Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
Ahojte.
Vcera sa my stalo ked som prichadzal dom, ze computer zahlasil navstivte co najskor servis. Z nicoho nic.
Dnesna ranna navsteva servisu a technik hovory, zacpaty filter pevnych castic.
Kua tak hned co som auto dostal dostalo dianicnych 180 km a potm dalsich 180km spat aby som to nezabiehal v meste a hned takato porucha .....
No comment.
Aspon keby ta blba kontrola blikala ale nic ...
Vcera sa my stalo ked som prichadzal dom, ze computer zahlasil navstivte co najskor servis. Z nicoho nic.
Dnesna ranna navsteva servisu a technik hovory, zacpaty filter pevnych castic.
Kua tak hned co som auto dostal dostalo dianicnych 180 km a potm dalsich 180km spat aby som to nezabiehal v meste a hned takato porucha .....
No comment.
Aspon keby ta blba kontrola blikala ale nic ...
Uz coskoro
Astra ST 2.0 CDTi 121kw/165k Cosmo, Silver Lake, AFL+USB+Bluetooth, ParkAsiist P+Z, Ergo. predne sedadla,
Astra ST 2.0 CDTi 121kw/165k Cosmo, Silver Lake, AFL+USB+Bluetooth, ParkAsiist P+Z, Ergo. predne sedadla,
- Reklama
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
idealne na zabeh je mesto a okresky, tj. miesta kde zrychlujes a spomalujes, menis prevodove stupne atd... dialnica nebola najspravnejsia volba... ale nic to nemeni na tom, ze to s tym filtrom je riadna blbost na novom aute :/
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
TomiST má asi pravdu ja už mám 1600km za 3 týždne ale chodím väčšinou len po meste a sem-tam po okresných cestách, no už sa mi stalo že som cítil hrozný smrad ako keď sa vypaľuje nový hrniec, ale kontrolka mi nič nehlásila - máš tam ikonku
% svítí nebo bliká žlutě.
Svítí, když je nutné vyčistit filtr
pevných částic.
Pokračujte v jízdě dokud %
nezhasne. Pokud je to možné,
nedovolte, aby otáčky motoru klesly
pod 2 000 ot./min.
SVITI
Filtr pevných částic je zaplněn. Co
možná nejdříve zahajte postup
čištění.
BLIKA
Je dosažena maximální úroveň
zaplnění filtru. Ihned zahajte postup
čištění, aby jste se vyhnuli poškození
motoru.
Systém filtru pevných částic
odstraňuje škodlivé saze
z výfukových plynů. Tento systém
obsahuje funkci samočinného čištění,
která pracuje automaticky během
jízdy bez jakéhokoliv upozornění. Filtr
se čistí pravidelně prostřednictvím
K tomuto procesu dochází
automaticky při daných jízdních
podmínkách a může trvat až 25
minut. Obvykle je potřeba 7 až 12
minut. Během této doby může být
vyšší spotřeba paliva. Vydávání
zápachu a kouře během tohoto
procesu je normálním jevem.
Za určitých jízdních podmínek, např.
při krátkých cestách, se systém
nemůže sám automaticky čistit.
Jestliže vyžaduje filtr čištění
a předchozí jízdní podmínky
neumožnily automatické vyčištění,
bude to signalizováno kontrolkou %.
Současně se v informačním centru
řidiče zobrazí
nebo
výstražný kód 55.
% svítí pokud je filtr pevných částic
zaplněn. Co možná nejdříve zahajte
postup čištění.
% bliká pokud byla dosažena
maximální úroveň zaplnění filtru
pevných částic. Ihned zahajte postup
čištění, abyste se vyhnuli poškození
motoru.
Pro spuštění postupu čištění
pokračujte v jízdě a udržujte otáčky
motoru nad 2 000 ot./min. Pokud je
třeba, zařaďte nižší převodový
stupeň. Čištění filtru pevných částic
se následně spustí.
Pokud navíc svítí g, není možné
provést vyčištění. Vyhledejte pomoc
v servisu.
Pokud je proces čištění přerušen,
je zde riziko přivození vážného
poškození motoru.
Čištění je nejrychlejší při vysokých
otáčkách a zatížení motoru.
Kontrolka % zhasne v okamžiku
dokončení samočinného vyčištění.
To misiak.pb: A čo v servise Ti urobili s DPF? Museli meniť olej?
% svítí nebo bliká žlutě.
Svítí, když je nutné vyčistit filtr
pevných částic.
Pokračujte v jízdě dokud %
nezhasne. Pokud je to možné,
nedovolte, aby otáčky motoru klesly
pod 2 000 ot./min.
SVITI
Filtr pevných částic je zaplněn. Co
možná nejdříve zahajte postup
čištění.
BLIKA
Je dosažena maximální úroveň
zaplnění filtru. Ihned zahajte postup
čištění, aby jste se vyhnuli poškození
motoru.
Systém filtru pevných částic
odstraňuje škodlivé saze
z výfukových plynů. Tento systém
obsahuje funkci samočinného čištění,
která pracuje automaticky během
jízdy bez jakéhokoliv upozornění. Filtr
se čistí pravidelně prostřednictvím
K tomuto procesu dochází
automaticky při daných jízdních
podmínkách a může trvat až 25
minut. Obvykle je potřeba 7 až 12
minut. Během této doby může být
vyšší spotřeba paliva. Vydávání
zápachu a kouře během tohoto
procesu je normálním jevem.
Za určitých jízdních podmínek, např.
při krátkých cestách, se systém
nemůže sám automaticky čistit.
Jestliže vyžaduje filtr čištění
a předchozí jízdní podmínky
neumožnily automatické vyčištění,
bude to signalizováno kontrolkou %.
Současně se v informačním centru
řidiče zobrazí
nebo
výstražný kód 55.
% svítí pokud je filtr pevných částic
zaplněn. Co možná nejdříve zahajte
postup čištění.
% bliká pokud byla dosažena
maximální úroveň zaplnění filtru
pevných částic. Ihned zahajte postup
čištění, abyste se vyhnuli poškození
motoru.
Pro spuštění postupu čištění
pokračujte v jízdě a udržujte otáčky
motoru nad 2 000 ot./min. Pokud je
třeba, zařaďte nižší převodový
stupeň. Čištění filtru pevných částic
se následně spustí.
Pokud navíc svítí g, není možné
provést vyčištění. Vyhledejte pomoc
v servisu.
Pokud je proces čištění přerušen,
je zde riziko přivození vážného
poškození motoru.
Čištění je nejrychlejší při vysokých
otáčkách a zatížení motoru.
Kontrolka % zhasne v okamžiku
dokončení samočinného vyčištění.
To misiak.pb: A čo v servise Ti urobili s DPF? Museli meniť olej?
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
To som cital ale kontrolka nesvieti .... vobec ...
Sak najskor islo ba cca 50km potom dialnica cca 180km potom este stale v kuse mesto cca 100 km v kuse ...
Teraz som bol u zakaznika a uz som evidentne citil aj videl na otazkach ze na volnobeh maju viac aj spotreba bola vacsia a z vonku bolo citit vypalovanie, ale ziadna kontrolka nic. Ak sa to bude opakovat tak budem po nich chciet aby tie kontrolky sfunkcnili ...
Uvidim co sa bude diat
P.S.
V servise pustili cistenie za statia cez diagnosticky SW, Olej je v poriadku
Sak najskor islo ba cca 50km potom dialnica cca 180km potom este stale v kuse mesto cca 100 km v kuse ...
Teraz som bol u zakaznika a uz som evidentne citil aj videl na otazkach ze na volnobeh maju viac aj spotreba bola vacsia a z vonku bolo citit vypalovanie, ale ziadna kontrolka nic. Ak sa to bude opakovat tak budem po nich chciet aby tie kontrolky sfunkcnili ...
Uvidim co sa bude diat
P.S.
V servise pustili cistenie za statia cez diagnosticky SW, Olej je v poriadku
Uz coskoro
Astra ST 2.0 CDTi 121kw/165k Cosmo, Silver Lake, AFL+USB+Bluetooth, ParkAsiist P+Z, Ergo. predne sedadla,
Astra ST 2.0 CDTi 121kw/165k Cosmo, Silver Lake, AFL+USB+Bluetooth, ParkAsiist P+Z, Ergo. predne sedadla,
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
Pokud se filtr začne čistit během jízdy, tak kontrolka nesvítí. Rozsvítí se až kydž byly čištění několikrát přerušeno (že si zastavil). Potom musíš prostě jet. Já jezdím skoro furt po městě, tak si co 14 dní dávám okruh cca 20 km aby zhasla kontrolka - dost mě to sere. Není to auto do města (nemohl jsem si vybírat - služební).
Hopl Astra ST 1,7 TDCI + Škoda fabia I 1,4 TDi
Škoda Octavia I 1.9 TDi
Škoda fabia I 1,4 MPi
Škoda felicia kombi 1.3 MPi
Škoda felicia 1.3 MPi
Škoda 105
Škoda 120
Škoda Octavia I 1.9 TDi
Škoda fabia I 1,4 MPi
Škoda felicia kombi 1.3 MPi
Škoda felicia 1.3 MPi
Škoda 105
Škoda 120
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
Tak to my teda v Opli nepovedali ... pekne od nich, ale aj tak zaujimave nemyslis, ze ziadna kontrolka sa nerozsvietila len ma rovno do servisu poslalo a to po 700km
Uz coskoro
Astra ST 2.0 CDTi 121kw/165k Cosmo, Silver Lake, AFL+USB+Bluetooth, ParkAsiist P+Z, Ergo. predne sedadla,
Astra ST 2.0 CDTi 121kw/165k Cosmo, Silver Lake, AFL+USB+Bluetooth, ParkAsiist P+Z, Ergo. predne sedadla,
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
Ak by si mal nejake otazky ohladom DPF tak kludne zavolaj vsetko ti vysvetlim s Oplom je to troska zlozitejsie ako u inych znaciek.
Vypalovanie ti bude prebiehat cca 350-400km tak je nastaveny SW v aute s tym nic neurobis!Vypalovanie zistis tak ze na volnobehu mas spotrebu cca 3-5l namiesto 0,5-0,7l. Pri jazde to zistis tak ze ked sledujes obcas aktualnu tak mas napr. na dialnici na 6 rychlosti namiesto 5-6l aktualku 12-13l na jednotke a dvojke zase 30-40l.Samozrejme k tomu zvuk ako traktor, strasny smrad okolo auta a este sa obcas zapne ventilator. V tomto pripade je dolezite hlavne nevypinat. Mne sa to ako naschval spusta vzdy pred domom:(
Ak regeneraciu prerusis tak casom zacne blikat kontrolka ako je v manuali ak ti neblikala tak to reklamuj inak nezistis ze je plny a teoreticky ti moze odist DPS dilter alebo spaliny pojdu do motora cez olej a odide ti ten.
Pri kazdej regeneracii ti klesne zivotnost oleja o 1% ak sa prerusi regeneracia tak ti pojdu splodiny do oleja a tym sa znehodnocuje a tym sa skracuje zivotnost a tym padom aj interval vymeny.
Regeneracia sa robi tak ze ides na malej rychlosti pri vysokych otackach resp. poriadne tomu nalozis auto si zadimi a filter je cisty trvy to cca 10-20 km podla zanesenia.
Ak mozem poradit ja si po kazdom vypalovani vynulujem pocitadlo km a presne viem ked sa blizi ku 350km tak ze bude prebiehat.
Uz ma nic k tomu nenapada:)
Vypalovanie ti bude prebiehat cca 350-400km tak je nastaveny SW v aute s tym nic neurobis!Vypalovanie zistis tak ze na volnobehu mas spotrebu cca 3-5l namiesto 0,5-0,7l. Pri jazde to zistis tak ze ked sledujes obcas aktualnu tak mas napr. na dialnici na 6 rychlosti namiesto 5-6l aktualku 12-13l na jednotke a dvojke zase 30-40l.Samozrejme k tomu zvuk ako traktor, strasny smrad okolo auta a este sa obcas zapne ventilator. V tomto pripade je dolezite hlavne nevypinat. Mne sa to ako naschval spusta vzdy pred domom:(
Ak regeneraciu prerusis tak casom zacne blikat kontrolka ako je v manuali ak ti neblikala tak to reklamuj inak nezistis ze je plny a teoreticky ti moze odist DPS dilter alebo spaliny pojdu do motora cez olej a odide ti ten.
Pri kazdej regeneracii ti klesne zivotnost oleja o 1% ak sa prerusi regeneracia tak ti pojdu splodiny do oleja a tym sa znehodnocuje a tym sa skracuje zivotnost a tym padom aj interval vymeny.
Regeneracia sa robi tak ze ides na malej rychlosti pri vysokych otackach resp. poriadne tomu nalozis auto si zadimi a filter je cisty trvy to cca 10-20 km podla zanesenia.
Ak mozem poradit ja si po kazdom vypalovani vynulujem pocitadlo km a presne viem ked sa blizi ku 350km tak ze bude prebiehat.
Uz ma nic k tomu nenapada:)
ASTRICKA J 1.7 CDTI 92 kW SPORT
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
Skus si precitat:
http://www.opel-astra-h.cz/viewtopic.php?f=29&t=3349
http://www.opel-astra-h.cz/viewtopic.ph ... t=interval
http://www.opel-astra-h.cz/viewtopic.php?f=29&t=3349
http://www.opel-astra-h.cz/viewtopic.ph ... t=interval
ASTRICKA J 1.7 CDTI 92 kW SPORT
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
Z Papakom som to vcera rozoberal po telefone, ale v servise ked to spravili rucne tak museli prehrat SW lebo uz sa potom pustilo cistenie s podobnymi prejavmi ako som mal na starej Merive....
Uvidime ako sa to casom bude spravat .....
P.S. Bobila, ty ako ? Mas tu istu motorizaciuty si nieco spozoroval ?
Uvidime ako sa to casom bude spravat .....
P.S. Bobila, ty ako ? Mas tu istu motorizaciuty si nieco spozoroval ?
Uz coskoro
Astra ST 2.0 CDTi 121kw/165k Cosmo, Silver Lake, AFL+USB+Bluetooth, ParkAsiist P+Z, Ergo. predne sedadla,
Astra ST 2.0 CDTi 121kw/165k Cosmo, Silver Lake, AFL+USB+Bluetooth, ParkAsiist P+Z, Ergo. predne sedadla,
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
Ja nám 2.0l - 121kW a zatiaľ ani raz kontrolka nesvietila a ani neblikala, akurát som asi 2x cítil smrad keď som mal zastaviť, no otáčky neišli hore a ani spotreba ako sa to popisuje hore. Ak niečo zistím tak dám vedieť ako sa to správa