dusan992 - 2.0 CDTI / AT6°
Re: dusan992 - 2.0 CDTI / AT6°
po znížení prišli na rad aj nové disky.
PROLINE PXF 8x18 et40
hmotnosť len 9,9Kg original co som mal 12Kg
dôvod kúpi nových bol že sa mi nejako niekde podarilo poškodiť 3 disky 1 x prasknutý 2 x krivý. cenu opravy mi odhadli na cca 250€ a viac. bolo mi povedané že pri rovnaní 100% prasknú aj zvyšné dva...
používané za rozumnú cenu som nenašiel takže to dopadlo takto
PROLINE PXF 8x18 et40
hmotnosť len 9,9Kg original co som mal 12Kg
dôvod kúpi nových bol že sa mi nejako niekde podarilo poškodiť 3 disky 1 x prasknutý 2 x krivý. cenu opravy mi odhadli na cca 250€ a viac. bolo mi povedané že pri rovnaní 100% prasknú aj zvyšné dva...
používané za rozumnú cenu som nenašiel takže to dopadlo takto
OPEL Astra J.....2.0 CDTI 118kW.....6°AT.....r.v. 2011.....http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=652
- Reklama
Re: dusan992 - 2.0 CDTI / AT6°
...
OPEL Astra J.....2.0 CDTI 118kW.....6°AT.....r.v. 2011.....http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=652
Re: dusan992 - 2.0 CDTI / AT6°
porline po znížení vs. originál pred znížením
OPEL Astra J.....2.0 CDTI 118kW.....6°AT.....r.v. 2011.....http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=652
Re: dusan992 - 2.0 CDTI / AT6°
mam rozpracované ešte ďalšie 2 veci
podsvietenie dverí - to je na 50% spravené - foto až ked to bude hotové
12V zásuvka do kufra . ostala mi po výmene za zapaľovač v predu.
problém je že to asi budem musieť ťahať od zásuvky pre zadné sedadlá čo je dosť blbé. v podlahe je to v podstate nemožné pretiahnuť . mám pevnú lavicu takže popod ňu je to nemožné.
a kedže odpoveď na otázku či je možné napojiť na nejaký (do kufra vedie aj fialový kábel taký ako je napojený aj zásuvka v predu aj v zadu a mám osadenú poistku č.17 a je v nej aj napätie) kábel v kufri ak tam nemám pred prípravu som nedostal. takže to musím ťahať úplne dookola
podsvietenie dverí - to je na 50% spravené - foto až ked to bude hotové
12V zásuvka do kufra . ostala mi po výmene za zapaľovač v predu.
problém je že to asi budem musieť ťahať od zásuvky pre zadné sedadlá čo je dosť blbé. v podlahe je to v podstate nemožné pretiahnuť . mám pevnú lavicu takže popod ňu je to nemožné.
a kedže odpoveď na otázku či je možné napojiť na nejaký (do kufra vedie aj fialový kábel taký ako je napojený aj zásuvka v predu aj v zadu a mám osadenú poistku č.17 a je v nej aj napätie) kábel v kufri ak tam nemám pred prípravu som nedostal. takže to musím ťahať úplne dookola
OPEL Astra J.....2.0 CDTI 118kW.....6°AT.....r.v. 2011.....http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=652
Re: dusan992 - 2.0 CDTI / AT6°
mne sa pacia tie povodne viacej... pride mi elegantna na nich a zaroven taka svalnatejsia, sportovejsia zaroven
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: dusan992 - 2.0 CDTI / AT6°
Presne tak, to zníženie je markantné, no nie na naše cesty (vyjazdené kľaje, retardéry, výtlky,....ale hlavne obrubníky na parkoviskách), budeš musieť dávať véééľký pozor kam ideš a čo je na ceste. Tie nové disky naoko pôsobia tak "akoby slabo a veľmi tenúčko" podľa mňa tiež vyzerala s tými pôvodnými diskami pred znížením krajšie - robustnejšie, ale "proti gustu žiadný dišputát" - hlavne že sa páči Tebe, nám ostatným je do toho prd.
A som zvedavý, či Ti nebudú pri zhúpnutí šúchať gumy o blatníky, lebo nevyzerá tam byť veľká medzera - daj vedieť ako sa to správa.
A som zvedavý, či Ti nebudú pri zhúpnutí šúchať gumy o blatníky, lebo nevyzerá tam byť veľká medzera - daj vedieť ako sa to správa.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo
Re: dusan992 - 2.0 CDTI / AT6°
Za mě teda nová verze rozhodně lepší, už nepůsobí tak baculatě a vypadá ostřeji
Re: dusan992 - 2.0 CDTI / AT6°
+ by tomu teď slušela černá střecha
Re: dusan992 - 2.0 CDTI / AT6°
Tak su tmave preto sa toska stracaju.na fotkach vobec nevyniknu tak ako na zivo.
Prave ze auto na tychto diskoch vyzera odlahceene. Aj s povodnymi by to bolo ok ale tieto su lepsie.
S jazdou nie su ziadne problemi kolaje a pneu so sirkou pneu 235 nikdy kamarati nebudu.a takeke kolaje aby som suchal auto o cestu???? Prosim ta kde mas take na beznych cestach.
Mam zatial jediny proble aj to na zimnych...neviem sa dostat na dvor.kedze letne maju vacsi priemer tak teraz problem nie je.
A ine ako o 3-4cm kratsie pruziny nezozenies na astru j.zial.
Prave ze auto na tychto diskoch vyzera odlahceene. Aj s povodnymi by to bolo ok ale tieto su lepsie.
S jazdou nie su ziadne problemi kolaje a pneu so sirkou pneu 235 nikdy kamarati nebudu.a takeke kolaje aby som suchal auto o cestu???? Prosim ta kde mas take na beznych cestach.
Mam zatial jediny proble aj to na zimnych...neviem sa dostat na dvor.kedze letne maju vacsi priemer tak teraz problem nie je.
A ine ako o 3-4cm kratsie pruziny nezozenies na astru j.zial.
OPEL Astra J.....2.0 CDTI 118kW.....6°AT.....r.v. 2011.....http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=652
Re: dusan992 - 2.0 CDTI / AT6°
Mně se to líbí.
Já se do pružin pouštět nebudu, ale souhlasím, že Astra J má kolem kol pořád takové nějaké velké ty mezery. 17 palcová kola jsou pro mě minimum a 18 sluší dobře. 16-ctky jsou pro mě už nepřijatelné balóny. Na komfort kol versus auto tolik nehledím.
Užij si to.
Já se do pružin pouštět nebudu, ale souhlasím, že Astra J má kolem kol pořád takové nějaké velké ty mezery. 17 palcová kola jsou pro mě minimum a 18 sluší dobře. 16-ctky jsou pro mě už nepřijatelné balóny. Na komfort kol versus auto tolik nehledím.
Užij si to.
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback