Zafira Tourer 2.0CDTi AT - klm121
Zafira Tourer 2.0CDTi AT - klm121
Ahojte,
tak rozhodol som sa rozšíriť zbierku zafír na tomto fóre Napíšem niečo aj o tej našej, keďže o dva dni oslavuje prvé narodeniny
Ako sme sa k nej dostali?
Po Astre G Caravan, Zafire A, Zafire B sme logicky prešli k Zafire C, teda Zafire Tourer. Samozrejme, aby sme neľutovali, pozerali sme viacero vozidiel aj u konkurencie - Citroen C4 Grand Picasso (finálny kandidát so Zafirou), Ford Kuga, VW Touran aj Sharan, Seat Alhambra, Nissan X-Trail, Mazda CX-5. Nakoniec sme predsa len zostali u Zafiry, podľa mňa dizajnovo veľmi vydarené auto.
Po predchádzajúcej Zafire B s benzínovou 1.8čkou sme pri ročnom nájazde okolo 30tis znova prešli k dieslu. Tentoraz sme išli po komforte, vybrali sme preto verziu s automatom. Minulú zafču sme mali takmer 7 rokov a počas toho sme narazili na veci, ktoré vo výbave chýbali. Podľa toho sme sa zariadili a niekoľkokrát upravovali konfiguráciu auta tak, aby sme sa vošli do rozpočtu a bolo tam všetko potrebné.
Po dvoch týždňoch skúšania a rozhodovania sa sme nakoniec objednali Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 125kW a automatom vo výbave Cosmo v bielej farbe s interiérom Salermo/Morrocana Cocoa . Zoznam príplatkov bol rozsiahlejší, ale predsa len, je to zase raz na niekoľko rokov. Doobjednávalo sa cca toto:
- bixenónové svetlomety + LED zadné svetlá
- rádio Navi 950
- adaptívny podvozok Flexride
- adaptívny tempomat
- pokročilý parkovací asistent s asistentom mŕtveho uhlu
- ambientné osvetlenie vo dverách
- vyhrievané sedadlá
- cúvacia kamera
- predná posuvná lakťová opierka s odkladacím priestorom
- alarm
- 18" kolesá s čiernymi diskami + bezpečáky + dojazdová rezerva
- zadný strešný spojler
- roletky v zadných dverách
Okrem toho sa vyhodil 3. rad sedadiel, keďže sme ho v minulosti využili možno raz za rok. Radšej odkladacie schránky.
Čo sa týka zmien oproti predchádzajúcej generácií, je až neuveriteľné ako sa zmenila. Najväčší rozdiel je podľa mňa v podvozku, ktorý cítiť hlavne v rýchlych diaľničných zákrutách (napr. R1 od Hronského Beňadika smer Banská Bystrica).
Vyzdvihol by som tieto veci:
Podvozok - je až neuveriteľné ako drží, určite sú prínosom široké gumy aj adaptívny podvozok (a to hovorím o normálnom nastavení, v režime Sport je to ešte o niečom inom).
Výkon motora - hlavne v spojení s automatom, ten pocit je úplne iný ako keď človek musí preraďovať. Nádhera pri predbiehaní, tých 400Nm proste cítiť. Takisto pružnosť na diaľnici. V režime sport ešte lepšie, človek má až pocit, že ho niekto tlačí zozadu. Jazda po nemeckých diaľniciach jedna báseň, úplne bezproblémov drží rýchlosť okolo 200 km/h.
Bixenóny - sú perfektné, aj keď momentálne keď presadnem z astry s matrixami tak mám v prvej chvíli pocit, že sú nejaké žlté
Oproti predchodkyni je oveľa pohodlnejšia, sedadlá perfektne držia telo, aj keď to nie sú AGRká. Pred mesiacom som bol na otočku za Dortmundom, cca 1300km a vystúpil som úplne v pohode, bez bolesti chrbta.
Veľmi slušne spravená navigácia. Oceňujem hlavne, že netreba zadávať dotykom cez displej, hlavne na slovenských deravých cestách je to nepraktické.
Super odhlučnenie.
Návyková je zadná kamera, oceňujem hlavne pri vychádzaní z kolmého alebo šikmého parkovacieho miesta, kedy skoro okamžite registrujem prichádzajúce auto.
Dizajn!!!
Samozrejme nájdu sa aj veci, ktoré by mohli byť lepšie.
Od výroby boli na aute obuté pneu Bridgestone Potenza a po jednej sezóne (najazdených cca 15-17 tisíc) majú predné dezén 3mm, čo znamená strašne rýchle opotrebenie.
Adaptívny tempomat by mohol reagovať rýchlejšie.
Asistent diaľkových svetiel detto, funkčnosť by som dal na 85%, reakcie by mohli byť aspoň o sekundu rýchlejšie. Verím, že faceliftovaná verzia je na tom lepšie, keďže má kameru novej generácie, použitej aj v Astre K. Tam funguje ukážkovo.
Aj na zafire sa podpísalo šetrenie. Predtým sa v Cosme sériovo dodávali LED pásy v ráme lakťovej opierky, teraz nie sú ani za príplatok, čo sme zistili až po dodaní. Škoda
Občas divný preklad pokynov navigácie (napr. "pokračujte 10 km po ceste")
O niečo vyššia spotreba ako u konkurencie, hlavne v meste. Podľa môjho názoru by mohla byť aj väčšia palivová nádrž.
So zafirou je teda takmer 100% spokojnosť, môžem odporučiť. Za ten rok absolvovala viacero dlhých ciest, medzi iným aj 3x Chorvátsko. Po každej ceste všetci vystúpili úplne "fresh". Je to dokonalé dovolenkové auto, prípadne vozidlo na dlhé cesty a to hlavne pre tých, ktorí si zvykli na vyšší posed a nastupovanie. Takisto je mrštná v zákrutách, čomu niekedy ľudia až nechcú veriť, kým to nezažijú.
Čo sa týka úprav, tak zatiaľ sa dorobili len nejaké drobnosti.
Na jar sme dali nalepiť na strechu čiernu fóliu a dosiahli dizajn Black Roof Edition, ktorá pokiaľ viem nebola na SK nikdy dostupná.
Dorobená 12V zásuvka v kufri.
Vymenené LED v cúvacích svetlách (čo mohlo byť od výroby, keď sa to predáva ako LED zadné svetlá) a tiež vymenené moduly na osvetlenie ŠPZ za LED.
Dorobená schránka na okuliare
Na túto zimnú sezónu nastriekané elektróny plastidipom na matnú čiernu farbu
Pripájam aj pár foto, ale len také čo som našiel v telefóne, takže nie sú ucelené. Auto je už prezuté na zimných, takže poriadne fotky doplním na jar
tak rozhodol som sa rozšíriť zbierku zafír na tomto fóre Napíšem niečo aj o tej našej, keďže o dva dni oslavuje prvé narodeniny
Ako sme sa k nej dostali?
Po Astre G Caravan, Zafire A, Zafire B sme logicky prešli k Zafire C, teda Zafire Tourer. Samozrejme, aby sme neľutovali, pozerali sme viacero vozidiel aj u konkurencie - Citroen C4 Grand Picasso (finálny kandidát so Zafirou), Ford Kuga, VW Touran aj Sharan, Seat Alhambra, Nissan X-Trail, Mazda CX-5. Nakoniec sme predsa len zostali u Zafiry, podľa mňa dizajnovo veľmi vydarené auto.
Po predchádzajúcej Zafire B s benzínovou 1.8čkou sme pri ročnom nájazde okolo 30tis znova prešli k dieslu. Tentoraz sme išli po komforte, vybrali sme preto verziu s automatom. Minulú zafču sme mali takmer 7 rokov a počas toho sme narazili na veci, ktoré vo výbave chýbali. Podľa toho sme sa zariadili a niekoľkokrát upravovali konfiguráciu auta tak, aby sme sa vošli do rozpočtu a bolo tam všetko potrebné.
Po dvoch týždňoch skúšania a rozhodovania sa sme nakoniec objednali Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 125kW a automatom vo výbave Cosmo v bielej farbe s interiérom Salermo/Morrocana Cocoa . Zoznam príplatkov bol rozsiahlejší, ale predsa len, je to zase raz na niekoľko rokov. Doobjednávalo sa cca toto:
- bixenónové svetlomety + LED zadné svetlá
- rádio Navi 950
- adaptívny podvozok Flexride
- adaptívny tempomat
- pokročilý parkovací asistent s asistentom mŕtveho uhlu
- ambientné osvetlenie vo dverách
- vyhrievané sedadlá
- cúvacia kamera
- predná posuvná lakťová opierka s odkladacím priestorom
- alarm
- 18" kolesá s čiernymi diskami + bezpečáky + dojazdová rezerva
- zadný strešný spojler
- roletky v zadných dverách
Okrem toho sa vyhodil 3. rad sedadiel, keďže sme ho v minulosti využili možno raz za rok. Radšej odkladacie schránky.
Čo sa týka zmien oproti predchádzajúcej generácií, je až neuveriteľné ako sa zmenila. Najväčší rozdiel je podľa mňa v podvozku, ktorý cítiť hlavne v rýchlych diaľničných zákrutách (napr. R1 od Hronského Beňadika smer Banská Bystrica).
Vyzdvihol by som tieto veci:
Podvozok - je až neuveriteľné ako drží, určite sú prínosom široké gumy aj adaptívny podvozok (a to hovorím o normálnom nastavení, v režime Sport je to ešte o niečom inom).
Výkon motora - hlavne v spojení s automatom, ten pocit je úplne iný ako keď človek musí preraďovať. Nádhera pri predbiehaní, tých 400Nm proste cítiť. Takisto pružnosť na diaľnici. V režime sport ešte lepšie, človek má až pocit, že ho niekto tlačí zozadu. Jazda po nemeckých diaľniciach jedna báseň, úplne bezproblémov drží rýchlosť okolo 200 km/h.
Bixenóny - sú perfektné, aj keď momentálne keď presadnem z astry s matrixami tak mám v prvej chvíli pocit, že sú nejaké žlté
Oproti predchodkyni je oveľa pohodlnejšia, sedadlá perfektne držia telo, aj keď to nie sú AGRká. Pred mesiacom som bol na otočku za Dortmundom, cca 1300km a vystúpil som úplne v pohode, bez bolesti chrbta.
Veľmi slušne spravená navigácia. Oceňujem hlavne, že netreba zadávať dotykom cez displej, hlavne na slovenských deravých cestách je to nepraktické.
Super odhlučnenie.
Návyková je zadná kamera, oceňujem hlavne pri vychádzaní z kolmého alebo šikmého parkovacieho miesta, kedy skoro okamžite registrujem prichádzajúce auto.
Dizajn!!!
Samozrejme nájdu sa aj veci, ktoré by mohli byť lepšie.
Od výroby boli na aute obuté pneu Bridgestone Potenza a po jednej sezóne (najazdených cca 15-17 tisíc) majú predné dezén 3mm, čo znamená strašne rýchle opotrebenie.
Adaptívny tempomat by mohol reagovať rýchlejšie.
Asistent diaľkových svetiel detto, funkčnosť by som dal na 85%, reakcie by mohli byť aspoň o sekundu rýchlejšie. Verím, že faceliftovaná verzia je na tom lepšie, keďže má kameru novej generácie, použitej aj v Astre K. Tam funguje ukážkovo.
Aj na zafire sa podpísalo šetrenie. Predtým sa v Cosme sériovo dodávali LED pásy v ráme lakťovej opierky, teraz nie sú ani za príplatok, čo sme zistili až po dodaní. Škoda
Občas divný preklad pokynov navigácie (napr. "pokračujte 10 km po ceste")
O niečo vyššia spotreba ako u konkurencie, hlavne v meste. Podľa môjho názoru by mohla byť aj väčšia palivová nádrž.
So zafirou je teda takmer 100% spokojnosť, môžem odporučiť. Za ten rok absolvovala viacero dlhých ciest, medzi iným aj 3x Chorvátsko. Po každej ceste všetci vystúpili úplne "fresh". Je to dokonalé dovolenkové auto, prípadne vozidlo na dlhé cesty a to hlavne pre tých, ktorí si zvykli na vyšší posed a nastupovanie. Takisto je mrštná v zákrutách, čomu niekedy ľudia až nechcú veriť, kým to nezažijú.
Čo sa týka úprav, tak zatiaľ sa dorobili len nejaké drobnosti.
Na jar sme dali nalepiť na strechu čiernu fóliu a dosiahli dizajn Black Roof Edition, ktorá pokiaľ viem nebola na SK nikdy dostupná.
Dorobená 12V zásuvka v kufri.
Vymenené LED v cúvacích svetlách (čo mohlo byť od výroby, keď sa to predáva ako LED zadné svetlá) a tiež vymenené moduly na osvetlenie ŠPZ za LED.
Dorobená schránka na okuliare
Na túto zimnú sezónu nastriekané elektróny plastidipom na matnú čiernu farbu
Pripájam aj pár foto, ale len také čo som našiel v telefóne, takže nie sú ucelené. Auto je už prezuté na zimných, takže poriadne fotky doplním na jar
Naposledy upravil(a) klm121 dne 31 říj 2016, 14:50, celkem upraveno 2 x.
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi (125 kW) Automat
Opel Astra K Innovation 1.4 Turbo (92 kW)
Opel Astra K Innovation 1.4 Turbo (92 kW)
- Reklama
Re: Zafira Tourer 2.0CDTi AT - klm121
Ešte pár foto
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi (125 kW) Automat
Opel Astra K Innovation 1.4 Turbo (92 kW)
Opel Astra K Innovation 1.4 Turbo (92 kW)
Re: Zafira Tourer 2.0CDTi AT - klm121
+ ďalšie foto
- aspoň nejaké foto interiéru, lepšie ešte doplním
- praktické využitie schránok namiesto 3. radu sedadiel pri balení na dovolenku
- po nalepení čiernej fólie na strechu
- aspoň nejaké foto interiéru, lepšie ešte doplním
- praktické využitie schránok namiesto 3. radu sedadiel pri balení na dovolenku
- po nalepení čiernej fólie na strechu
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi (125 kW) Automat
Opel Astra K Innovation 1.4 Turbo (92 kW)
Opel Astra K Innovation 1.4 Turbo (92 kW)
Re: Zafira Tourer 2.0CDTi AT - klm121
Vzhľad zima 2015 + zmena na tento rok
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi (125 kW) Automat
Opel Astra K Innovation 1.4 Turbo (92 kW)
Opel Astra K Innovation 1.4 Turbo (92 kW)
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zafira Tourer 2.0CDTi AT - klm121
Tak tě tu vítám a je vidět, že jsi Oplista srdcem i krvý . No jak jsem to pročetl, taky jsi toho porovnal mnoho a nakonec opět zůstal věrný značce. Myslím, že jsi vybral, no nejlepší co jsi mohl a to jak motorově, tak výbavy , ja jen bych místo te bílé bral metalizu.
Jak jsi spokojen s Navi950, já tedy moc ne a v současné době přemýšlím, co a jak s aktualizací map v příštím roce, protože částka skoro 5500Kč, je opravdu přemrštěná. Předpokladám, že jsi ji dostal v balíčku s Bi-Xenonama .
No tak užívéj komfortu a ať slouží ke spokojenosti.
Jak jsi spokojen s Navi950, já tedy moc ne a v současné době přemýšlím, co a jak s aktualizací map v příštím roce, protože částka skoro 5500Kč, je opravdu přemrštěná. Předpokladám, že jsi ji dostal v balíčku s Bi-Xenonama .
No tak užívéj komfortu a ať slouží ke spokojenosti.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Zafira Tourer 2.0CDTi AT - klm121
Ďakujem za privítanie.
Rozmýšľali sme aj nad hnedým mahagónom, ale zostali sme verní bielej (ako astra G aj zafira A).
Navigácia sa objednávala samostatne, teda mimo nejakého balíka, v tej dobe myslím žiadny taký nebol. Zatiaľ s ňou nebol nijaký problém. Po kúpe sme hneď reklamovali aktuálnosť máp, keďže na nej nie sú ani úseky, ktoré fungovali rok a pol pred objednaním auta, takže keď vyjde nejaká mapová aktualizácia, budeme to riešiť. Ani v Astre K neni aktuálnejšia mapa...
Rozmýšľali sme aj nad hnedým mahagónom, ale zostali sme verní bielej (ako astra G aj zafira A).
Navigácia sa objednávala samostatne, teda mimo nejakého balíka, v tej dobe myslím žiadny taký nebol. Zatiaľ s ňou nebol nijaký problém. Po kúpe sme hneď reklamovali aktuálnosť máp, keďže na nej nie sú ani úseky, ktoré fungovali rok a pol pred objednaním auta, takže keď vyjde nejaká mapová aktualizácia, budeme to riešiť. Ani v Astre K neni aktuálnejšia mapa...
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi (125 kW) Automat
Opel Astra K Innovation 1.4 Turbo (92 kW)
Opel Astra K Innovation 1.4 Turbo (92 kW)
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zafira Tourer 2.0CDTi AT - klm121
Díky za info. Co mám zjištěno, tak já mám rok výroby 2015 / 02 a mapové podklady z 2013 / 10, tak uvažuji co stím a cena aktualizací mě připadá hrozná. Pokud na něco se doszvíš, tak napiš, díky.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Zafira Tourer 2.0CDTi AT - klm121
Uvidíme, kedy sa dočkáme nových mapových podkladov
Ešte som si spomenul na jednu otravnú vec spojenú s rádiom. Po naštartovaní si niekedy nepamätá naposledny prepnutý zdroj, často sa stane, že mám rádio a keď znova naštartujem, tak rádio sa na pár sekúnd pustí a samé sa to potom prepne na USB. Neviem či je to chyba len u 950ky alebo to robia aj ostatné rádiá.
Ešte som si spomenul na jednu otravnú vec spojenú s rádiom. Po naštartovaní si niekedy nepamätá naposledny prepnutý zdroj, často sa stane, že mám rádio a keď znova naštartujem, tak rádio sa na pár sekúnd pustí a samé sa to potom prepne na USB. Neviem či je to chyba len u 950ky alebo to robia aj ostatné rádiá.
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi (125 kW) Automat
Opel Astra K Innovation 1.4 Turbo (92 kW)
Opel Astra K Innovation 1.4 Turbo (92 kW)
Re: Zafira Tourer 2.0CDTi AT - klm121
#1 "podľa mňa dizajnovo veľmi vydarené auto"
suhlas a pridám že v bielej sa mi páči asi najviac.
Exterier sa mi páči viac ako nová faceliftová verzia ale interier, hlavne radio a veľký display je v novej riešený lepšie.
#2 "Doobjednávalo sa cca toto:"
mal si väčší rozpočet ako ja
7 miestnu verziu som tiež vymenil za 5 miestnu a objednal AGR sedadlá. Dnes by som ale zobral komfortné sedadlá s vyhrievaním + vyhrievanie volantu. Aké máš vlastne predné sedadlá? základné?
#3 "Najväčší rozdiel je podľa mňa v podvozku ..."
Neviem posúdiť lebo na "béčko" som jazdil asi 4x. Napriek tomu, že je to vyšie auto a ťažke tak v zákrutách to chodí pekne, až ma to lákať ísť šporotovo, ale kvôli deťom chodím miernejšie.
Čo som ale trošku sklamaný, predpokladám, že kvôli LPG nemám na zadnej náprave priečnu tyč. Nejaký watov systém čičo. Je viditeľná zo zadu smerom na jednu stranu ... takže to môže mať horšie vlastnosti.
#4 "super odhlučnenie"
ja mám skor iný pocit, ale to môže byť rozbytými cestami a širokými gumami
samozrejme, že na peknej rovnej ceste je to paráda.
#5 "O niečo vyššia spotreba ako u konkurencie, hlavne v meste. Podľa môjho názoru by mohla byť aj väčšia palivová nádrž."
Tak to je tým, že je to ťažké auto. Sharan je možno cca rovnako ťažké auto, ale je aj väčšie. A v meste sa často rozbiehaš a to zväčší spotrebu.
Ja sa na LPG vozím za cca 5.50euro na 100km. (spočítané LPG + benzín / celkové km) Na jednu nádrž LPG spravím cca 650km za cca 30euro. Ale mám iba 200Nm.
#6 "So zafirou je teda takmer 100% spokojnosť, môžem odporučiť."
SÚHLASÍM
suhlas a pridám že v bielej sa mi páči asi najviac.
Exterier sa mi páči viac ako nová faceliftová verzia ale interier, hlavne radio a veľký display je v novej riešený lepšie.
#2 "Doobjednávalo sa cca toto:"
mal si väčší rozpočet ako ja
7 miestnu verziu som tiež vymenil za 5 miestnu a objednal AGR sedadlá. Dnes by som ale zobral komfortné sedadlá s vyhrievaním + vyhrievanie volantu. Aké máš vlastne predné sedadlá? základné?
#3 "Najväčší rozdiel je podľa mňa v podvozku ..."
Neviem posúdiť lebo na "béčko" som jazdil asi 4x. Napriek tomu, že je to vyšie auto a ťažke tak v zákrutách to chodí pekne, až ma to lákať ísť šporotovo, ale kvôli deťom chodím miernejšie.
Čo som ale trošku sklamaný, predpokladám, že kvôli LPG nemám na zadnej náprave priečnu tyč. Nejaký watov systém čičo. Je viditeľná zo zadu smerom na jednu stranu ... takže to môže mať horšie vlastnosti.
#4 "super odhlučnenie"
ja mám skor iný pocit, ale to môže byť rozbytými cestami a širokými gumami
samozrejme, že na peknej rovnej ceste je to paráda.
#5 "O niečo vyššia spotreba ako u konkurencie, hlavne v meste. Podľa môjho názoru by mohla byť aj väčšia palivová nádrž."
Tak to je tým, že je to ťažké auto. Sharan je možno cca rovnako ťažké auto, ale je aj väčšie. A v meste sa často rozbiehaš a to zväčší spotrebu.
Ja sa na LPG vozím za cca 5.50euro na 100km. (spočítané LPG + benzín / celkové km) Na jednu nádrž LPG spravím cca 650km za cca 30euro. Ale mám iba 200Nm.
#6 "So zafirou je teda takmer 100% spokojnosť, môžem odporučiť."
SÚHLASÍM
Zafira-C Cosmo 1.4T 103kW LPG ( B14NET ) 8/2015
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012
Re: Zafira Tourer 2.0CDTi AT - klm121
Kvôli tomu som to nechcel aj keď to má veľa výhod. Predpokladám že s novými rádiami ktoré vedia zrkadliť mobil tak vstavané navigačky zaniknú. Alo môžem sa mýliť.Astra - R@SAG píše:Díky za info. Co mám zjištěno, tak já mám rok výroby 2015 / 02 a mapové podklady z 2013 / 10, tak uvažuji co stím a cena aktualizací mě připadá hrozná. Pokud na něco se doszvíš, tak napiš, díky.
Zafira-C Cosmo 1.4T 103kW LPG ( B14NET ) 8/2015
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012