Koupě benzínu Astra J 1.6 nebo 1.6 T
Re: Koupě benzínu Astra J 1.4t nebo 1.6t
Mě se ta Astra J fakt hodně líbí.. Asi teda zkusím hledat tu 1.4T jak tu popisujete..
Vím, že už toho chci moc, ale kdyby byl někdo ochotný mi vypsat nebo mě odkázat někam kde najdu přibližné ceny náhradních dílů co se nejčastěji opotřebovávají a jsou nutné měnit někde po těch 60t potažmo 120t km, budu nesmírně vděčný
Vím, že už toho chci moc, ale kdyby byl někdo ochotný mi vypsat nebo mě odkázat někam kde najdu přibližné ceny náhradních dílů co se nejčastěji opotřebovávají a jsou nutné měnit někde po těch 60t potažmo 120t km, budu nesmírně vděčný
Naposledy upravil(a) Zaily dne 24 čer 2016, 13:48, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: Koupě benzínu Astra J 1.6 nebo 1.6 T
Zaily - ja mám 1.6-ku atmosféru no SEDAN (trošku ťažší oproti HB) a pravdu-povediac nie je to "trhač asfaltu", no nie je to zase ani nejako veľmi "chcíple". Ja som už trochu "skoršieho dátumu vydania", tak sa nepotrebujem "predvádzať" i keď rád a dosť často to povytáčam (aby motor nezlenivel) - ale je to primerane svižné, či už na predbiehanie, na jazdu po kopčekoch (nie Mont Blank), na pohodlné vozenie či už po meste, na krátšie trasy a bez problémov aj na dlhšie štreky - s troma osobami a skoro plným kufrom v pohode a s prijateľnou spotrebou (i keď ja spotrebu vôbec neriešim, pre mňa-za mňa nech žerie aj 10-12 litrov). Je to motor bez všelijakých problémových a na prípadnú opravu aj drahých tzv. "kur...k .
Na druhej strane ale musím priznať, že najviac mu citeľne chýba výkonu v momente, keď zapneš klimatizáciu - vtedy hlavne pri akcelerácií mu rapídne "dochádza dych" - no ja som prišiel na jednu "fintu" kde ten "neduch" dokážem v prevažnej miere "eliminovať".
1.6 turbomotor má nesporne oproti atmosfére svoje výhody, no niečo za niečo - na úkor vyššej spotreby, zvýšenej "starostlivosti" okolo turba (dochladzovanie,....atď), nákladnejšej prípadnej opravy, pravdepodobnosti možnej častejšej poruchovosti a čo ja viem ešte čo - rozhodnúť sa musíš sám, čo uprednostniť.
Na druhej strane ale musím priznať, že najviac mu citeľne chýba výkonu v momente, keď zapneš klimatizáciu - vtedy hlavne pri akcelerácií mu rapídne "dochádza dych" - no ja som prišiel na jednu "fintu" kde ten "neduch" dokážem v prevažnej miere "eliminovať".
