Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW

Ukažte ostatním svoje Jéčko
Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 351
Registrován: 22 zář 2011, 19:39

Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW

Příspěvek od Arwy » 28 srp 2014, 07:36

Ak myslíte brzdný účinok, tak osobne nejaký rozdiel necítim. Jediné výrazné plus pre mňa je to, že na diskoch sa neusádza čierny prach z obloženia.

Astra G má slabé brzdy sama o sebe. Keď som presadol do Jčka, tak som brzdil ako niekto kto sedí prvý krát v aute :P .
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, origo diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL

Reklama
 

kovpal71
Příspěvky: 80
Registrován: 05 úno 2014, 19:23
Bydliště: Šenov

Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW

Příspěvek od kovpal71 » 02 lis 2014, 22:05

[A co namontovat svicky ngk sice za 170kc ale kvalitnejsi mat ala japan ?
Astra J 1.4 XER / Enjoy / Edice 20 let / Opel 500 / model 2012

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 351
Registrován: 22 zář 2011, 19:39

Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW

Příspěvek od Arwy » 10 lis 2014, 19:35

Prečo by som to robil?
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, origo diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL

kovpal71
Příspěvky: 80
Registrován: 05 úno 2014, 19:23
Bydliště: Šenov

Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW

Příspěvek od kovpal71 » 23 lis 2014, 16:35

Arwy píše:Prečo by som to robil?
Jestli jsou lepsi nez champion svičky?
Astra J 1.4 XER / Enjoy / Edice 20 let / Opel 500 / model 2012

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 351
Registrován: 22 zář 2011, 19:39

Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW

Příspěvek od Arwy » 31 led 2015, 11:20

Pri 103 000 km si Astra vypýtala ďalšiu výmenu oleja + LPG servis. Pomer jazdy na benzín a LPG:
Benzín: 74 hod.
LPG : 1364 hod.

Motor si už na LPG odjazdil cca 65 000 km, zatiaľ bez následkov .... .

V minulom roku došlo k výmene čidla teploty chladiacej kvapaliny v telese termostatu (kvapalina pretekala do konektora), menil sa aj obmedzovač otvorenia vodičových dverí - vietor sa oprel do otvorených dverí tak, že prasklo vonkajšie oplastovanie obmedzovača a dvere pri otváraní pukali a čistili sa zadné brzdy.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, origo diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL

Desirehd
Příspěvky: 98
Registrován: 27 led 2014, 09:14

Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW

Příspěvek od Desirehd » 31 led 2015, 18:03

Ahojte,občas citim v aute plyn,je to vždy len chvilu a stava sa to hlavne pri cuvaní,je to normálne? A Arwy tiež som toto leto absolvoval prvú dovolenku na astre je vlastne ešte v zábehu teraz mám najazdené 17000km.Bol som v Bulharsku cez Srbsko ,skoro celá cesta dialnica ,najazdene 3050km a spotreba 251L plynu čo je asi 8,3l.Benzín som do toho nerátal tipujem že asi 3l som mohol spáliť.V aute štyri osoby a kufor do plna,takže som celkom spokojní aká bola spotreba.Cesta bez problémov,len na spiatočnej ceste som počul jemne zvuky z lavej strany vpredu pred volantom.Neviem čo to bolo ale asi to bolo sposobene tým teplom od slnka a velkou rýchlostou.
Opel astra ST 103kw LPG

bezdo
Příspěvky: 96
Registrován: 13 úno 2015, 09:11
Bydliště: Prievidza

Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW

Příspěvek od bezdo » 03 bře 2017, 16:58

Arwy píše:Astra má konečne nový termostat. Čakali sme naň niečo vyše mesiaca. Aftermarket ho neponúka a nebol skladom ani v centrálnom Opel sklade. Trochu som váhal či kúpiť aj nové tesnenie (cena cca 19 EUR), ale nakoniec som ho zobral. Na foto je vidieť že to bolo správne rozhodnutie.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
ahojte,mam presne tento isty problem s vyhrievanim termostatu a prosim vas o radu.
Je treba menit len termostat,je jeho sucastou aj to vyhrievanie? Alebo treba menit cely ten obal trrmostatu?
Napr ako toto https://www.comco.sk/obal-termostatu-fe ... at-100095/
Potesila by ma najma odpoved ze staci termostat,je to raz tak drahe..
Dakujem
ASTRA J ST,Enjoy, 1.6, 85kW, A16XER 06/2012

Uživatelský avatar
jack
Příspěvky: 1014
Registrován: 15 pro 2013, 14:12

Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW

Příspěvek od jack » 03 bře 2017, 19:08

Stačí vymeniť len termostat za taký, aký je odfotený tu na obr., no ja by som uvažoval (keď sa už pokazil) zameniť a vymeniť ho za termostat z Chevrolet Cruze s rovnakým atmosferickým motorom A16XER http://www.astra-faq.ru/remont/zamena-termostat.html .
Termostat z Chevroletu je metalický - nemá predohrev ako u Astry (väčšinou sa zvykne pokaziť práve ten predohrev) a je plnohodnotne zameniteľný na Astru J s motorom A16XER.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo

bezdo
Příspěvky: 96
Registrován: 13 úno 2015, 09:11
Bydliště: Prievidza

Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW

Příspěvek od bezdo » 03 bře 2017, 19:21

Dakujem za odpoved,velmi si ma potesil.
Prosim este o radu je to napriklad ten prvy v tom odkaze? To cislo z odkazu tam je.
https://www.comco.sk/autodiely/opel/ast ... at-100095/
Ked pises ze tam nie je vyhrievanie,ale tiez v tvojom ruskom odkaze je konektor,ci to je iba na teplotu?
A nebude to hlasit chybu?
ASTRA J ST,Enjoy, 1.6, 85kW, A16XER 06/2012

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 351
Registrován: 22 zář 2011, 19:39

Re: Astra J Sport, hatchback, A16XER + LPG, 85 kW

Příspěvek od Arwy » 13 dub 2017, 08:49

V roku 2016 po odjazdení 82 000 km na LPG dospel čas k úprave hlavy pre spaľovanie LPG. Po odporúčaní jedného autorizovaného servisu som sa rozhodol pre firmu zaoberajúcu sa úpravami a opravami motorov z Popradu.
Úprava predstavovala výmenu ventilových sediel v hlave, frézovanie vodítok ventilov, výmenu ventilových tesnení, nastavenie ventilovej vôle a výmenu semeringov vačiek. Zároveň som vymenil komplet rozvody, remene, sviečky.

Vačky po demontáži víka:
Obrázek

Sacie ventily:
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Výfukové ventily:
Obrázek

Obrázek

Spodná časť hlavy:
Obrázek

Obrázek

Po inštalácií LPG som namontoval aj elektronické primazávanie ventilov od JLM Valve, ktoré aj pri najnižšom dávkovaní maziva dávalo veľké dávky, čo malo za následok spekanie oleja na piestoch. Primazávanie som po úprave hlavy odpojil.
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Po úprave:
Sacie ventily:
Obrázek

Obrázek

Spodná časť hlavy:
Obrázek

Výfukové ventily:
Obrázek

Vačky:
Obrázek

Očistené piesty:
Obrázek

Od úpravy najazdené 12 600 km a zatiaľ v pohode.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, origo diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL

Odpovědět