Auto netáhne, špatné starty, vibrace...
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 19 srp 2016, 14:24
Auto netáhne, špatné starty, vibrace...
Zdravím všechny majitele Astry J,
máme 1,4 turbo 103 kW, ročník 2011 s najetými 77 000 km. Jezdí se s ní převážně po městě.
Asi rok zpátky začaly nenápadné problémy v podobě netáhnoucího motoru. Jakoby neúčinkovalo turbo. V autorizovaném servisu vyměnili mám dojem víko ventilů. Problém se vyřešil asi na měsíc. Nejprve se to projevovalo na dálnici, kdy při rychlosti 120 km/h a otáčkách cca 2400 jsem mohl šlapat plyn až na podlahu, ale rychlost nestoupala ani o 1 km/h - otáčky naopak spíše klesaly i na rovině. Bylo tedy nutno vždy podřadit (někdy se bohužel muselo až na 4ku - 5tka netáhla taky). Dnes se někdy stane, že auto nechce výrazněji zrychlovat ani na 3ku na okresce a vyhodí občas hlášku Service soon. V servisu nám bylo řečeno, že to je naprosto normální, že 6tka už prostě nezrychluje (dle mého názoru absolutní hloupost, protože jsme podobné problémy nikdy neměli a nebyl problém ze 120 km/h ''relativně svižně'' zrychlit na 140 pro předjetí). Při standardní jízdě s vypnutým rádiem je navíc slyšet takové zvuky vyššího tónu. Na diagnostice samozřejmě nic a odmítli jakékoliv pochybení (Auto Novotný v Ostravě).
Druhý problém je při studeném startu. Při nastartování se celý motor rozvibruje na 2 vteřiny a ozve se zvuk jakoby plech na plech (vždy při studeném startu - v servisu řekli, že se o žádný problém nejedná - opět). Vrcholem je, když občas při startování auta ráno do práce nechce motor dokonce ani chytnout a škytá jako při vybité baterii - měněna cca půl roku nazpět. Motor tak třeba chytne až napodruhé - na to nám v servisu řekli - A sešlapujete při startování spojku ???!!!! To už mi přišlo jako vrchol drzosti - zvlášť když auto při pokusu o nastartování bez spojky ani neškytne a okamžitě na to upozorňuje.
Třetí problém je, že se ztrácí chladící kapalina - servis toto vyřešil výměnou jedné hadice v chladícím okruhu (prý prasklá) - problém však přetrvává a bylo nutno dolévat co dva až tři týdny cca - už mají auto v servisu zpátky...
Setkali jste se někdo prosím s podobnými příznaky ? Znáte solidní servis v Ostravě ? Auto je servisováno v autorizovaném servisu - Novotný - vždy při jakékoliv hlášce bylo zavezeno, roční kontroly jsme taky dodržovali a auto tam vždy včas dovezli
Nepříjde mi normální, aby se s 5letým vozem s takovým nájezdem jezdilo neustále do autorizovaného servisu, kde doslova solíme peníze a účinek žádný...
Děkuji mockrát za rady
máme 1,4 turbo 103 kW, ročník 2011 s najetými 77 000 km. Jezdí se s ní převážně po městě.
Asi rok zpátky začaly nenápadné problémy v podobě netáhnoucího motoru. Jakoby neúčinkovalo turbo. V autorizovaném servisu vyměnili mám dojem víko ventilů. Problém se vyřešil asi na měsíc. Nejprve se to projevovalo na dálnici, kdy při rychlosti 120 km/h a otáčkách cca 2400 jsem mohl šlapat plyn až na podlahu, ale rychlost nestoupala ani o 1 km/h - otáčky naopak spíše klesaly i na rovině. Bylo tedy nutno vždy podřadit (někdy se bohužel muselo až na 4ku - 5tka netáhla taky). Dnes se někdy stane, že auto nechce výrazněji zrychlovat ani na 3ku na okresce a vyhodí občas hlášku Service soon. V servisu nám bylo řečeno, že to je naprosto normální, že 6tka už prostě nezrychluje (dle mého názoru absolutní hloupost, protože jsme podobné problémy nikdy neměli a nebyl problém ze 120 km/h ''relativně svižně'' zrychlit na 140 pro předjetí). Při standardní jízdě s vypnutým rádiem je navíc slyšet takové zvuky vyššího tónu. Na diagnostice samozřejmě nic a odmítli jakékoliv pochybení (Auto Novotný v Ostravě).
Druhý problém je při studeném startu. Při nastartování se celý motor rozvibruje na 2 vteřiny a ozve se zvuk jakoby plech na plech (vždy při studeném startu - v servisu řekli, že se o žádný problém nejedná - opět). Vrcholem je, když občas při startování auta ráno do práce nechce motor dokonce ani chytnout a škytá jako při vybité baterii - měněna cca půl roku nazpět. Motor tak třeba chytne až napodruhé - na to nám v servisu řekli - A sešlapujete při startování spojku ???!!!! To už mi přišlo jako vrchol drzosti - zvlášť když auto při pokusu o nastartování bez spojky ani neškytne a okamžitě na to upozorňuje.
Třetí problém je, že se ztrácí chladící kapalina - servis toto vyřešil výměnou jedné hadice v chladícím okruhu (prý prasklá) - problém však přetrvává a bylo nutno dolévat co dva až tři týdny cca - už mají auto v servisu zpátky...
