Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Re: Problem_Motor_Valec
Aha uz to chapu, jsem myslel, ze cena byla 54000, to by bylo hodne. Motor z bouracky jde sehnat v Polsku od 20tisicKc. 6500 neni spatna cena, snad ty nove krouzky neco vydrzi. Kdovi jestli jsou spatne vsechny nebo jen nektere maji vadu materialu.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
- Reklama
Re: Problem_Motor_Valec
Já v to doufám,že se s tím nic nestane jinak by mě hráblo
Re: Problem_Motor_Valec
A jeste se zeptam, jaky mas rok vyroby?
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Problem_Motor_Valec
Rok výroby je 2011 objednáno v březnu dodáno koncem května.
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem_Motor_Valec
Už to tu někde bylo psáno, motory 1.4 Turbo 103kW od roku 2009 - 2012 facefit, mají potíže s praskajícími válci, případně kroužky, od určitého data u těchto motorů, byla udělaná náprava.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Problem_Motor_Valec
Tak alespon po FL je tu uz snad ok, takze nove dily po oprave uz snad vydrzi.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Problem_Motor_Valec
Taky mě to tak bylo řečeno uvidím.Sám mechoš v servisu mě řekl,že je blbost měnit tady u těch motorů olej po 30 000 tisících km.Je to prej dlouhá doba.
Re: Problem_Motor_Valec
Rus menil olej po 8000tisic km a stejne mu klekl motor.. Kdyz je chyba v materialu, nic nezmuzes.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Zdravim vsetkych a prajem vsetko dobre do nového roku. V mojom pripade nezacne najlepsie, vraciam sa k mojej Astre ST a musim povedat aj k pretrvavajucim problémom. Nakoniec sa musela predsa vymenit aj ta vodna pumpa, na vlastne naklady 250 €, ale je viac ako zrejme ze to bola opat chyba vyrobcu. Nie je to vsak vsetko, a to sa chcem s vami poradit.
Motoricky je auto v pohode, potom co vemenili ten polomotor, ale zacalo mi robit problemy pri starte. Auto pri studenom starte startuje hladko bez problemov, avsak akonahle sa motor zohreje a vypne a potom znovu nastartuje, pocut po otoceni klucikom a pocas startovania motora taky kratky chraplavy, plechovy, hrkajuci zvuk. Podotykam, ze len pri zohriatom motore. Nasledne motor pracuje v poriadku, nesvietia ziadne kontrolky. Utekal som s tym do servisu, teraz medzi sviatkami a bolo mi konstatovane, samozrejme zatial len podla pocutia, ze je nejaky problem so zotrvacnikom, ze ked sa motor zohreje, sa to tam roztiahne a uvolni a nedosada to a vyda to tento chraplavy zvuk. Odahodavana vymena viac ako 1000 eur. Pocas jazdy a radenia rychlosti ide nasledne auto v pohode, nepocut ziadne zvuky. V pondelok by to malo ist na otvorenie. Mozno sa nebude musiet menit nic, mozno bude treba len nieco dostiahnut, netusim. Chcem sa poradit, nakolko nie som v tomto vôbec zdatny, servis mi ale dal najavo, ze tento problem nijako nesuvisi s tou vymenou polomotora, co sa ale mne nechce verit. Z vasich skusenosti, ked sa robi v aute taky zasah, ako je vymena polomotora, ma to dosah aj zotrvacnik, je potrebne ho nejakym spôsobom demontovat, uvolnit atd? Mne to jednoznacne vychadza, ze ked to skladali naspat, tak nejakym spôsobom to tam porusili, nedostiahli a pod. Fakt neviem, je to velmi tazko dokazatelne, oni to budu hnat opat na chybu vyrobcu, dielu, teda zaruku Car Garantie, kde budem musiet opat cvakat, mozno nie celu sumu ale cast urcite. Ale mne to pride absurdne, do nového auta napchat uz tolko penazi. Tym padom sa pokusim znovu atakovat vyrobcu, ze mi predal haraburdu. Vdaka za rekacie vopred.
Motoricky je auto v pohode, potom co vemenili ten polomotor, ale zacalo mi robit problemy pri starte. Auto pri studenom starte startuje hladko bez problemov, avsak akonahle sa motor zohreje a vypne a potom znovu nastartuje, pocut po otoceni klucikom a pocas startovania motora taky kratky chraplavy, plechovy, hrkajuci zvuk. Podotykam, ze len pri zohriatom motore. Nasledne motor pracuje v poriadku, nesvietia ziadne kontrolky. Utekal som s tym do servisu, teraz medzi sviatkami a bolo mi konstatovane, samozrejme zatial len podla pocutia, ze je nejaky problem so zotrvacnikom, ze ked sa motor zohreje, sa to tam roztiahne a uvolni a nedosada to a vyda to tento chraplavy zvuk. Odahodavana vymena viac ako 1000 eur. Pocas jazdy a radenia rychlosti ide nasledne auto v pohode, nepocut ziadne zvuky. V pondelok by to malo ist na otvorenie. Mozno sa nebude musiet menit nic, mozno bude treba len nieco dostiahnut, netusim. Chcem sa poradit, nakolko nie som v tomto vôbec zdatny, servis mi ale dal najavo, ze tento problem nijako nesuvisi s tou vymenou polomotora, co sa ale mne nechce verit. Z vasich skusenosti, ked sa robi v aute taky zasah, ako je vymena polomotora, ma to dosah aj zotrvacnik, je potrebne ho nejakym spôsobom demontovat, uvolnit atd? Mne to jednoznacne vychadza, ze ked to skladali naspat, tak nejakym spôsobom to tam porusili, nedostiahli a pod. Fakt neviem, je to velmi tazko dokazatelne, oni to budu hnat opat na chybu vyrobcu, dielu, teda zaruku Car Garantie, kde budem musiet opat cvakat, mozno nie celu sumu ale cast urcite. Ale mne to pride absurdne, do nového auta napchat uz tolko penazi. Tym padom sa pokusim znovu atakovat vyrobcu, ze mi predal haraburdu. Vdaka za rekacie vopred.
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Ty kráso mě to jede potichoučku nic neklepe.Nezávidím ti ty starosti.Je možný že zapoměli něco dotáhnout,proto si všechno co jde udělat dělám doma sám nějak servisům nevěřím