hláška "engine power reduced"

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Uživatelský avatar
matusbelusak
Příspěvky: 469
Registrován: 28 bře 2016, 10:23

Re: hláška "engine power reduced"

Příspěvek od matusbelusak » 28 říj 2016, 17:31

taak ako píšeš že bolo by jednoduchšie ho hodiť hned na diagnostiku, oni to aj spravili, asi som to nepísal tak pardon, oni to spravili jeden strek bol vadny tak spravili všetky a vrámci toho pomenili už skoro všetko, takže mi spravili prakticky generálku motora, a ta manuálna regenerácia nwm prečo ju oni nespravili ale možno to ani neočákavali abo neviem kedže ma poslal technik pohode preč s tým že auto bude jazdiť a tak aj bolo ale len 20km :D... a ešte ktomu mi povedal že nemal čas auto poriadne vyskušať lebo nebola nafta.... ako mohli by to brať trošku do uvahy ja im auto odnesiem je tam plná nadrž oni benzin vyjebu von, porobia motor a daju tam 5l nafty ako diki no aspon mohli dať 20l a prejsť sa s autom kedže som im tam nechal 2 200€ ... ale neriešim, prístup uplne od riti ked mam tak povedať, a tá záruka na motor už asi aj padla tu neriešim kedže auto bolo dovezené z nemecka, ešte pred tou chybou po kúpe auta som po pár km zistil že nefunguje ventilátor kurenia, fungoval asi iba par dni po kupe potom odišiel definitívne, tak som išiel tam vynadal im trošku a to poriešili kupou ineho na svoje náklady, takže to som mal z krku a o ten motor čo s nim bolo, som auto viezol hned do oplu to mi odporučil bratranec automechaniky, potom ked auto bolo v opli som zašiel tam do bazaru s potvrdením od opla ( v tom musím servisu podakovať že mi vystavili papier že to nebola chyba používania auta mesiac ale dlhodobejšieho používania) s tym papierom som šiel do autobazaru a začali sa vykrúcať že oni to neuznaju že auto som mal odniesť hned tam ked sa mi to stalo kedže tam som mal zaruku rok u nich, ale viem asi ako by to dopadlo, auto by spravili hocjak aby ich to vyšlo najlacnejšie, a pochodilo ešte do konca zaruky, a tak v opli aspon mam zaruku na diely aj robotu 2 roky, lepšie jak nič, tak ale nakoniec to uznali len tak že mi daju na tu hlavu peniaze tak budiš aspon že tak kedže som už s tym autom nemal nervy... ale musím povedať že auto odvtedy ide ako hodinky, a aby bolo upresnené kedy sa to stalo kedže tam boli pochybnosti o čase.... takže auto vyrobené 2011 , ja som ho kúpil v márci 2015, do opravi šlo v apríli 2015 a v máji bolo hotové, bolo tam mesiac, takže už tento rok v máji bol rok čo na nom jazdím, odvtedy som najazdil 40 000km a zatiaľ super, iba vymenené predné brzdy, regulator tlaku paliva kvoli kolísaniu otáčok a potom už len bežná udržba, výmena oleja... pridávam 2 videá ktoré som natočil ešte pred tym než auto šlo do opla, tak posúdte sami https://www.youtube.com/watch?v=tymINiexaQo a druhé video https://www.youtube.com/watch?v=Z7igSYkrWzw .... a inač už ked tu o tom píšem, poslednu dobu som si všimol že ručička na ukazovateli teploty motora nie je presne v strede vid foto, v čom je problem? a je to vobec problem? motor sa nahrieva pohode tak ako ma, len či to je v proiadku či nie, prikladám foto po hodinovej jazde auto bolo už zohriate a s fotakom som to nafotil tak aby to bolo vidno, a neukazuje že je vychylena len preto žeby som posuvol mobil, je to tak furt
Přílohy
viber imaage.jpg
Opel Astra ST 1,7 CDTI 81kw 2011 ( 208 000 km )

Reklama
 

Uživatelský avatar
Eisy
Příspěvky: 431
Registrován: 24 úno 2014, 18:45
Bydliště: okr. Malacky

hláška "engine power reduced"

Příspěvek od Eisy » 29 říj 2016, 19:47

pico píše:Eisy, v zavere svojho prispevku pise, ze mu auto slape viacej ako rok, takze to v case zavady musel mat v tej uzasnej zaruke na motor.
Aaaaaaaa sory. To som nejak nezaratal .... :(
Astra GTC Sport A14NET 103kW
Insignia Cosmo ST A20DTH 118kW 4x4

pico
Příspěvky: 622
Registrován: 17 pro 2012, 16:44
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: hláška "engine power reduced"

Příspěvek od pico » 30 říj 2016, 14:22

Mne sa ta rucicka teploty nezda mimo. Ja to mam rovnako.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013

Uživatelský avatar
matusbelusak
Příspěvky: 469
Registrován: 28 bře 2016, 10:23

Re: hláška "engine power reduced"

Příspěvek od matusbelusak » 30 říj 2016, 16:05

urcite mas tak isto rucicku? mne sa to nejak nezdá ale tak zatial to neriešim
Opel Astra ST 1,7 CDTI 81kw 2011 ( 208 000 km )

pico
Příspěvky: 622
Registrován: 17 pro 2012, 16:44
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: hláška "engine power reduced"

Příspěvek od pico » 30 říj 2016, 17:39

No pozeram znova na tvoju fotku a mam to aj ja tak. Teplomer nemas priamo oproti a pozeras ( fotis ) trochu z uhla, takze sa moze zdat trochu vychylena ale pozeram na tvoj a ako keby som pozeral na svoj. Toto by som neriesil.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: hláška "engine power reduced"

Příspěvek od Xavier » 02 lis 2016, 10:25

ta rucicka je vzdy tak vychylena. na obochastrach to tak mam, mal som.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Uživatelský avatar
matusbelusak
Příspěvky: 469
Registrován: 28 bře 2016, 10:23

Re: hláška "engine power reduced"

Příspěvek od matusbelusak » 02 úno 2017, 19:32

chlapi už som prišiel na to prečo je ta ručička teploty trošku vychýlená od 90, všetky termostaty čo sú v astrach sú nastavené že sa otvárajú na teplotu 88- 89 stupnov, tak ono to ukazuje 89 preto sa zdá vychýlená
Opel Astra ST 1,7 CDTI 81kw 2011 ( 208 000 km )

Uživatelský avatar
jack
Příspěvky: 1014
Registrován: 15 pro 2013, 14:12

Re: hláška "engine power reduced"

Příspěvek od jack » 02 úno 2017, 22:04

Aby som to trochu "skomplikoval": ja mám ručičku presne kolmo dole, ale ja mám motor na palivo "používane spravidla v osobných autách" :) a nie motor na palivo "používané v nákladných autách a poľnohospodárskych strojoch" :lol: . Do úvahy je potrebné brať aj nepresnosť "meracieho prístroja", ktorá býva až 2,5%.
A niekde som čítal, že prevádzková teplota motoru (zážihového, vznetového neviem) nie je cca 90°, ale až 105°, tak asi preto to ukazuje presne na čiarku i keď je diskutabilné, prečo je označená ako 90°.
No spravidla si takéto malichernosti a nepodstatné veci netreba ani všímať :twisted: a ignorovať ich, radšej si "vychutnávať" jazdu.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: hláška "engine power reduced"

Příspěvek od blesk » 06 úno 2017, 10:24

Ja mam tiez presne, ale vo Focuse bola standardne asi 3mm pred 90C znackou, naviac to bolo urobene tak, ze na svoju optimalnu polohu vystupala po 3-4km jazdy, pritom, ked clovek pustil debug mod na palubnom pocitaci, tak teplota bola este len na 70C. A napriklad v nejakej Alfe (asi 159) bol ten snimac teploty prilis blizko termostatu, tak rucicka behala +/- 5mm pocas jazdy, tak ako sa to da sledovat na nasom odblokovanom palubnom pocitaci. Napriklad je vonku -15C, teplota horko tazko vystupa na 70C po 6km jazdy a pustim ventilator v kabine a hned zacne klesat teplota.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
matusbelusak
Příspěvky: 469
Registrován: 28 bře 2016, 10:23

Re: hláška "engine power reduced"

Příspěvek od matusbelusak » 11 úno 2017, 14:46

chlapi, nechcem zakladať zase nove vlákno nech ich tu nemam tisíc, ale zaujímalo by ma čo je na tej fotke ozančené v štvorčeku za potrubie? kam to vedie? ide cez nu olej? lebo tam kde mam šípku a označený kružkom, tak zo spodu hadice stále nahmatam olej, utriem, prejdem niekoľko km a zase olej, ale žeby mi nejak extra tiekol to nie len sa tam objavuje, tak ma zaujíma čo tam je, pozeral som na to ale tam je taka nejaka iná spojka a netrufam si to rozoberať


tak prikladám aj svoje foto aj s miestom kde to tečie...
Přílohy
20170211_145028.jpg
20170211_145108.jpg
20170211_145103.jpg
Naposledy upravil(a) matusbelusak dne 11 úno 2017, 15:01, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra ST 1,7 CDTI 81kw 2011 ( 208 000 km )

Odpovědět