Spolehlivost Oplu - postesk

Od klimatizace až po xenony
Odpovědět
Mr.Electronica
Příspěvky: 25
Registrován: 28 bře 2017, 11:23

Spolehlivost Oplu - postesk

Příspěvek od Mr.Electronica » 05 úno 2018, 11:13

Tak si potřebuju poplakat.

Opla mám necelý rok, najeto 195tis (kupováno ve 180tis) a tak nějak jsem dost zklamán.

Za ten rok jsem řešil snad až příliš věcí.
- repase turba
- výměna rozbitého rádia
- výměna houkačky
- koroze elektroniky v xenonu
- prasklý kryt HGR ventilu a s tím spojený únik chladící kapaliny

A to nepočítám provozní věci. Jen díky ebay jsem se z toho nezbláznil a neprodělal kalhoty.

Normálně se začínám děsit, co se tam zase pokazí.

Vidím to bohužel tak, že první větší oprava a auto půjde. Nerad bych to hodnotil jako nespolehlivý krám, protože auto furt jezdí, nicméně furt něco...

Nyní nově rozbitý zámek kufru a tato protivná hláška :evil:

Obrázek
Astra J, 2.0 CDTI 118kW

Reklama
 

Uživatelský avatar
jack
Příspěvky: 1014
Registrován: 15 pro 2013, 14:12

Re: Spolehlivost Oplu - postesk

Příspěvek od jack » 05 úno 2018, 12:33

Nedá mi nereagovať - keď si už kupuješ auto pri nabehaných 180000km, tak mal by si počítať aj s možnosťou, že sa niečo pokazí. Záleží ale aj ako sa predošlý majiteľ o auto staral, pokiaľ bola len tzv. "povinná" starostlivosť, tak sa nie je čo diviť - čo si budeme nahovárať, dnes sa auta robia na 5 rokov alebo nejakých 150000km /+-/ . V súčasnosti sú autá na jedno kopyto, ani sa nedá porovnávať s inými značkami - je podľa mňa tiež trochu od veci alebo si treba čo-to pozisťovať a potom kupovať menej kazivé autá i keď to je tiež diskutabilné - každé auto je individualita. Mám známych, čo majú BMW, Peugeoty, VW (všetko nové) a strávia viac v servise ako na cestách. Ja osobne by som si auto s viac ako 120000 km max. nekúpil, ale to je moja "deformácia" :lol: - zatiaľ som mal len nové autá, no uvidíme ako bude, čo prinesie budúcnosť. Možno si na dôchodok ešte jedno kúpim, len neviem aké a či nové alebo jazdené - ešte som nerozmýšľal, ešte mám nejaký ten rôčik k dobru.
(Apropó - neviem iste, ale nie si náhodou aj v zlej sekcii?)
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo

Mr.Electronica
Příspěvky: 25
Registrován: 28 bře 2017, 11:23

Re: Spolehlivost Oplu - postesk

Příspěvek od Mr.Electronica » 05 úno 2018, 13:11

Mi je jasné, že se bude něco kazit. Ale né tak, abych byl furt něco řešil. Proto jsem to nazval postesk.
Předtím jsem kupoval 5 let starou astru H - v okamžiku prodeje měla 10 let. Nic z toho jsem neřešil (jasně, xenony neměla). A půlka těch věcí IMHO s nájezdem nesouvisí.

Teď to auto má 7 let a každý druhý měsíc jsem v servise. To nechceš.
Astra J, 2.0 CDTI 118kW

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Spolehlivost Oplu - postesk

Příspěvek od Astra - R@SAG » 05 úno 2018, 13:36

Tak tomu říkám pech Tomáši. Znám tento motor s najetýma 310 000km a jezdí bez poruch a investic, promě provozních věcí. Ale repas turba, výmena rozvodů a samozřejmě brzdy a tlumiše, jinak vše OK. Držím palce.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Uživatelský avatar
jack
Příspěvky: 1014
Registrován: 15 pro 2013, 14:12

Re: Spolehlivost Oplu - postesk

Příspěvek od jack » 05 úno 2018, 14:20

Mr.Electronica píše:Teď to auto má 7 let a každý druhý měsíc jsem v servise. To nechceš.
No tak to tě "poteš Pánbůh", typujem že pravdepodobne pôvodný majiteľ sa s ním veľmi nemaznal, nešetril ho a starostlivosť len tá nutná.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo

Uživatelský avatar
matusbelusak
Příspěvky: 469
Registrován: 28 bře 2016, 10:23

Re: Spolehlivost Oplu - postesk

Příspěvek od matusbelusak » 05 úno 2018, 15:04

Mr. Electronica, možem sa spýtať aký maš motor? nemaš to v popise :) tak ja musím povedať auto som kupoval malo 100 000km +- 1000km a teraz mam okolo 175 000 za nejake 3 roky, a odvtedy som vymenil len brzdy, klasika ako sú olej, mal som repas prevodovky no to bolo na vlastnú žiadosť, inač nič závažne som neriešil okrem rozvodov a brzd, tento rok idem na výmenu dvojhmoty a spojky čo je ale spotrebný diel a proste raz by som ho vymeniť musel určite, inač auto šľape dobre, ja som sním spokojný, síce je to 81kw ale ešte ma v štychu nenechal :) tak ja na opel nemožem nič zlé povedať
Opel Astra ST 1,7 CDTI 81kw 2011 ( 208 000 km )

Mr.Electronica
Příspěvky: 25
Registrován: 28 bře 2017, 11:23

Re: Spolehlivost Oplu - postesk

Příspěvek od Mr.Electronica » 05 úno 2018, 15:12

Mám 2.0 CDTI 118kW.

Hele ony to jsou většinou blbosti (teda z pohledu, že auto jede). To turbo by ještě rok vydrželo, ale bez světel se blbě jezdí, bez rádia taky, bez klaksonu nedáš technickou a když nezavřeš kufr, tak ti to furt pípá :lol:

Ale právě ty uřvané věci nejvíc rozčilují.
Astra J, 2.0 CDTI 118kW

Uživatelský avatar
dusan992
Příspěvky: 483
Registrován: 20 dub 2015, 12:16
Bydliště: KS=Košice - okolie

Re: Spolehlivost Oplu - postesk

Příspěvek od dusan992 » 06 úno 2018, 09:52

By ma zaujmalo ako sa da "dosledneejsim servisom" ( mimo olej,filtre,brzdy) zabranit vade xenonov, klaksonu , radia mozno aj turba...elektroniky ako takej
Menit to kazde 2 roky ci ako :shock:
Ber tak ze 180 tis na sk/cz cestach rozhrka kontakty,spoje. Nevies kade jazdil predosli majitel v skutocnosti.ak to bolo sluzobne auto tak mohol za den 30x startovat / vypnut motor a nejake chladenie turba je mimo zaujem obchodaka

Mne ten kryt egr praskol a mam 105 tis. Je vyrobna vada na ktoru opel sete tak isto ako na tesnenie c sacom kosi....ale yo ti spravi skodu za 2-3tis. Eur...
Na autorubik si precitaj recenzie aut od vw group.tolko
Vazne vadnych motorov asi nema nikto iny.hlavne 2.0 tdi a turbobenzinove vsetky.
OPEL Astra J.....2.0 CDTI 118kW.....6°AT.....r.v. 2011.....http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=652

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Spolehlivost Oplu - postesk

Příspěvek od blesk » 06 úno 2018, 11:41

V rodine maju 1.6tdi, kupene so 120tisickm z Belgicka a uz maju nove vsetky 4 vstrekovace Siemens, ktore nejdu repasovat. Nedavno novy egr a este nieco - za 600e.
Zoxidovane xenony - niekto menil ziarovku a poriadne neuzavrel kryt alebo zabudol zavriet uplne, takze kontakty zoxidovali.
Matus - nepamatam sa spravne, ze tvoj motor uz presiel geralkou alebo to bola iba rozborka a poskladali to naspat?
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... ody#p12235
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Odpovědět