1,4 T 103kW-při akceleraci cuká-není výkon VYŘEŠENO

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
tuomas
Příspěvky: 32
Registrován: 12 bře 2016, 17:06

Re: 1,4 T 103kW - při akceleraci cuká-není výkon

Příspěvek od tuomas » 30 zář 2016, 16:30

tak příčina problému byla tahle....
Přílohy
11.jpg

Reklama
 

kotek
Příspěvky: 240
Registrován: 07 lis 2014, 20:35
Bydliště: Ostrava

Re: 1,4 T 103kW - při akceleraci cuká-není výkon

Příspěvek od kotek » 30 zář 2016, 17:49

Příčinu detekoval servis nebo aktivita samodomo ?
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)

tuomas
Příspěvky: 32
Registrován: 12 bře 2016, 17:06

Re: 1,4 T 103kW - při akceleraci cuká-není výkon

Příspěvek od tuomas » 30 zář 2016, 18:02

byl jsem u kamaráda v servise, první tip po další diagnóze byla ta lišta, objednala se proto na vyzkoušení...a dnes při rozborce tohle. Dala se nová a vše šlape 100%

Uživatelský avatar
mater
Příspěvky: 540
Registrován: 25 srp 2015, 20:55

Re: 1,4 T 103kW - při akceleraci cuká-není výkon

Příspěvek od mater » 01 říj 2016, 23:20

riesil sa benzin a odrazu pokazena zapalovacia lista
OK, dobre vediet, vdaka
Zafira-C Cosmo 1.4T 103kW LPG ( B14NET ) 8/2015
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T 103kW-při akceleraci cuká-není výkon VYŘEŠENO

Příspěvek od Astra - R@SAG » 03 říj 2016, 08:34

No že by to mohla být lišta mě napadalo také, pokud to není nekvalitní benzín, ale že po vyndání listy bude takto poškozena, to jsem nečekal.

Objednával jsi originál lištu a nebo jiného výrobce. Mohl bys napsat více info a kolik tě stála a pokud je to neoriginál lišta, jaký je to výrobce. Myslím, že se nám to může hodně hodit do budoucna všem.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

kovpal71
Příspěvky: 80
Registrován: 05 úno 2014, 19:23
Bydliště: Šenov

Re: 1,4 T 103kW-při akceleraci cuká-není výkon VYŘEŠENO

Příspěvek od kovpal71 » 03 říj 2016, 21:34

Astra - R@SAG píše:No že by to mohla být lišta mě napadalo také, pokud to není nekvalitní benzín, ale že po vyndání listy bude takto poškozena, to jsem nečekal.

Objednával jsi originál lištu a nebo jiného výrobce. Mohl bys napsat více info a kolik tě stála a pokud je to neoriginál lišta, jaký je to výrobce. Myslím, že se nám to může hodně hodit do budoucna všem.
Ja mam org. lištu delphi a svičky jsem dal brisk DR17SXC motor ma o 0.5l menši spotřebu a lip
tahne do kopce kde dřiv jsem podřazoval ted ho vyjedu.
Astra J 1.4 XER / Enjoy / Edice 20 let / Opel 500 / model 2012

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: 1,4 T 103kW-při akceleraci cuká-není výkon VYŘEŠENO

Příspěvek od blesk » 04 říj 2016, 10:05

Zajimave ty Brisky. Pro 1.4T pisou ze interval pro jejich iridiove je 100tisic km. Opel udava pro iridiove NGK vymeny 120tisic km, pravdepodobne to je ale tim, ze servisni interval je 30tisic. Prohlidky jsou tedy 30, 60, 90 a pri 90 jsou ty svicky jeste dobre. Pri 100 uz je doporucena vymena, ale sevisni plan udava navstevu servisu az pri 120tisic km. Ted mam 102, tak radeji vymenim driv. Spatna svicka dokaze odpalit zapalovaci kabely - listu v nasem pripade - ktera neni nejak extra spolehliva, hlavne v H-cku.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

tuomas
Příspěvky: 32
Registrován: 12 bře 2016, 17:06

Re: 1,4 T 103kW-při akceleraci cuká-není výkon VYŘEŠENO

Příspěvek od tuomas » 04 říj 2016, 13:33

Bral jsem Delphi, stála mě 3500,-

Odpovědět