Astra J 1,7 CDTI 82kw
Astra J 1,7 CDTI 82kw
Takže auto mám od 5.5. 2010 objednáno bylo v týdnu 12.3.2010. Výbava enjoy + flexride. 17 kola. šedá metalíza.
Zatím najeto cca. 4500km
Celková spotřeba od koupe 5,3l nafty.
V současnosti jezdím kombinaci 4,9l.
Zatím spokojenost. Ale pokud by tam nebyl filtr pevných částic bylo by to ještě lepší, jak spotřeba tak akcelerace.
Jinak co do hlučnosti je to neporovnatelné s koncernem, daleko tišší a kultivovanější.
Zatím najeto cca. 4500km
Celková spotřeba od koupe 5,3l nafty.
V současnosti jezdím kombinaci 4,9l.
Zatím spokojenost. Ale pokud by tam nebyl filtr pevných částic bylo by to ještě lepší, jak spotřeba tak akcelerace.
Jinak co do hlučnosti je to neporovnatelné s koncernem, daleko tišší a kultivovanější.
- Reklama
Re: Astra J 1,7 CDTI 82kw
Tak vitej na foru, dej naky fotky do sekce CLUB CARS at to tam ozije
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Astra J 1,7 CDTI 82kw
Ahoj, moj nový opel sa vyrába a po prevzatí budem musieť s ním hneď uraziť nejakých 800 Km,
chcem sa spýtať, aký si mal olej v tvojom opli pôvodne a na čo sa mám pripraviť keď budem zabiehať motor (tiež som zvolil Astra J 1,7 CDTI 82kw )
chcem sa spýtať, aký si mal olej v tvojom opli pôvodne a na čo sa mám pripraviť keď budem zabiehať motor (tiež som zvolil Astra J 1,7 CDTI 82kw )
Re: Astra J 1,7 CDTI 82kw
Zaběhnutí motoru prakticky nic neobnáší.... jen to nesmíš hnát do extrémů, ale hezky, pianko... Prostě řadit včas a nedupat na to.... ideálně tak prvních 2500 km.... IDEÁLNĚ.
Podle mě stačí míň km.
Proces "zaběhnutí" se ovšem netýká jen motoru, ale je třeba si uvědomit, že auto je úplně nové a že veškeré součástky musí správně "dosednout", ne že by to teda z výroby jako nebylo, ale prostě je to přece jen zátěž. tzn, tlumiče, pružiny, klouby, ramena, atd atd....
Obecná pravidla pro záběh auta:
1) Nehnat motor moc rychle do otáček.... občas to samozřejmě nevadí, ale žádnej extrém
2) Neprojíždět zatáčky na hraně možností auta
3) Spojku při přeřazování mačkat až úplně dolů
4) Pravidelně nechat vyčistit filtr pevných částic - až bude plný rozsvítí se kontrolka - tak se jet projet někam mimo město a zpět... nestává se to často
5) prostě rozumně tak nějak....
Olej jakej tam mám nevím, ale podívám se a napíšu.... na co to chceš vědět?
Podle mě stačí míň km.
Proces "zaběhnutí" se ovšem netýká jen motoru, ale je třeba si uvědomit, že auto je úplně nové a že veškeré součástky musí správně "dosednout", ne že by to teda z výroby jako nebylo, ale prostě je to přece jen zátěž. tzn, tlumiče, pružiny, klouby, ramena, atd atd....
Obecná pravidla pro záběh auta:
1) Nehnat motor moc rychle do otáček.... občas to samozřejmě nevadí, ale žádnej extrém
2) Neprojíždět zatáčky na hraně možností auta
3) Spojku při přeřazování mačkat až úplně dolů
4) Pravidelně nechat vyčistit filtr pevných částic - až bude plný rozsvítí se kontrolka - tak se jet projet někam mimo město a zpět... nestává se to často
5) prostě rozumně tak nějak....
Olej jakej tam mám nevím, ale podívám se a napíšu.... na co to chceš vědět?
Opel ASTRA J enjoy + flexiride 1.7 CDTi
Graphite
Graphite
Re: Astra J 1,7 CDTI 82kw
Ahoj, to co psal kolega předemnou je pravda - pravdoucí, prostě vše v klidu.
Jen bych doplnil k tomu filtru pevných částic čistí se sám automaticky tzv. pasivní čištění o tom moc nebudeš vědět, teda pokud nesleduješ okamžitou spotřebu. Průběh čištění je u mě každých cca. 300km a postupně se zvyšuje. auto tou dobou tlačí o 100 procent více nafty a tou to spaluje. Tento proces by se moc neměl přerušovat jinak ti bude přibývat olej, půjde do oleje nespálená nafta pokud to přerušíš vypneš motor.
Ta kontrolka se Ti rosvítí jenom když už je ouvej a filtr se musí tzv. aktivně čistit v tom případě to nesmíš přerušit vůbec a musíš jezdit až do doby kdy to zhasne. Protože kdyby tato fáze nebyla úspěšná filtr se už potom musí čistit v servisu přes počítač a musíč počítat, že tě to bude stát i novou olejovou náplň, takže pozor.
Mě se kontrolka ještě nikdy nerosvítila-je to až to poslední, kdy se filtr nestačil vyčistit pasívním čištěním-byl několikrát přerušen proces. Neboj není to poslední šance ty cykly jsou asi 2-3. Potom už nástoupí a pomůže jen servis a vynucený proces s výměnou oleje.
Co se týká oleje je tam Mobil ACEA c3, přes internet se dá sehnat za nějaké 1,2tkč 5l. Je potřeba 6l.
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1632
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1630
Hlídej si čistotu vzduchového filtru po 8-10tkm je zasraný jak jetel.
Jen bych doplnil k tomu filtru pevných částic čistí se sám automaticky tzv. pasivní čištění o tom moc nebudeš vědět, teda pokud nesleduješ okamžitou spotřebu. Průběh čištění je u mě každých cca. 300km a postupně se zvyšuje. auto tou dobou tlačí o 100 procent více nafty a tou to spaluje. Tento proces by se moc neměl přerušovat jinak ti bude přibývat olej, půjde do oleje nespálená nafta pokud to přerušíš vypneš motor.
Ta kontrolka se Ti rosvítí jenom když už je ouvej a filtr se musí tzv. aktivně čistit v tom případě to nesmíš přerušit vůbec a musíš jezdit až do doby kdy to zhasne. Protože kdyby tato fáze nebyla úspěšná filtr se už potom musí čistit v servisu přes počítač a musíč počítat, že tě to bude stát i novou olejovou náplň, takže pozor.
Mě se kontrolka ještě nikdy nerosvítila-je to až to poslední, kdy se filtr nestačil vyčistit pasívním čištěním-byl několikrát přerušen proces. Neboj není to poslední šance ty cykly jsou asi 2-3. Potom už nástoupí a pomůže jen servis a vynucený proces s výměnou oleje.
Co se týká oleje je tam Mobil ACEA c3, přes internet se dá sehnat za nějaké 1,2tkč 5l. Je potřeba 6l.
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1632
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1630
Hlídej si čistotu vzduchového filtru po 8-10tkm je zasraný jak jetel.
Re: Astra J 1,7 CDTI 82kw
OK chlapi, ďakujem za odpovede!!! Ja žijem v Nemecku a auto som si dal objednať na Slovensku a ked si poň oôjdem tak budem na to mať 1 deň, a budem sa musieť vrátiť, tak som chcel vedieť na čo sa mám pripraviť keďže 1. jazda bude dlhá na nové auto
Re: Astra J 1,7 CDTI 82kw
Aspon uvidis jak kvalitne to nemecti soudruzi zpracovali
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Astra J 1,7 CDTI 82kw
Ještě k těm olejům. Servis opelu je nejspokojenější pokud si donesete GM dexos 2. Je to přímo pro 2010 GM a stojí to přes internet cca. 900kč 6l.
Kontrolní otázka:
O kolik se Vám zvedla spotřeba, teď když je zimněji?
F
Kontrolní otázka:
O kolik se Vám zvedla spotřeba, teď když je zimněji?
F
Re: Astra J 1,7 CDTI 82kw
ORIGINÁL OLEJ DO cdti je DEXOS 2 5W-30Šrkáč píše:Ahoj, moj nový opel sa vyrába a po prevzatí budem musieť s ním hneď uraziť nejakých 800 Km,
chcem sa spýtať, aký si mal olej v tvojom opli pôvodne a na čo sa mám pripraviť keď budem zabiehať motor (tiež som zvolil Astra J 1,7 CDTI 82kw )
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI ENJOY
Re: Astra J 1,7 CDTI 82kw
Auto mám od března 2010 výbava enjoy + nějaké "blbosti "franta píše:Takže auto mám od 5.5. 2010 objednáno bylo v týdnu 12.3.2010. Výbava enjoy + flexride. 17 kola. šedá metalíza.
Zatím najeto cca. 4500km
Celková spotřeba od koupe 5,3l nafty.
V současnosti jezdím kombinaci 4,9l.
Zatím spokojenost. Ale pokud by tam nebyl filtr pevných částic bylo by to ještě lepší, jak spotřeba tak akcelerace.
Jinak co do hlučnosti je to neporovnatelné s koncernem, daleko tišší a kultivovanější.
17kola bílá. Spotřeba po začátku 7lnafty .
Ted 5,9.
ve všem s tebou souhlasím,ale je fakt ,že asi jezdím rychleji normál silnice okolo 130,dálnice okolo 160 najeto k dnešnímu dni cca 12500km.
Prý se dá filtr P.Č. po záruce vymontovat a znova nastavit motor.
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI ENJOY