Spresňujem : pokiaľ sa zachová dnešný dizajnový štandard.Phrz píše:kdyz se uprodnostni prakticnost nad designem vznikne neco jako fiat multipla
Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
- Reklama
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Pro Xavier: K bodu 9. bohužel nemám polohu osvětlení auto.
Zřejmě spojeno pouze s optickou a osvětlovací sadou. Objednávat vůz znova, zřejmě upravím některé preference.
Pro MilanS, pico: To co jsem psal, že by šlo vylepšit jsem psal jen jako rýpanec, že by na tom Opel mohl ještě trochu zapracovat, ne že je to špatné auto, spíše naopak.
Všechno je otázkou kompromisů, především finančních. I kdybych kupoval auto znovu, stejně bych opět skončil u toho samého vozu ze spousta důvodů.
1. Je z toho co jsem zkoušel nejprostornější. Především s lounge sezením si v případě 4 cestujících mohu i se svými 190 cm vzadu a obdobně rostlými kamarády vpředu na dlouhé cestě narovnat vzadu nohy! Dokud vás nezačnou bolet kolena asi nebudete vědět o čem hovořím...
2. V dané kategorii bylo sice více modelů i s vyšší výbavou za nižší cenu, ale pořád si myslím, že na tom je Zafira Tourer nejlépe v poměru toho, co opravdu chci a potřebuji k ceně. Sice ne o moc, ale o trochu ano.
3. Prodejce byl schopen nabídnout konkurenceschopnou cenu a dodal vše co slíbil. Naprostá spokojenost.
4. Z toho co jsem zkoušel má Zadira rozumně nastavenou brzdu. S některými auty co mají přehnané asistenty je rychlé a efektivní brždění s následným jemným dobržděním bez toho abyste létali v sedačce docela problém.
5. Spojka byla u testovaných aut jedna z těch lehčích. V koupené motorizaci je dokonce ještě lehčí a dá se skoro ovládat i jen tím pohybem chodidla v kotníku.
6. Prostě a jednoduše ze všech vozů se mi nejvíce líbila.
Pro Pico:
K prostoru pro nohu při tempomatu. Preferoval bych si ji opřít podobně jako levou o podběh, jen napravo od plynu do místa středového tunelu.
Co se ovládání spojky týče. Pohyb chodidla v kotníku je na ovládání mnohonásobně preciznější než ovládat spojku pohybem celé nohy v kyčli a kolenu. Zkuste si plynový pedál ovládat celou nohou a ne jen pohybem chodidla v kotníku zapřeném o podlahu a hned to poznáte.
Nehledě na to, když si budu chtít naposilovat svaly na levé noze, tak si mnohem raději půjdu zahrát volejbal, zalyžovat nebo i se jen projít než mačkat spojku.
Zřejmě spojeno pouze s optickou a osvětlovací sadou. Objednávat vůz znova, zřejmě upravím některé preference.
Pro MilanS, pico: To co jsem psal, že by šlo vylepšit jsem psal jen jako rýpanec, že by na tom Opel mohl ještě trochu zapracovat, ne že je to špatné auto, spíše naopak.
Všechno je otázkou kompromisů, především finančních. I kdybych kupoval auto znovu, stejně bych opět skončil u toho samého vozu ze spousta důvodů.
1. Je z toho co jsem zkoušel nejprostornější. Především s lounge sezením si v případě 4 cestujících mohu i se svými 190 cm vzadu a obdobně rostlými kamarády vpředu na dlouhé cestě narovnat vzadu nohy! Dokud vás nezačnou bolet kolena asi nebudete vědět o čem hovořím...
2. V dané kategorii bylo sice více modelů i s vyšší výbavou za nižší cenu, ale pořád si myslím, že na tom je Zafira Tourer nejlépe v poměru toho, co opravdu chci a potřebuji k ceně. Sice ne o moc, ale o trochu ano.
3. Prodejce byl schopen nabídnout konkurenceschopnou cenu a dodal vše co slíbil. Naprostá spokojenost.
4. Z toho co jsem zkoušel má Zadira rozumně nastavenou brzdu. S některými auty co mají přehnané asistenty je rychlé a efektivní brždění s následným jemným dobržděním bez toho abyste létali v sedačce docela problém.
5. Spojka byla u testovaných aut jedna z těch lehčích. V koupené motorizaci je dokonce ještě lehčí a dá se skoro ovládat i jen tím pohybem chodidla v kotníku.
6. Prostě a jednoduše ze všech vozů se mi nejvíce líbila.
Pro Pico:
K prostoru pro nohu při tempomatu. Preferoval bych si ji opřít podobně jako levou o podběh, jen napravo od plynu do místa středového tunelu.
Co se ovládání spojky týče. Pohyb chodidla v kotníku je na ovládání mnohonásobně preciznější než ovládat spojku pohybem celé nohy v kyčli a kolenu. Zkuste si plynový pedál ovládat celou nohou a ne jen pohybem chodidla v kotníku zapřeném o podlahu a hned to poznáte.
Nehledě na to, když si budu chtít naposilovat svaly na levé noze, tak si mnohem raději půjdu zahrát volejbal, zalyžovat nebo i se jen projít než mačkat spojku.
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Spomínané ovládanie spojky len pohybom členka by som tiež uvítal.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Nevim cim to, asi tema vanocema, ale dneska me proste nasralo to neustaly pipani, kdyz se zastavi a otevrou se dvere. Sice to za chvili prestane, ale i tak nechapu podstatu tyhle veci. Snad nejakej navrat ke korenum Astry G?
Astra G 3 dv. X16XEL
Astra H 5 dv. Z16XEP
Astra J ST A14NET
Astra H 5 dv. Z16XEP
Astra J ST A14NET
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Ja som pred rokom ohľadom toho pípani trochu pátral a "dopátral" som sa (no už neviem kde), že to je upozornenie (pri výstupe z auta) na ponechaný kľúč v spínačke.
Skúšal som to všelijako, no nedá sa to nijako "v nastaveniach auta" vypnúť (aspoň som na to neprišiel).
Skúšal som to všelijako, no nedá sa to nijako "v nastaveniach auta" vypnúť (aspoň som na to neprišiel).
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Ano, je to upozornenie na ponechanu kluc v zapalovani. Ale nepipa to. Je to celkom prijemny zvuk, ja ho beriem ako +. A nema to len Astra.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Svetla vyska Biturbo je problem, nikde s tim nejde zaparkovat a ryje v zemi kazdy den. Tak jen pro predstavu pro mistni soudruhy, co by po tomto modelu nejak vice touzili. Jakekoli vetsi zvlneni vozovky nebo retarder je nas verejny nepritel cislo jedna.
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Tak to je opravdu hodně nešťastné.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Ja Biturbo nemám a mám to nízko tak isto. Už som párkrat škriabal obrubníky, no ešte šťastie, že ten čierny plast pod nárazníkom je poddajný ako keby bol z gumy - zaparkovať na naších parkoviskách, či niekde na tráve pri vode alebo na kraji lesa je s rizikom odtrhnutia. Vyzerá to štýlovo, no pre naše cesty nešťastné riešenie.tomax píše:Svetla vyska Biturbo je problem, nikde s tim nejde zaparkovat a ryje v zemi kazdy den.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
hej, ma to kazda astra. a vacsinou v strede sa to rozpoli v tom spoji. Ale zase vzdy lepsie, ako na g-cku, kde bol vypustaci ventil pre chladiacu zmes. tiez som ho parkrat suchol o obrubnik a nevraviac na polnych cestach No som kludnejsi, lebo tu aspon je krytka motora. I ked plastova, no na polne cesty super vec.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L