1.6 turbomotor má nesporne oproti atmosfére svoje výhody, no niečo za niečo - na úkor vyššej spotreby, zvýšenej "starostlivosti" okolo turba (dochladzovanie,....atď), nákladnejšej prípadnej opravy, pravdepodobnosti možnej častejšej poruchovosti a čo ja viem ešte čo - rozhodnúť sa musíš sám, čo uprednostniť.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo
Re: Koupě benzínu Astra J 1.6 nebo 1.6 T
Jack a ta finta
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě benzínu Astra J 1.6 nebo 1.6 T
to by mě zajímalo taky. Ja když měl 1.4 Twinport v Astře G, tak má finta byla, že před předjížděním jsem vypnul klimatizaci vytočil motor cca na 4000ot začal předjíždět a po předjetí opět zapl klimu. Na jinou fintu jsem nepřišel . Nejlépe když jsem měl v aute spolujezdce, tak ten na pokyn řidiše to ovládal . Proto jsem při koupi už se rozhodl, že toto opravdu ne a je potřeba připlatit za motor i za úkor vyýbavy. Při objednání nové Astry jsme také zvažoval 1.6 Turbo benzín, ale příplatek skoro 45 000kč, už jsem opravdu odmítl dát a radši jsme si dal Bi-Xenony.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Koupě benzínu Astra J 1.6 nebo 1.6 T
heh, to si pamatam z g-cka..tckova krizovatka, zly vyhlad...vypnut 500m pred nou klimu, za nou zapnut. predbiehanie este ako tak na 1.6 100koni slo, ale uz ked bolo treba zapnut, tak veru vypnutie klimy bola povinnost. to bola prva citelna vec v J-cku, co som si pochvaloval..ziadne ciganske sposoby
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Koupě benzínu Astra J 1.6 nebo 1.6 T
Já osobně jsem měl motor 1,6 atmosféru v Astře H. Dobrý motor, spotřeba taky OK, ale opravdu někdy nedostatek výkonu. Nyní v Astře J 1,4T a velký rozdíl = opravdu dobrý poměr výkonu k autu.
S tou koupí z bazaru, nebo staršího auta proč ne, ale neuvažoval jsi třeba o novém, skladovém autě přímo od prodejce? Třeba: https://www.opel-akce.cz/skladove-vozy/index.xhtml
S tou koupí z bazaru, nebo staršího auta proč ne, ale neuvažoval jsi třeba o novém, skladovém autě přímo od prodejce? Třeba: https://www.opel-akce.cz/skladove-vozy/index.xhtml
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: Koupě benzínu Astra J 1.6 nebo 1.6 T
Já nejdřív G-čko atmosféra 1,6 74 kW, spokojenost,výkon normální, musí se chvíli počkat než se rozjede, kolem 3-4 tisíc ot. jede slušně, spotřeba 7,5.
Klasické problémy: zapalovací lišta - 1x,praskající parkovací žarovky - 245x , diodový můstek a regulátor napětí co tři roky. Najeto 290000 km, já sám 160000.
Další auto jsem chtěl přece jen aby trochu svižněji jezdilo a to 1,4 T splňuje určitě i s těžším J-čkem.
Bude s ním ale dražší servis a o turbo se musí trochu pečovat. Motoru dávám 150000 Km a pak se budu
ohlížet po něčem jiném. 1,6 T pojede krásně, ale rozkol spotřeby odhaduju 7,5 - 12 L podle zábavy.
To je každého věc. Vstupní příplatek 45 tis Kč při novém voze jsem rovněž odmítl.
Jako druhé auto do rodiny (protože G-čko končí) zvažuju opět J-čko ale HTB 1,6 85 kW atmosféru, protože nepotřebuju další raketu výkonu, bude spíš do města, na krátké trasy a snad bezproblémový držák s typickými problémy, které už znám.
Spotřebu do 8L akceptuji, a žraní oleje 2 litry na 10 tis. už znám taky a vím, že není třeba se ukvapovat s řešením, protože to takhle vydrží jezdit dlouho. Pokud by to najelo 200 tis.udělám generálku motoru.
Klasické problémy: zapalovací lišta - 1x,praskající parkovací žarovky - 245x , diodový můstek a regulátor napětí co tři roky. Najeto 290000 km, já sám 160000.
Další auto jsem chtěl přece jen aby trochu svižněji jezdilo a to 1,4 T splňuje určitě i s těžším J-čkem.
Bude s ním ale dražší servis a o turbo se musí trochu pečovat. Motoru dávám 150000 Km a pak se budu
ohlížet po něčem jiném. 1,6 T pojede krásně, ale rozkol spotřeby odhaduju 7,5 - 12 L podle zábavy.
To je každého věc. Vstupní příplatek 45 tis Kč při novém voze jsem rovněž odmítl.
Jako druhé auto do rodiny (protože G-čko končí) zvažuju opět J-čko ale HTB 1,6 85 kW atmosféru, protože nepotřebuju další raketu výkonu, bude spíš do města, na krátké trasy a snad bezproblémový držák s typickými problémy, které už znám.
Spotřebu do 8L akceptuji, a žraní oleje 2 litry na 10 tis. už znám taky a vím, že není třeba se ukvapovat s řešením, protože to takhle vydrží jezdit dlouho. Pokud by to najelo 200 tis.udělám generálku motoru.
Naposledy upravil(a) Marek L dne 24 čer 2016, 13:01, celkem upraveno 1 x.
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
Re: Koupě benzínu Astra J 1.6 nebo 1.6 T
2l na 10tis? to je drahe jazdenie
ja som na g-cku dolieval pol litra na 20tis, ale je pravda, z eokrem dialnice som s nim nejazdil velmi cez 3.5tis otacok.
ja som na g-cku dolieval pol litra na 20tis, ale je pravda, z eokrem dialnice som s nim nejazdil velmi cez 3.5tis otacok.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Koupě benzínu Astra J 1.6 nebo 1.6 T
2l na 10tis? to je drahe jazdenie
ja som na g-cku dolieval pol litra na 20tis, ale je pravda, z eokrem dialnice som s nim nejazdil velmi cez 3.5tis otacok.
ja som na g-cku dolieval pol litra na 20tis, ale je pravda, z eokrem dialnice som s nim nejazdil velmi cez 3.5tis otacok.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Koupě benzínu Astra J 1.6 nebo 1.6 T
Já měl motor X16 XEL, údajně největší žrout oleje. Prostě jsem to neřešil a hlídal si to.
Uvedu na pravou míru, že pravda je taková, že spotřeba oleje se z léty zvyšovala. Před generálkou motoru ve 255000 km jsem už dolíval asi 6,5l na 10 tis. Jenže si furt říkáš, co budu investovat do generálky motoru u auta, jehož hodnota byla tak 30 tis. Kč ? (rok 1998). Pak prdlo těsnění pod hlavou
a přišlo rozhodnutí, že si auto ještě 4 roky nechám, tak generálka motoru. Od té doby žere 1 L na 10 tis. km. Takže jak píšeš, drahé ježdění možná ano, ale ty drobné za ten olej se nějak rozplynuly v záplavě jiných investic. Ale to je každého věc. Každopádně G-čko mi postavilo barák, tahalo na vozíku
1 tunu kamení pořád dokola a za to si zasloužilo ještě chvíli požít. Ale v roce 2018 končí,
pokud neskončí dřív, hnije na nosných částech,klouže spojka, z červené je růžová a vůbec.. je třeba se posunout dál...
Kéž by naše nové Astry najely 290000....
Uvedu na pravou míru, že pravda je taková, že spotřeba oleje se z léty zvyšovala. Před generálkou motoru ve 255000 km jsem už dolíval asi 6,5l na 10 tis. Jenže si furt říkáš, co budu investovat do generálky motoru u auta, jehož hodnota byla tak 30 tis. Kč ? (rok 1998). Pak prdlo těsnění pod hlavou
a přišlo rozhodnutí, že si auto ještě 4 roky nechám, tak generálka motoru. Od té doby žere 1 L na 10 tis. km. Takže jak píšeš, drahé ježdění možná ano, ale ty drobné za ten olej se nějak rozplynuly v záplavě jiných investic. Ale to je každého věc. Každopádně G-čko mi postavilo barák, tahalo na vozíku
1 tunu kamení pořád dokola a za to si zasloužilo ještě chvíli požít. Ale v roce 2018 končí,
pokud neskončí dřív, hnije na nosných částech,klouže spojka, z červené je růžová a vůbec.. je třeba se posunout dál...
Kéž by naše nové Astry najely 290000....
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback