Klepnutí při ubrání plynu

Zde řešíme vše co se týká interiéru a exteriéru mimo tzv. tuningu a stylingu, na to máme jinou sekci...
Odpovědět
Uživatelský avatar
mufix
Příspěvky: 83
Registrován: 03 říj 2010, 08:09

Re: Klepnutí při ubrání plynu

Příspěvek od mufix » 04 led 2012, 13:15

Tak jsem stím byl v sevisu vubec se jim do toho nechtělo řekli mi že to dělají i ostatni 2.0CDTI,a neví co stím,
řekli mi že můžou vymněnit převodovku,ale něřím že to vyřeší ,myslím si že auto které stojí víc než půl mil.korun, by to nemělo dělat skoušel jsem volat i do jiných servisu a nikdo si nestěžoval,asi budu muset sehnat soudního znalce
aby řekl zda je to v pořadku.

Reklama
 

Uživatelský avatar
mufix
Příspěvky: 83
Registrován: 03 říj 2010, 08:09

Re: Klepnutí při ubrání plynu

Příspěvek od mufix » 16 úno 2012, 15:53

Tak jsem rozhodl skusit zajet do Rakouska do Opel servisu tam mě objednali na další týden nebot měli hodně práce, dnes jsem navštivyl servis rak. projel to semnou a řekl že by to nemělo klepat asi půl hodiny skoušeli co by to mohlo dělat ale nepřisli na to coto je asi hodinu někam stale telefonoval ,pak přišel a řekl mi že musí zjistit co toje ,a že za
14dni zavolají a v ramci zaruky bezplatně opraví,tak jsem zvědav jak to dopadne,ale rohodně se snažily lepe jak v čechách. :roll:

gixo
Příspěvky: 62
Registrován: 01 lis 2010, 15:52

Re: Klepnutí při ubrání plynu

Příspěvek od gixo » 19 úno 2012, 18:12

to je na houby...
dej pak vedet, jak jsi dopadl...takove veci jsou k vzteku

Palic
Příspěvky: 136
Registrován: 05 úno 2012, 21:54

Re: Klepnutí při ubrání plynu

Příspěvek od Palic » 26 úno 2012, 20:08

Mam 1,4T 88kW a pri rezimu sport a ubrani plynu mi taktez cvakne neco v motorovem prostoru. Vypozoroval jsem nasledujici - v normalnim rezimu je prechod motoru ze zateze po ubrani plynu plynulejsi nez v rezimu sport, ta zmena je skokova, proto ten zvuk. Otazkou je co to je.

Bobila
Příspěvky: 170
Registrován: 04 led 2012, 14:36

Re: Klepnutí při ubrání plynu

Příspěvek od Bobila » 04 bře 2012, 07:37

Ja mám nové auto týždeň a asi 300km a tiež som podobné vypozoroval-mám 2.0l-121kW, takže by to bola nejaká výrobná vada u týchto motorov?Aj v nemeckom fore sa pisu podobne problemy takze:
http://www.motor-talk.de/forum/lautes-r ... 70412.html

Uživatelský avatar
mufix
Příspěvky: 83
Registrován: 03 říj 2010, 08:09

Re: Klepnutí při ubrání plynu

Příspěvek od mufix » 06 bře 2012, 06:39

Takže mi volali ze servisu přísti týden to tam vezu na opravu říkal mi že to tam bude tří dny v servisu,tak abych stim počítal.Pak dám vědět

Uživatelský avatar
Promax
Příspěvky: 20
Registrován: 08 lis 2010, 18:45

Re: Klepnutí při ubrání plynu

Příspěvek od Promax » 15 bře 2012, 18:19

Ako dopadol ten servis a bolo to v Rakúsku?
Astra J ST 2,0 CDTI 118kW Cosmo 6/11 GreyTechnical,FlexRide,AFL,Alarm,Park.asistent............

Uživatelský avatar
mufix
Příspěvky: 83
Registrován: 03 říj 2010, 08:09

Re: Klepnutí při ubrání plynu

Příspěvek od mufix » 20 bře 2012, 07:24

Dobrý den pánové tak mi volaly z Rakouska že mají problém z převodovkou co zřejmě dělalo to klepání a zjistily že nemají na to věci a že bude oprava trvat déle tak mi nabídly nahradní vůz zdarma , budu muset asi čekat 14dní
než to dají dohromady.Včera jsem si byl pujčit nahradní vůz Astru J Sportstourer 1.7CDTI 81kw to je velký skok ve výkonu jsem rád že mám silnějši motor, je fakt že při standartní jízdě to stačí ale když chceš předjíždět musíš už přemýšlet jestli múžeš. Pak dám vědet.

Bobila
Příspěvky: 170
Registrován: 04 led 2012, 14:36

Re: Klepnutí při ubrání plynu

Příspěvek od Bobila » 20 bře 2012, 09:17

Takže Ti to opravia v Rakúsku v rámci garancie?Nevieš čo je presne s prevodovkou? Tak to potom vyzerá na sériovú vadu a mali by zvolávať autá do servisu, ak sa na to príde a je to hromadná závada u viacerých typov týchto motorov.

Uživatelský avatar
papak13
Příspěvky: 160
Registrován: 31 pro 2011, 17:18

Re: Klepnutí při ubrání plynu

Příspěvek od papak13 » 20 bře 2012, 18:26

S tym zovalavanim to nie je take jednoduche.

aby opel urobil zvolavacku musi byt urcity pocet staznosti na ten isty problem to je za prve, za druhe musia prist na to co to robi a za tretie musia chciet urobit tu zvolavacku, inak je pre nich jednoduchsie a lacnejsie opravovat len tie auta na ktore sa zakaznik stazuje!
ASTRICKA J 1.7 CDTI 92 kW SPORT

Odpovědět