Já nejdřív G-čko atmosféra 1,6 74 kW, spokojenost,výkon normální, musí se chvíli počkat než se rozjede, kolem 3-4 tisíc ot. jede slušně, spotřeba 7,5.
Klasické problémy: zapalovací lišta - 1x,praskající parkovací žarovky - 245x

, diodový můstek a regulátor napětí co tři roky. Najeto 290000 km, já sám 160000.
Další auto jsem chtěl přece jen aby trochu svižněji jezdilo a to 1,4 T splňuje určitě i s těžším J-čkem.
Bude s ním ale dražší servis a o turbo se musí trochu pečovat. Motoru dávám 150000 Km a pak se budu
ohlížet po něčem jiném. 1,6 T pojede krásně, ale rozkol spotřeby odhaduju 7,5 - 12 L podle zábavy.
To je každého věc. Vstupní příplatek 45 tis Kč při novém voze jsem rovněž odmítl.
Jako druhé auto do rodiny (protože G-čko končí) zvažuju opět J-čko ale HTB 1,6 85 kW atmosféru, protože nepotřebuju další raketu výkonu, bude spíš do města, na krátké trasy a snad bezproblémový držák s typickými problémy, které už znám.
Spotřebu do 8L akceptuji, a žraní oleje 2 litry na 10 tis. už znám taky a vím, že není třeba se ukvapovat s řešením, protože to takhle vydrží jezdit dlouho. Pokud by to najelo 200 tis.udělám generálku motoru.
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback