Brzdy
- Reklama
Re: Brzdy
inak k tej spotrebe, mmt ma 4,4 podla pc. ale 80% okresky, 10% dialnica, 10% prejazdy dedin plynulo. realita je ale asi okolo 5ky a bez vypalovania dpf. priemerke okolo 75km/h. tak uvidim aky bude výsledok po celej nadrzi a dalsich dialnicnych km. vycistenie dpf a vymena brzd sa zda spravila tiez svoje
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Mám dotaz, myslím že příští rok to bude aktuální i pro mě. Při výměně kol na letní ALU jsem se díval na stav brzd a přední desky příští rok budou potřeba cca asi na podzim, pravděpodobně cca v 65 000km. Díval jsem se po netu a našel jsem 2 barianty a to 18mm a bebo 16,5mm tlouštky desek na stejný typ motorizace. Mohu se zeptat proč to tak je a jaké kupujete. Co mě zaráží, že ATE jsou o dost dražší než např. Brembo. Osobně zvažuji ATE a nebo Zimmermanny, ty jsem měl na Astře G a to kotouče + desky a byly super. Nevím co to bude dělat, když kotouče ještě zůstanou originál a dám pouze desky Zimmermanny.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Brzdy
Osobne som pouzil Ate dosky, este na original kotuce a samozrejme tie hrubsie.
Tie hrubsie, su vecsinou na bezne vyuzitie lepsie, nepotrebuju na max. ucinnok sa vela zahrievat, ale ich opotrebovanie je rychlejsie a zase opotrebovanie kotuca jemnejsie.
Tensie dosky su vyrazne tvrdsie a trva im ovela dlhsie nez sa zahreju, ale ich ucinok je po zahriati vyrazne lepsi, ale nekvalitny kotuc to nezvladne.
Mimochodom s tymi Ate doskami som uplne spokojny, tiche, ziadne piskanie...
Este dpolnim.. predne 54 a zadne 34eur nakup.
Tie hrubsie, su vecsinou na bezne vyuzitie lepsie, nepotrebuju na max. ucinnok sa vela zahrievat, ale ich opotrebovanie je rychlejsie a zase opotrebovanie kotuca jemnejsie.
Tensie dosky su vyrazne tvrdsie a trva im ovela dlhsie nez sa zahreju, ale ich ucinok je po zahriati vyrazne lepsi, ale nekvalitny kotuc to nezvladne.
Mimochodom s tymi Ate doskami som uplne spokojny, tiche, ziadne piskanie...
Este dpolnim.. predne 54 a zadne 34eur nakup.
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Díky na vyčerpávající info. Výměna mě čeká asi příští jaro.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Brzdy
Takze dal som si to pozriet a zadne brzdy su KO a predne max na jednu sezonu. Dam uz rovno komplet nove brzdy predok aj zadok, ajtak idem v auguste na STK, tak nech prejdem.jour píše:Ahojte,
vsimol som si na mojej astre, ze ked mam zahriate brzdy (po jazde) a parkujem tak mi (asi od jedneho kolesa) vrzga brzda pri vracani
Rozmyslam bud TRW alebo ATE. rozdiel asi 70 EUR. Co odporucate?
Astra ST 1,4T 103kw Cosmo 6/2013
Re: Brzdy
Ahoj pánové,
mám trápení se svou aktuální Astrou J (2012) 2.0 cdti 121 kw. Konkrétně se jedná o brzdy. Chtěl bych předem podotknout, že jsem měl 3 roky (80 tisíc kilometrů) úplně stejnou Astru J (včetně stejného motoru) akorát rok 2011 a tyto problémy, co popíšu níže, neměla....
Přivezl jsem ji z Německa a po nějaké době začaly klepat brzdy při brždění. Nechal jsem vyměnit všechny 4 kotouče včetně brzdových destiček (komplet Brembo). Po 3 měsících brzdy začaly opět vibrovat do volantu. Nechali jsme přesoustružit zadní i přední kotouče. Zhruba 10 tisíc kilometrů (3/4 roku) klid. V nedávné době to začalo dělat znovu. Brzdy navíc pískaly (když nebrzdím) a ze zadní části auta divné pazvuky na kostkách a nerovnostech, jako kdybych vezl v kufru fošny nebo prkna.
Odvezl jsem to do dalšího servisu - diagnostika - všechny 4 kotouče vyměnit. Po zkušenostech, které jsem psal výše se dával maximální důraz na kontrolu všeho včetně nábojů a důkladné vyčištění před nasazením. Nasadily se kotouče ATE, destičky se ponechaly.
Vše se zklidnilo, vibrace do volantu už nejsou ani při vyšších rychlostech. Brzdy však dále trochu skřípou (když se nebrzdí). Mám z toho pocit, že to není ok a už nevím co s tím mám dělat. Napadá mě, že by to ještě mohly být třmeny? Ale to mám vyměnit všechny 4 třmeny? Přijde mi, že podobné zkušenosti s tím měl tady Xavier. Můžeš prosím reagovat? Bohužel na tvém profilu jsem nenašel žádný kontakt jak se s tebou spojit napřímo. Případné jiné rady, zkušenosti od někoho?... byl bych za ně moc rád.
Díky
mám trápení se svou aktuální Astrou J (2012) 2.0 cdti 121 kw. Konkrétně se jedná o brzdy. Chtěl bych předem podotknout, že jsem měl 3 roky (80 tisíc kilometrů) úplně stejnou Astru J (včetně stejného motoru) akorát rok 2011 a tyto problémy, co popíšu níže, neměla....
Přivezl jsem ji z Německa a po nějaké době začaly klepat brzdy při brždění. Nechal jsem vyměnit všechny 4 kotouče včetně brzdových destiček (komplet Brembo). Po 3 měsících brzdy začaly opět vibrovat do volantu. Nechali jsme přesoustružit zadní i přední kotouče. Zhruba 10 tisíc kilometrů (3/4 roku) klid. V nedávné době to začalo dělat znovu. Brzdy navíc pískaly (když nebrzdím) a ze zadní části auta divné pazvuky na kostkách a nerovnostech, jako kdybych vezl v kufru fošny nebo prkna.
Odvezl jsem to do dalšího servisu - diagnostika - všechny 4 kotouče vyměnit. Po zkušenostech, které jsem psal výše se dával maximální důraz na kontrolu všeho včetně nábojů a důkladné vyčištění před nasazením. Nasadily se kotouče ATE, destičky se ponechaly.
Vše se zklidnilo, vibrace do volantu už nejsou ani při vyšších rychlostech. Brzdy však dále trochu skřípou (když se nebrzdí). Mám z toho pocit, že to není ok a už nevím co s tím mám dělat. Napadá mě, že by to ještě mohly být třmeny? Ale to mám vyměnit všechny 4 třmeny? Přijde mi, že podobné zkušenosti s tím měl tady Xavier. Můžeš prosím reagovat? Bohužel na tvém profilu jsem nenašel žádný kontakt jak se s tebou spojit napřímo. Případné jiné rady, zkušenosti od někoho?... byl bych za ně moc rád.
Díky