Co nevidět to bude rok, co auto mám, najeto 25 tisíc od té doby.
1x sražená srna, 2x odřené dveře u garáže (to auto je prostě do všech směrů větší), jeden škrábanec od nějakého lulina přes celý pravý bok, který zrovna byl opravovaný po mých parkováních do garáže, už jsem to jen opravil tužkou, pojišťovna by mě asi už sežrala.
1x výměna čidla teploty, 2x výměna oleje + filtru.
V posledních 2 týdnech vyměněny destičky na všech kolech a žhavicí svíčka na 2.válci.
Mám štěstí, všechny jsou s měřením tlaku, takže výměna bude drahá.
Zajímavé, že se pokazila zrovna ve chvíli, kdy jsem začal dávat VIF.
Při napojení na diagnostiku se auto v kopci samo odbrzdilo, docela sranda ho chytat.
Dlouhodobá spotřeba od koupě 6,1 dle palubního počítače, mohla by být nižší, super by bylo 5,5-5,7, ale co už.
Vypalování DPF při jízdách po dálnicí jednou za nádrž, tedy za cca 850km, při jízdách po městě každých 350km.
Jednu chvíli zlobil zámek u spolujezdce, ale po chvíli se opravil sám, tak asi ok.
Na adaptivní tempomat jsem si za celou dobu nezvykl.
Auto je denně v provozu, sedadla jsou pohodlná, záda mě z nich nebolí jako z předchozí béčkové vectry.
Na to, že jsem si kupoval téměř nové auto s málo najeto se toho rozbilo víc než jsem čekal, no ale jako vždy, když je to opravené, doufám, že teď je na dlouho klid. (nebude.. )
H4nz3k ST 2.0CDTi Cosmo 2015
Re: H4nz3k ST 2.0CDTi Cosmo 2015
Astra J Sports Tourer Cosmo 2015 2.0 CDTi
- Reklama