenu víka 9500kč Děkuji vám za radu
Je to přesně naproti víčku od oleje
Chtěl bych vás poprosit o radu,protože mě neporadil nikdo ani v servisu a jsem s toho celkem na nervy.Asi před 2 měsíci mě z ničeho nic odešlo turbo mám Astru 1,4 turbo 88kw.Turbo mě repasovali auto dali dohromady a jezdilo se dál.Asi po 1400 km jsem otevřel kapotu a měl jsem mastný víčko na olej.Po oddělání toho krytu jak je pod ním zapalovací lišta byl taky olej po delším zkoumání jsem přišel na to,že olej uniká s té dírky na ventilovém viku.V servisu Opel mě nebyli schopní říct co to může dělat,jen mě řekli cenu víka 9500kč Děkuji vám za radu
Je to přesně naproti víčku od oleje
- Reklama
Re: prosím o radu
zkus prosím tě udělat fotku celého vika nějak si nedokážu vybavit jak to tam je
vypadá to jako odvětraní motoru
a mam ještě dotaz z jakého důvodu ti odešlo turbo?
vypadá to jako odvětraní motoru
a mam ještě dotaz z jakého důvodu ti odešlo turbo?
astra j sportstourer cosmo 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe
Re: prosím o radu
Ahoj,
pokud máš auto vyrobené před 01/2011, tak tipuji, ze turbu nic nebylo, ale máš "jen" vypadenou pojistnou přetlakovou zátku v sacím potrubí.
Dostává se ti tak tlak ze sacího potrubí za turbem zpět do kartru a vyfoukává přes ventil kapky oleje z pod ventilového víka.
Pokud tomu tak je, nemine te výměna ventilového víka a sacího potrubí. Oboje bylo modifikovano začátkem roku 2011.
OnMi
pokud máš auto vyrobené před 01/2011, tak tipuji, ze turbu nic nebylo, ale máš "jen" vypadenou pojistnou přetlakovou zátku v sacím potrubí.
Dostává se ti tak tlak ze sacího potrubí za turbem zpět do kartru a vyfoukává přes ventil kapky oleje z pod ventilového víka.
Pokud tomu tak je, nemine te výměna ventilového víka a sacího potrubí. Oboje bylo modifikovano začátkem roku 2011.
OnMi
Re: prosím o radu
Je to kupováno v květnu 2011.V servisu mě borec řekl že byla prasklá příruba a hřídelka na turbu.Dávali jsme tam podle nej špatnej olej dával jsem Castrol tak nevim.Snad to nějak poladim.Nevíte kde kromě Oplu by se dalo sehnat to víko a to potrubí za každou radu budu momentálně rád
Fotku sem skusim dát ještě nějakou lepší zatím děkuji za rady
Fotku sem skusim dát ještě nějakou lepší zatím děkuji za rady
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 19 čer 2010, 21:17
- Bydliště: Brozany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: prosím o radu
Rada asi bude těžká,protože to jsou díly motoru Opel,takže žádné Autokelly,Elit,ACI,APM apod.Jedině bys musel shánět na vrakovištích,ale moc naděje tomu nedávej.
Písni sem VIN,díl a cenu není problém najít.
Písni sem VIN,díl a cenu není problém najít.
Re: prosím o radu
Tady jsou ještě nějaké fotky toho kde jde ten olej ven.Vin kod je W0LPD6EU9BG119045 potřeboval bych zjistit cenu ventilového víka,sacího potrubí Děkuji ti kolego
Re: prosím o radu
zdar..... pocitam ze na aute nemas uz zaruku???
jinak:
5561426 - 6 07 145 - Viko hlavy valcu s tesnenim s i-profilem
cena dle dily.opel.cz - 9 350,88 Kč
- jinak toto viko mi menily cca po roce co jsem astru koupil, svitila i pri tom kontrolka motoru, vymena v ramci garance, rok vyroby me astry je 2011, motor stejny jako tvuj......
- v tom miste je nejaky ventil ktery ma regulovat tlak v klikove skrini, onehdda mi rikaly, ze se to u tohoto motoru stava .
jinak:
5561426 - 6 07 145 - Viko hlavy valcu s tesnenim s i-profilem
cena dle dily.opel.cz - 9 350,88 Kč
- jinak toto viko mi menily cca po roce co jsem astru koupil, svitila i pri tom kontrolka motoru, vymena v ramci garance, rok vyroby me astry je 2011, motor stejny jako tvuj......
- v tom miste je nejaky ventil ktery ma regulovat tlak v klikove skrini, onehdda mi rikaly, ze se to u tohoto motoru stava .
Naposledy upravil(a) Palic dne 14 led 2015, 18:47, celkem upraveno 1 x.
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: prosím o radu
Ahoj pánové, budu majitelem stejného motoru a ikdyž je tu psáno, že v roce 2011 se udělala náprava, zeptal bych se kolik km máte najeto.
ladin4v - kolik km jsi měl najeto jak jsi nechal opravovat TURBO.
ladin4v - kolik km jsi měl najeto jak jsi nechal opravovat TURBO.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: prosím o radu
Ahoj kolego měl jsem najeto 54 000 km.Zítra mě snad v servisu konečně poradí pak dám vědět co a jak.Kontrolka motoru mě taky svítí
Re: prosím o radu
2 Astra - R@SAG: ja mam momentalne 58tkm, na tomto motoru je uz menene viko ventilu, a potrubi pro chlazeni turba mezi motorem a turbem (bohuzel zaruka se na toto nevztahuje, pokud je to nad 2 roky) me se toto stalo pred pul rokem, pri cca 47tkm, dale to pokracovalo opravou prevodovky po 53tkm, vymenou vsech lozisek