Autobaterie - podle druhu a výkonu motorizace.
Re: Autobaterie - podle druhu a výkonu motorizace.
nekde jsem cetl, ze typy baterii jsou bezudrzbove (EFB) a budou mit otvory a absolutne bezudrzbove (AGM,GEL) ty jsou odvetrany tlakovym ventilem, ty jen dobijis nic neotviras nedolejvas.
Ja mam treba typ AGM bez otvoru, kvuli S&S systemu.
Ja mam treba typ AGM bez otvoru, kvuli S&S systemu.
Corsa D Sport 1.4T 88Kw http://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
- Reklama
Re: Autobaterie - podle druhu a výkonu motorizace.
Ja mam obyc original GM Vartu 50Ah bez otvorov a ak ju predosly majitel nemenil, tak za 3 mesiace bude mat 6 rokov a nastartovala aj -14 po tyzdni stania. Ale vacsi objem alebo naftu uz by nemusela natocit.
Naposledy upravil(a) blesk dne 11 črc 2018, 14:33, celkem upraveno 1 x.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Autobaterie - podle druhu a výkonu motorizace.
Tak prídávam tú moju sem 1,3CDTi 70kw/95 PS 80Ah 800A AGM start-stop 01/2013
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobaterie - podle druhu a výkonu motorizace.
Díky, doplněno do 1 příspěvku.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Autobaterie - podle druhu a výkonu motorizace.
vopcham do mojho auta 300mm na dlzku a 190 vysku ?
Opel Astra J ST 2.0 CDTi 121kW
Re: Autobaterie - podle druhu a výkonu motorizace.
Veď si to zmeraj, ale myslím, že na dĺžku by aj vošla, no na výšku nie.
Ja som pred dvoma týždňami kupoval novú autobatériu a nedala sa upevniť, pretože mala na výšku 185mm, musel som ju vymeniť za nižšiu (rozmery DxŠxV: 242x175x175)
Pokiaľ je kastlík na batériu u dízlových aj benzínových motorov rovnaký, tak sa na výšku zmestí, ale ju neupevníš tým priečnym držiakom.
Ja som pred dvoma týždňami kupoval novú autobatériu a nedala sa upevniť, pretože mala na výšku 185mm, musel som ju vymeniť za nižšiu (rozmery DxŠxV: 242x175x175)
Pokiaľ je kastlík na batériu u dízlových aj benzínových motorov rovnaký, tak sa na výšku zmestí, ale ju neupevníš tým priečnym držiakom.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobaterie - podle druhu a výkonu motorizace.
Kaslík je stejný pro všechny motorizace , už i na Astře G na výšku 190mm nešla zavřít kapota a musel jsem koupit dražší autobaterii a výškou 175mm
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Autobaterie - podle druhu a výkonu motorizace.
jackdaws: Ne, v žádném případě se nevejde. Viz. http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... =30#p15574
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Re: Autobaterie - podle druhu a výkonu motorizace.
Jeden predajca baterii mi povedal, ze to kontrolne okienko na vrchu baterie sposobuje vybijanie baterii, tak napr Exide (dodava napr do Skody) ho prestal davat a Varta, myslim ani nezacala.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobaterie - podle druhu a výkonu motorizace.
Tak jsem po zimě změřil autobaterii na prázdno, pprotože jsem si všiml díky PC, že mi to ukazuje 11,9 - 12V při teplotě +5st. Jak nastartuji, tak alternátor začne okamžitě dobijet 15V, po cca 5min. dobijení klesne na 14,5V.
Jezdím krátké trasy do práce a nikdy jsem ji nedobijel, z hlediska že jsem na sídlišti. Demontáž a montáž je mnohem složitější nez u Astry G a tak mě to odradilo.
Na mou verlmi bohatou výbavu je tam 53ah, proto zvažiji koupi nové autobaterie a to Silver Dynamic 60ah a možná i 74ah.
Co poradíte, podle toho co jsem vysledoval, tak 1.4 Turbo benzín má 55ah, pokud je to LPG bez Star/Stop, má 70ah. Tak protože mám vyhřívání sedadel, jezdím krátké trasy, navigace, autokamera napojene přes pojistkovou skříň apod.
Tak že ta 74ah asi bude na místě, co myslíte ?
Jezdím krátké trasy do práce a nikdy jsem ji nedobijel, z hlediska že jsem na sídlišti. Demontáž a montáž je mnohem složitější nez u Astry G a tak mě to odradilo.
Na mou verlmi bohatou výbavu je tam 53ah, proto zvažiji koupi nové autobaterie a to Silver Dynamic 60ah a možná i 74ah.
Co poradíte, podle toho co jsem vysledoval, tak 1.4 Turbo benzín má 55ah, pokud je to LPG bez Star/Stop, má 70ah. Tak protože mám vyhřívání sedadel, jezdím krátké trasy, navigace, autokamera napojene přes pojistkovou skříň apod.
Tak že ta 74ah asi bude na místě, co myslíte ?
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory