R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
No ty teda ty km vališ , já zase sedím v Pendolínu směr Praha a Astra odpočívá, ale jak jsem přijel dnes na vlak tak taky mám krásné číslo 23 333km a v pátek oslavíme spolu 2 narozeniny.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
- Reklama
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Tak zase tisícovka přibyla. na tachometru 26000 km. Zatím bez problémů, ale je fakt, že se mi už několikrát stalo cuknutí motoru, pravděpodobně to co je psáno v sekci motory. Zrovna včera, jel jsem a po cca 20 km, kdy jsem podřadil a chtěl přidat, tak milisekundu nic, pak škub a pak už to zase jelo a jako by se to nikdy nestalo zbylých 200 km v naprostém pořádku. Za měsíc a půl bude garančka po 2 letech, tak se jich na to zeptám.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
No myslím, že ti na to nic moc neřeknou a budou se to snažit zamaskovat pohádkou . Já včera zase prohnal zahřáty motor na dálnici, od 2st až po 6st. vytočil to nad 4000ot a pár vteřin podržel, ať se to v še v potoru vypálí .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Za měsíc bude mít auto 2 roky od uvedení do provozu a končí standardní záruka, mám však sjednanou "+3 BASIC FLEXI care" záruku, která zahrnuje motor, převodovku a rozvodovku na další 3 roky (celkem tedy do 5 roků stáří auta), nebo max. 150000 km. Nyní mi přišla informace, že mohu provést UPGRADE této základní záruky na plnohodnotnou, která bude zahrnovat výše tři zmíněné a navíc systém pohonu, řízení, brzdový systém, palivový systém, elektriku, chladící systém, výfukový systém, bezpečnostní systém a klimatizaci.
Dotaz je, šli by jste do toho, má to smysl připojišťovat? Beru to i v kontextu, že předpoklad mého nájezdu je za 5 let cca 60 - 65 tisíc km.
Rozsah současného pojištění:
MOTOR: víko pro těsnící kroužek; vnitřní díly spojené s oběhem oleje; chladič oleje motoru; blok motoru; skříň vačkového hřídele; olejový tlakový spínač; držák olejového filtru; čidlo stavu oleje; olejová vana; skříň rozvodového ústrojí; setrvačník/unašeč s ozubeným věncem; napínací kladky rozvodového řemene; skříň rozvodů; rozvodový řemen; vodící kladka pro rozvodový řemen; hlava válců; těsnění pod hlavu válců
MANUÁLNÍ/AUTOMATICKÁ PŘEVODOVKA: hnací kotouč; hydrodynamický měnič; chladič oleje převodovky; skříň převodovky; vnitřní díly převodovky; řídicí jednotka automatické pře-vodovky; řídicí jednotka automatizované převodovky
ROZVODOVKA: příruba; skříň rozvodovky; vnitřní díly rozvodovky
Dotaz je, šli by jste do toho, má to smysl připojišťovat? Beru to i v kontextu, že předpoklad mého nájezdu je za 5 let cca 60 - 65 tisíc km.
Rozsah současného pojištění:
MOTOR: víko pro těsnící kroužek; vnitřní díly spojené s oběhem oleje; chladič oleje motoru; blok motoru; skříň vačkového hřídele; olejový tlakový spínač; držák olejového filtru; čidlo stavu oleje; olejová vana; skříň rozvodového ústrojí; setrvačník/unašeč s ozubeným věncem; napínací kladky rozvodového řemene; skříň rozvodů; rozvodový řemen; vodící kladka pro rozvodový řemen; hlava válců; těsnění pod hlavu válců
MANUÁLNÍ/AUTOMATICKÁ PŘEVODOVKA: hnací kotouč; hydrodynamický měnič; chladič oleje převodovky; skříň převodovky; vnitřní díly převodovky; řídicí jednotka automatické pře-vodovky; řídicí jednotka automatizované převodovky
ROZVODOVKA: příruba; skříň rozvodovky; vnitřní díly rozvodovky
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Kolik za to chteji a jaka bude spoluucast?
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Toto jsem platil ihned při převzetí Astry a platil jsme za to cca 6500Kč, pokud se nepletu nenám to teď u sebe. No nevím přesně, musel bych se doma podívat´ale myslím 0.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Tu pojistku jsem dostal zdarma - jen ten základ - motor, převodovka, rozvodovka.
Cena toho upgrade na kompletní rozsah na 3 roky je 6900 Kč a o spoluúčast se nepíše, takže nula. Vše plně hrazeno z pojistky.
Cena toho upgrade na kompletní rozsah na 3 roky je 6900 Kč a o spoluúčast se nepíše, takže nula. Vše plně hrazeno z pojistky.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
To neni spatna cena ve srovani s cenou dilu v Opelu. Jenom vodni pumpa je za 6000Kc + chladici a prace, takze 8000czk, ale je mi jasne, ze az se neco odebere, tak budes muset zapojit armadu pravniku a nechaji si tam auto 30dni atd.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Já bych to vzal, cena je dobrá. Já to měl za 7900,- s DPH. Sice to už spoustu věcí nekryje, ale jak říkám, cena je přijatelná. Klima, pumpa, altík atd. - třeba se to bude hodit. Škoda, že to nekryje třeba rádio, tempomat, výhřev sedadel, ale marné... A jak píše Blesk, snad k tomu nebude třeba armáda právníků...
Na novou Astru K už chtějí myslím 18000 Kč.
Na novou Astru K už chtějí myslím 18000 Kč.
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Já o tom neváhal ani minutu, spočítal jsem si ze za servis dám za další 3 roky garančních prohlídek cca 17 000kc + připlatek za prodloužení záruky. Pokud odejde turbo, tak je ta investice zpět. No toď můj názor.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory