Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
softOPC
Příspěvky: 571
Registrován: 05 úno 2013, 21:39
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od softOPC » 05 bře 2016, 08:11

S mezi plynem to jde bez problémů, F40 má velký rozdíl poměru 1-2.
ex.Astra OPC 2013 280k 12,2/100 downpipe, HJS cat, M-Tech Byla moc fajn
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz

Reklama
 

Uživatelský avatar
tomax
Příspěvky: 182
Registrován: 17 říj 2014, 23:27

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od tomax » 10 bře 2016, 08:03

A ted si predstav, ze jsi ve meste, kolem tebe lidi a delas meziplyn 2-1 s dieselem :D Opravdu to neni zadne blaho, samozrejme s OPC benzinem by to znelo dobre.
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)

Uživatelský avatar
jack
Příspěvky: 1014
Registrován: 15 pro 2013, 14:12

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od jack » 10 bře 2016, 09:56

tomax píše: Kdyz dojizdim do krizovatky (krokem), jednicka tam v mnoha pripadech zasunout nejde.
...je to bezna vec davat jednicku jeste za jizdy.
A načo je to dobré radiť prvý prevodový stupeň pri dochádzaní do križovatky?
Veď potom keď stojím na križovatke a čakám na zelenú, mám zaradenú jednotku, tak musím mať zákonite stlačenú aj spojku, ktorá sa týmto nadmerne zohrieva, opotrebováva a tým sa "ničí".
Nás svojho času v autoškole učili pravý opak, že pri dochádzaní do križovatky, kde musím zastaviť na červenú, by mal vodič vyradiť rýchlosť, na križovatke zastaviť (keď svieti červená), po zasvietení oranžovej zaradiť 1. prevod. stupeň a po zasvietení zelenej sa pohnúť (napísané skrátene).
Či sa niečo odvtedy zmenilo?
Mám už (okrem iných) 3. nové auto, najazdil som toho neurekom - bez nehody či nejakej kolízie (klop-klop) a týmto spôsobom na križovatke a ani na ceste nikomu nezavadziam, nikoho nezdržiavam (skôr oni mňa) a ani nespôsobujem krízové situácie.

Apropó: skúšal som zaradiť "jednotku" pri dochádzaní do križovatky - rýchlosť cca 15km/h a "pomocou" dvojitého stlačenia spojky (po sebe, bez medziplynu) to šlo - trochu ťažšie, ale bez "počítania zubov".
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od Xavier » 10 bře 2016, 10:24

niekedy sa stane, ze skoci zelena a auta sa zacnu hybat. vtedy pri diesli je 2ka vela a pri gulajucom sa aute treba dat 1ku i ked len na kratky okamih. v tom pripade jedine ten medziplyn. ale inak nevidim zmysel to vyuzivat
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Uživatelský avatar
tomax
Příspěvky: 182
Registrován: 17 říj 2014, 23:27

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od tomax » 10 bře 2016, 11:51

Nikdo nemluvi o stani na spojce v krizovatce, jedna se o situace kdy dobrzdujes do nejakeho mista a pak chces hned jet. Na 2. stupen diesel chcipne nebo nezdrave vibruje. Je to stejne jak pise Xavier.
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)

Uživatelský avatar
jack
Příspěvky: 1014
Registrován: 15 pro 2013, 14:12

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od jack » 10 bře 2016, 13:55

A preto nafťáky patria do poľnohospodárskych strojov, do stavebných mechanizmov, do lodných motorov, do rušňov, do nákladných aut a podobných "čmúdov" a nie do osobných aut !!! :lol: (chápte to len ako ironickú poznámku - no aj napriek tomu diesel nemám, nikdy som nemal a zatiaľ ani do budúcna nechcem - i keď som mal pri kúpe Astry veľmi výhodnú ponuku)
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od Xavier » 10 bře 2016, 14:15

mozna hlukom :D ale krutiakom som velmi rad, ze nemam benzin...sice to nebolo turbo a mensi objem
no po tyzdni vozenia v benzine sa tesim ako male dieta na kazdu jazdu a predbiehanie. uz nestiham zalamovat rukami, ci citat dennik pri tom manevri :D tiez ironicky :) hluk je ale riadny :D
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Uživatelský avatar
mclean
Příspěvky: 67
Registrován: 02 led 2015, 03:27
Bydliště: Trnava

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od mclean » 14 bře 2016, 02:49

teda ja by som dal krk na to, ze na mojich poslednych dvoch autach proste jednotka za jazdy hodit nesla, alebo len velmi tazko, bol tam nejaky blok, a tie starsie auta si uz nepamatam.. ale hlavne na to nevidim ziadny dovod, alebo miesto jednotky v jazde pouzivam dvojku bez plynu, alebo neutral, na jednotke nejazdim, iba na rozbeh, maximalne 6 metrov, nema to byt podla slov mojho instruktora z autoskoly, ak si to dobre pamatam, 2-3x dlzka auta..