Setkali jste se někdo prosím s podobnými příznaky ? Znáte solidní servis v Ostravě ? Auto je servisováno v autorizovaném servisu - Novotný - vždy při jakékoliv hlášce bylo zavezeno, roční kontroly jsme taky dodržovali a auto tam vždy včas dovezli
Nepříjde mi normální, aby se s 5letým vozem s takovým nájezdem jezdilo neustále do autorizovaného servisu, kde doslova solíme peníze a účinek žádný...
Děkuji mockrát za rady
- Reklama
Re: Auto netáhne, špatné starty, vibrace...
Ahoj, nejake problemy s timto motorem uz tady jsou, napriklad:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7 ... otor+valec
Stracejici kapalina muze byt pres lozisko vodni pumpy, to je casta "zavada". Radeji bych zkusil jiny servis, evidentne tam nic nevedi a jeste udelaji vic skody. Muze to byt turbo, jeho ovladani, snimac,... nebo az pistni krouzky nebo mozna zakarbonovane ventily (pripadne variabilni vacka) - jizda po meste, pomohla vymena vika ventilu (obsahuje PCV). Jake palivo tankujes a po kolika km menis olej?
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7 ... otor+valec
Stracejici kapalina muze byt pres lozisko vodni pumpy, to je casta "zavada". Radeji bych zkusil jiny servis, evidentne tam nic nevedi a jeste udelaji vic skody. Muze to byt turbo, jeho ovladani, snimac,... nebo az pistni krouzky nebo mozna zakarbonovane ventily (pripadne variabilni vacka) - jizda po meste, pomohla vymena vika ventilu (obsahuje PCV). Jake palivo tankujes a po kolika km menis olej?
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto netáhne, špatné starty, vibrace...
Poslal jsem ti SZ s kontaktem na kolegu co opravuje už 15 let Oply.
Jinak jsem tam popsal asi to co tu popsal kolega BLESK .
Jinak jsem tam popsal asi to co tu popsal kolega BLESK .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 19 srp 2016, 14:24
Re: Auto netáhne, špatné starty, vibrace...
Na výměnu oleje jsme jezdili tak, jak to hlásilo.. Mám dojem, že po 15 tisících... Jinak tankujeme normálně Natural 95 buď z Makra, nebo MOLu, či Shell a OMV
Re: Auto netáhne, špatné starty, vibrace...
Ten motor neni moc vhodny do mesta, protoze hodne recirkuluje plyny pri nizkych otackach a volnobehu jako dnes uz asi vsechny novejsi motory. Zacal bych od nejlevnejsiho - diagnostika = chyby, tlak turba, tlak v sani, labdna,..., podivat se na svicky v jakem stavu je elektroda, zmerit kompresni tlaky na vlacich a ventilech, udelat kapkovou zkousku oleje a zkusit natankovat nejaky Vpower, vycistit skrti klapku, vymenit vzduch filtr, odkarbonovat - vyplach motoru nebo BG a novy olej...
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Auto netáhne, špatné starty, vibrace...
Tohle snad by měl dělat servis, když to tam zavezu, nebo ne !!?? Ale Opel Novotný, to je holt kvalita. Z mé strany jen samé špatné zkušenosti a arogance. Je to sice trochu z ruky, ale zkus Auto Emistar ve Frýdku.blesk píše:Ten motor neni moc vhodny do mesta, protoze hodne recirkuluje plyny pri nizkych otackach a volnobehu jako dnes uz asi vsechny novejsi motory. Zacal bych od nejlevnejsiho - diagnostika = chyby, tlak turba, tlak v sani, labdna,..., podivat se na svicky v jakem stavu je elektroda, zmerit kompresni tlaky na vlacich a ventilech, udelat kapkovou zkousku oleje a zkusit natankovat nejaky Vpower, vycistit skrti klapku, vymenit vzduch filtr, odkarbonovat - vyplach motoru nebo BG a novy olej...
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 19 srp 2016, 14:24
Re: Auto netáhne, špatné starty, vibrace...
Zdravím,
tak co mi mamka předala informace od servisu Novotný: Někudy teče olej kolem termostatu (proto prý ty zvuky), dále je prý chyba v turbu. Kromě tohoto již navrhli spojku na výměnu...Jen za náhradní díly - 70 000 kč !!!!!
tak co mi mamka předala informace od servisu Novotný: Někudy teče olej kolem termostatu (proto prý ty zvuky), dále je prý chyba v turbu. Kromě tohoto již navrhli spojku na výměnu...Jen za náhradní díly - 70 000 kč !!!!!
Re: Auto netáhne, špatné starty, vibrace...
Ten olej to muze byt "kosmeticka" zalezitost:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7 ... t=+tesneni
Kazdopadne turbo se da i repasovat, ale tezko jim verit. Vymeni vsechno a problem zustane. Ja bych to dal do jineho servisu, mozna do neautorizovaneho, kde muzou improvizovat a nemusi davat dove dily, navic za premrstenou Opel cenu.
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7 ... t=+tesneni
Kazdopadne turbo se da i repasovat, ale tezko jim verit. Vymeni vsechno a problem zustane. Ja bych to dal do jineho servisu, mozna do neautorizovaneho, kde muzou improvizovat a nemusi davat dove dily, navic za premrstenou Opel cenu.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Auto netáhne, špatné starty, vibrace...
@LiquidScale: To auto máš od novoty a k tomu Novotnému chodíš stále? Co prodloužená záruka?
Astra - 07/2015 - 103kW
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto netáhne, špatné starty, vibrace...
Podle posledních informací je vozidlo vyzvednuto z autorizovaného servisu a o víkendu bude převezeno do neautorizovaného servisu na důklladnou prohlídku mechanikem a provedena diagnostika patřičných obtíží.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory