Opel Insignie 2017 / Crossland X / Grandland X

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Opel Insignie 2017 / Crossland X / Grandland X

Příspěvek od Astra - R@SAG » 04 črc 2017, 13:32

Ahoj kolegové, díval jsem se na kalkulátor nové Insignie, nakonfiguroval jsme si auto podle snů a co mě zarazilo, jsou benzinové motory 1.5. Jsou to ještě motory Opel a neco už PSA.

Jinak s motorem 1.5 a výbavou jsem se vyšplhal na 918 000Kč :D :D :D :D :D . Je to ale plná palba.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Reklama
 

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Opel Insignie 2017

Příspěvek od blesk » 06 črc 2017, 20:27

1.5T a vsechno na Insignii17 je jeste americko-nemecke. Ten motor je downsizingova 1.6T a ze pry je to z duvodu registracnich poplatku v Cine.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
Marek L
Příspěvky: 329
Registrován: 15 čer 2015, 16:00

Re: Opel Insignie 2017

Příspěvek od Marek L » 10 črc 2017, 13:57

Kéž by byl downsizingu konec :roll:
Jen můj osobní názor, ale po zkušenostech s 1,4 T u Astry J bych už 1,5 T u Insignie vzhledem k její váze asi nechtěl. Neočekávám v tu chvíli nějak zásadní rozdíl v jízdním projevu a ten bych možná u Insignie rád uvítal.
Apropo. Ta 1,5 je novější tzn. taky přímovstřik?
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Opel Insignie 2017

Příspěvek od blesk » 10 črc 2017, 14:07

Ano primy vstrik, jako uz vsechno dneska. Takze pravidelne dekarbonovani ventilu po 40-60tisic km (cca 2000Kc) a kvalitni benzin a olej.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

beavis
Příspěvky: 220
Registrován: 08 zář 2013, 09:42
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Opel Insignie 2017

Příspěvek od beavis » 10 črc 2017, 14:22

Ja bych se te vahy naopak vubec nebal! Ale zajimala me ta 1.5ka jak jede a jakou ma spotrebu protoze podle prvnich ohlasu to zadny trhac asfaltu nebude....cili predpokladam ze to projevem bude jako 1.4 turbo v Astre J.
Astra G 3 dv. X16XEL
Astra H 5 dv. Z16XEP
Astra J ST A14NET

Uživatelský avatar
Marek L
Příspěvky: 329
Registrován: 15 čer 2015, 16:00

Re: Opel Insignie 2017

Příspěvek od Marek L » 10 črc 2017, 14:34

No tak já jsem to možná blbě formuloval, ale myslel stejně.
A o váhu podle mě jde. Dnes už stará Insignie se taky dělala 1,4 103 kW a je to těžší auto tipuju o 200 kg. Když ji plně naložím a kufry k tomu,tak ta 1,4 T musí zemřít na infarkt :lol:
A tak nějak u 1,5 T očekávám to samé. Prostě jak píšeš, zhruba stejný projev jako u našich 1,4 T.
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Opel Insignie 2017

Příspěvek od blesk » 10 črc 2017, 14:41

Na trhani asfaltu je 2.0T pripadne mozna bude i 6 valec. Zajimava je tabluka spotreby v konfiguratoru. Benziny maji priblizne stejnou spotrebu a jsou vetsinou o 100tisic levnejsi. 2.0T je cenou a spotrebou uz jinde, ale ma novy 8 stupnovy automat.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

beavis
Příspěvky: 220
Registrován: 08 zář 2013, 09:42
Bydliště: Ústecký kraj

Re: Opel Insignie 2017

Příspěvek od beavis » 10 črc 2017, 16:20

Jasny ze stara Insignie potazmo u Jeckova Astra byli vahove slusny vepri. Ale je super ze nova Insignie dovedla takhle zhubnout a to samy i Kackova Astra. Verim ze to na jizdnim projevu bude sakra znat i se slabsima motorama. A pokud se udela prurez stejnou kategorii jako je Insignie, tak bych i veril tomu ze to bude furt jedno z tech lehcich aut ;-) Druha vec je ze projev motoru proste bude takovy jaky je. I kdyz vono bude stacit tu 1.5ku trosku podrzet a taky pojede :-)
Astra G 3 dv. X16XEL
Astra H 5 dv. Z16XEP
Astra J ST A14NET

Uživatelský avatar
Marek L
Příspěvky: 329
Registrován: 15 čer 2015, 16:00

Re: Opel Insignie 2017

Příspěvek od Marek L » 11 črc 2017, 12:49

Orientační přehled motorů Insignie, ať máme případně o čem debatovat...

Mrzí mě a nechápu jednu věc. Proč tam není v nabídce motor 1,6T-147 kW, který je možno mít
v Astře K. Já osobně bych tento motor bral jako základ do Insignie. Když by někdo nechtěl diesel, tak mít na výběr jen 1,5T a pak až dvoulitra se kterým už jde ruku v ruce i větší-dražší výbava... no nevím. Mají to na zákazníky hezky vymyšlené. :lol:

Na druhou stranu: prošel jsem zběžně technická data na opel.cz a bude se třeba v té 1,5T svézt, ať si uděláme názor, zatím jsem spíš skeptický, ale třeba to mile překvapí.

Při zběžném papírovém srovnání "krátké" verze to vypadá, že nová Insignie Grand Sport je zhruba stejně těžká jako Astra J hatchback, ale má trochu víc objemu a krouťáku. Zajímavé. (Ty kila jsou samozřejmě plus minus-záleží na výbavách atd.)
Astra J hatchback: 1,4 T - 103 kW, 200 NM
Insignia Grand Sport: 1,5 T - 103 kW, 250 NM

Kila neuvádím, to ať si každý projde, který parametr je pro něho směrodatný...
Přílohy
Insignia Grand Sport 2017 motory.jpg
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Opel Insignie 2017

Příspěvek od blesk » 11 črc 2017, 13:48

Si myslim, ze ta 1.5T je z duvodu prodeju v Cine. Insignia se tam prodava jako americky Buick Regal a je to nejprodavanejsi GM znacka v Cine. Tam jezdi jenom bezniny a od objemu 1600 je vyssi dan nebo nejake poplatky. Astru tam prodavaji jeste tu strou, nevim, jestli bude i nova. Ale k uvedeni K v EU pracovali na nove 1.4T a 1.0T. Takze pouzili staru 1.6T a az pozdeji uvedli 1.5T v Insignii. Mozna casem 1.6T vypdane uplne a od faceliftu napriklad bude Astra K 1.5T.
To same udelal Ford a VW upgradoval 1.4T na 1.5T, protoze nemal 1.6T a mit 1.4T a 1.5T nedava moc smysl.
A pokud ti nestaci tvoje 1.4T v Astre, tak tu bude spis tim, ze ma jenom 88kw, coz dnes prekonavaji i 1.0T se stejnym kroutakem 200Nm. Dokonce 1.6i treba od H/K nebo Toyoty maji vic, samozrejme jenom 160Nm. Puvodne ta 88kw byla nahrada za 1.6i/1.8i a urcite by v Jcku nejely lip nez 1.4T
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Odpovědět