R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Diky za info, nekdy se tam pojedu podivat. Snad to nebude moc obklicene policajty.
Co se tyce oleje, servisni vymena 30.000km byla vymyslena pod tlakem pro fleetove zakazniky kvuli snizeni servisnich nakladu, resp. TCO (Total Cost of Ownership). Vyrobcum aut to samozrejme hraje do karet, protoze se snizuje zivotnost motoru a tak se zajistuje prace pro servis a odbyt novych aut. Pokud mas moznost domaci vymeny oleje a filtru, nevahej.
Co se tyce oleje, servisni vymena 30.000km byla vymyslena pod tlakem pro fleetove zakazniky kvuli snizeni servisnich nakladu, resp. TCO (Total Cost of Ownership). Vyrobcum aut to samozrejme hraje do karet, protoze se snizuje zivotnost motoru a tak se zajistuje prace pro servis a odbyt novych aut. Pokud mas moznost domaci vymeny oleje a filtru, nevahej.
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
- Reklama
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Ked sa pozriem ku konkurencii, tak za prvý rok odporúčajú výmenu oleja dokonca 4x. Po 5000, 7500, 10000 a 15000km.
Opel Astra Sports Tourer Cosmo (J) 1.6 Turbo 125kW/170k - 2016
Opel Astra Caravan Classic II (G) 1.6 76kW/103k - 2008
Opel Astra Caravan Classic II (G) 1.6 76kW/103k - 2008
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Odporúčajú pretože dobre vedia prečo - nechcem nič kritizovať, ale aby nový motor mal povolenú spotrebu oleja 0,7l/1000km, tak to je "trochu moc", no tam tomu dopomáha aj turbo a "umelo" naháňaný výkon maloobjemového motoru. Moja stará dobrá Felícia po 150 000 km "zožerie" max 0,1-0,2l oleja od výmeny do výmeny (12000-15000km) a to už preháňam.
Doporučujem vymeniť olej a filter po prvých cca 5000km a potom každých max. 15000km alebo 1 rok - v prípade častejšieho jazdenia na krátke vzdialenosti či po meste skrátiť to o cca 1/3 (max.12000km).
(Stačí sa aj sem-tam pozrieť na farbu oleja, čím tmavší, tým opotrebenejší - nesmie byť až čierny.)
Doporučujem vymeniť olej a filter po prvých cca 5000km a potom každých max. 15000km alebo 1 rok - v prípade častejšieho jazdenia na krátke vzdialenosti či po meste skrátiť to o cca 1/3 (max.12000km).
(Stačí sa aj sem-tam pozrieť na farbu oleja, čím tmavší, tým opotrebenejší - nesmie byť až čierny.)
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
A jeste se tim i chlubi. Na Zapade jezdi hodne Aster ve firmach (u nas se to potom projevuje v bazarech), takze nejak si musi naklonit fleet managera a jeho excel tabulky. Na druhou stranu GM Dextros 2 je LL (long life olej) takze staveny na vetsi najezdy. Mam 15tisic km za 8 mesicu - vetsinou delsi trasy a palubak ukazuje olej na 49%.tomax píše:Diky za info, nekdy se tam pojedu podivat. Snad to nebude moc obklicene policajty.
Co se tyce oleje, servisni vymena 30.000km byla vymyslena pod tlakem pro fleetove zakazniky kvuli snizeni servisnich nakladu, resp. TCO (Total Cost of Ownership). Vyrobcum aut to samozrejme hraje do karet, protoze se snizuje zivotnost motoru a tak se zajistuje prace pro servis a odbyt novych aut. Pokud mas moznost domaci vymeny oleje a filtru, nevahej.
Nový Opel Astra má nejnižší celkové provozní náklady ve třídě
20. 10. 2015 – Nový Opel Astra svými technologiemi z vyšších segmentů posouvá standardy efektivity, designu, konektivity - a vyniká také mimořádně nízkými celkovými provozními náklady TCO (Total Cost of Ownership). Konstruktéři měli při vývoji nového modelu neustále na paměti nízkou spotřebu paliva, výhodné náklady na údržbu a opravy a vysokou zůstatkovou hodnotu, která je podmíněna především kvalitou produktu. Díky tomu nový Opel Astra překonává své konkurenty i při hodnocení celkových provozních nákladů.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
To že výrobci doporučují 30 000 km je jedna věc. Každopádně s mým nájezdem za rok někde kolem 12-15 tisíc km toho nikdy nedosáhnu a vždy měním v limitu rok nebo těch cca 12 tisíc.
Jde mi hlavně o nový motor, mám najeto 7000 km za cca 5 měsíců, počítač píše 55% (nevím jak na to přišel a ani mě to moc netrápí). Dnes jsem objednal olej a filtr, předpokládám že do pátku bude doma a v sobotu vyměním. První "garančka" bude v 6/2016 kde proběhne oficiální výměna oleje podle servisního plánu.
Jde mi hlavně o nový motor, mám najeto 7000 km za cca 5 měsíců, počítač píše 55% (nevím jak na to přišel a ani mě to moc netrápí). Dnes jsem objednal olej a filtr, předpokládám že do pátku bude doma a v sobotu vyměním. První "garančka" bude v 6/2016 kde proběhne oficiální výměna oleje podle servisního plánu.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Corsa D Sport 1.4T 88Kw http://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Spravne rozhodnuti. Pokud to pujde, muzes udelat fotostory s navodem na vymenu oleje/filtru u sveho motoru pro ostatni? Diky.R@dek píše:Dnes jsem objednal olej a filtr, předpokládám že do pátku bude doma a v sobotu vyměním.
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Olej i filtr koupen, takže nic nebrání výměně.
Věřím, že je to originál olej GM, koupeno z oficiálního zdroje, tak by to neměl být žádný padělek. Na obalu vše jak má být, nic nenasvědčuje tomu, že by to nebyl originál.
Věřím, že je to originál olej GM, koupeno z oficiálního zdroje, tak by to neměl být žádný padělek. Na obalu vše jak má být, nic nenasvědčuje tomu, že by to nebyl originál.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Takže jsem nečekal na sobotu a olej vyměnil už dnes.
Zpracoval jsem pár fotek s popisem z výměny, a vložil jsem to do nového tématu, nechtěl jsem to nechávat přímo u mého auta. Možná, že v technické sekci se to bude hledat jednodušeji.
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=16&t=829
Zpracoval jsem pár fotek s popisem z výměny, a vložil jsem to do nového tématu, nechtěl jsem to nechávat přímo u mého auta. Možná, že v technické sekci se to bude hledat jednodušeji.
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=16&t=829
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Moc díky a super práce .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory