Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)
Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)
A skúsil si použiť funkciu "Hľadať"? http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=16&t=911
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo
- Reklama
Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)
Jde o to, jaký typ převodovky máš. M32 je jasná, ale je ve dvou verzích, původní - kde je všude mraky odkazů jak olej vyměnit a kolik ho dát a pak modernizovaná, doplněná o mazací kanálek.
m32 - objem 2,4L náplně, doporučuje se přelít o 200ml. (Počítat s tím když se vypustí, uvnitř zůstává stále 0,2L.) Pokud chceme dát původní množství, doplníme tedy 2,2L, pokud chceme přelít o 200ml dáme 2,4L a bude tam 2,6L. Tyto starší m32 mají kontrolní šroub hladiny oleje a Opel píše, neotvírat, pokud je ale třeba ho otevřít, tak použít lepidlo na závity
modifikovaná m32 - objem náplně jsem dopátral 1,8L - 1,9L. Někdo z němců doléval 1,6L a pochvaloval si to. Mě poprvé v servisu naplnili 2,2L (celkem uvnitr tedy 2,4L) a chod mi přišel hrubější, teď jsem dal 1,8L (celkem tedy 2L) a je to lepší. Tato převodovka NEMÁ kontrolní šroub hladiny. Ideální je tedy zachytit to co vyteče, změřit a to samé množství nalít zpět.
Rozdíl nová vs. stará Výměna u Astry je jednoduchá, zahřát jízdou
vypoušťák dole, do boku na imbus Vytáhne se ŘJ nahoru (plochej šroubovák mezi baterku a ŘJ pro odjištění)
Nalití přes trychtýř, není nutné demontovat baterku Zde je vidět kontrolní šroub, pokud jej převodovka má
m32 - objem 2,4L náplně, doporučuje se přelít o 200ml. (Počítat s tím když se vypustí, uvnitř zůstává stále 0,2L.) Pokud chceme dát původní množství, doplníme tedy 2,2L, pokud chceme přelít o 200ml dáme 2,4L a bude tam 2,6L. Tyto starší m32 mají kontrolní šroub hladiny oleje a Opel píše, neotvírat, pokud je ale třeba ho otevřít, tak použít lepidlo na závity
modifikovaná m32 - objem náplně jsem dopátral 1,8L - 1,9L. Někdo z němců doléval 1,6L a pochvaloval si to. Mě poprvé v servisu naplnili 2,2L (celkem uvnitr tedy 2,4L) a chod mi přišel hrubější, teď jsem dal 1,8L (celkem tedy 2L) a je to lepší. Tato převodovka NEMÁ kontrolní šroub hladiny. Ideální je tedy zachytit to co vyteče, změřit a to samé množství nalít zpět.
Rozdíl nová vs. stará Výměna u Astry je jednoduchá, zahřát jízdou
vypoušťák dole, do boku na imbus Vytáhne se ŘJ nahoru (plochej šroubovák mezi baterku a ŘJ pro odjištění)
Nalití přes trychtýř, není nutné demontovat baterku Zde je vidět kontrolní šroub, pokud jej převodovka má
Corsa D Sport 1.4T 88Kw http://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)
Ja jsem koupil hadicku v Horbachu asi 30cm a pres trychtir nalil kolem baterie. Z leve strany je asi pretlakovy ventil, po par km z nej zacal poustet olej, tak co bylo navic, asi vyslo ventilem ven po zahrati. Jinak co vypustis, nemusi staci dolit, mohlo se vetilem odparit.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)
Super diky moc !!!
Astra J ST 2013 / 1.7 tdci 96kw
Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)
Tak výměna provedena, mám tu novější převodovku, dal jsem cca něco pod 2L a cajk. Řazení jde nyní lehce, myslím že je to fakt znát, doporučuji.
Ještě jednou díky za rady !! moc užitečné.
Ještě jednou díky za rady !! moc užitečné.
Astra J ST 2013 / 1.7 tdci 96kw
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)
aurega: KOLIK MÁŠ NAJETO, ŽE JSI MĚNIL OLÉJ V PŘEVODOVCE. Já se chystám, jak bude mít Astra 5 let a cca 60tis, km, že to taky nechám vyměnit.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)
Mám teď čerstvě 170k najeto a stáří 2013 do provozu. Někde jsem četl že o 100k by se to mělo.
Astra J ST 2013 / 1.7 tdci 96kw
Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)
A stary olej byl cerny?
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)
Docela jo... Nakonec jsem to dělal s mechanikem známým a ten říkal že už je docela jetý...
Astra J ST 2013 / 1.7 tdci 96kw
Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)
Mé auto bude za měsíc přesně 3 roky nové a mám najeto cca 43 000 km. Mám takový nedobrý pocit při řazení, když bylo najeto méně km, tak šlo řazení nějak jinak, lehčeji, rychlosti zapadaly samy. Nyní mě to připadá malinko kostrbatější. Jakoby vždy, když řadím, tak šla převodovka přes zub. Musím chvilinku počkat a pak to jde OK. Možná spojka nevypíná dobře a úplně, nevím. Ale u takto nového auta mi přijde na problémy s převodovkou docela brzo. Nějaké zkušenosti? Díky. Myslím, že bych tam měl mít určitě už tu novou převodovku.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015