a co s tym medziplynom? ten sa pouzival na autach bez elektronickeho riadenia vstrekovania, kde malo vyznam chodit na neutrale, a potom zosuladit otacky motora s prevodovkou, ked clovek potreboval zaradit, pri dnesnom beznom jazdeni kedy vyuzivate medziplyn? ved mam stale nieco zaradene, neutral mam len v zapchach, ked sa na jednotke trochu rozbehnem a dvojka je este moc rychla, a chcem ist ale nie na dvojke..
MEGANE I 1,6i 05-07
ALTEA 1,6 MPI 07-13
IGNIS 1,3 VVT LPG 1/13-10/14
ASTRA J TS A14NET LPG 10/14

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 383
Registrován: 01 srp 2012, 14:05

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od Phrz » 14 bře 2016, 09:30

Ja mam taky za to, ze jednicka u starsich aut sla zaradit za jizdy s obtizema a mel jsem nauceny, ze dokud je auto v pohybu, tak se jednicka neradi. Je ale jasny ze na dvojku se nejaky motorizace trapi, asi taky diky zprevodovani. Velke prekvapeni pro me bylo jak si ta 1.6 sidi na dvojku veme a bez protestu rozjede. Ale chapu chovani dieslu, ze se mu podtoceni nelibi. Zastavam nazor, ze kdyz diesel tak v automatu. Kroutak a chvilkove zatlaceni do sedacky je fajn vec, ale projev a neustaly razeni a proste komfort toho dieslu u me nema sanci :D

musim se priznat ze i ta benzinova 170 konova sestnactka pusobi dieslovym dojmem a to me trapi. Zatah od nizkejch ot. pak to chvili drzi a zacne vadnout, proste nema smysl to tocit do cervnejch, pak uz se nic nedeje. Proste to zacne byt nudny jak ten diesel :cry:
Corsa D Sport 1.4T 88Kw http://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: Vyrobna chyba prevodovky Astra 1.4 Turbo (M32)

Příspěvek od Xavier » 14 bře 2016, 10:05

Neviem posudit 1,6 cdti, ale 1,7cdti 81kw aj 96kw tu dvojku nezvladaju pri cca 10km/h a gulanie..ani volnobeh. Mne sa toto stava pri malom kruhaci v SA, ked potrebujem pockat auto, ktore prechadza, no nie je nutne zastavit. Na dvojke to nezvlada a trase pri zoslapnuti plynu. Preto dam rychlo medziplyn, jednotku a jemne potiahnem a dva. A co sa krutiaku a tahu tyka.
1,7cdti 81 kw pracovala v rozsahu 1500-2700. pod 1500 otcenas, nad tym ubytok tahu. vyrazna turbodiera. bolo treba radit, ale kedze som neni zavodnik na bezne predbiehanie ok, a vedel som co a ako.
1,7 cdti 96kw pracuje uplne inak. v rozsahu 1700-4000 a vyssie. nie je ani to ze vyslovene mrtve pod 1700 ako bola 81ka, ale kym nie je turbo tak to nie je ono. no necitit ten kopanec ked zapne turbo ako pri 81ke. Na 3ke, ci 4ke kludne mozem tocit do 120 z 50ky a stale som pod 4000otacok a taha. charakterovo je tento motor a prevodovka ako benzin. nevyzaduje si pri predbiehani radenie a nestraca dych ako 81ka. ale kruhac na dvojke nezvlada. bezne pri vjazde na dialnicu pri ZM mierny stupak idem 4kou 60 a ked som uz na dialnici v pripojovacom, tak len tlacim plyn a 5ku davam niekde pri 130 a 6ku pri 140 a fixnem tempomat. v podstate 5ku by som ani nemusel. takze v podstate zo 60ky na 130 by to ide bez radenia a tah je genialny. pri 81ke by som musel spravit dve radenia. v tomto beriem ze diesel ma nevyhodu, ale fakt zalezi od motora. trvalo mi tiez, kym som pochopil 96ku, ze mam radit ako benzin, ked netlacis podlahu a kludne ist do 3500 - 4000. nebat sa toho ze strati dych. neviem ake su 1,6ky cdti. ale pri uvahe, ze vaha noveho K-cka je nizsia o 200kg a ak maju podobne sprevodovanie ako 1.7cdti 96kw....tak to auto so 100kw musi byt raketa a fakt sa s nim dat zajazdit za 5ku pri beznom jazdeni.ale je to stale diesel..chrochta, smrdi ked vypaluje, no benzin by som ja zial neuzivil. a na druhej strane teraz si to aj vychutnavam, lebo ten krutiak fakt stoji z ato
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Odpovědět