Caute
Na mojej Astre sa najskor, hlavne v zimnom obdobi objavovala po nastartovani hlaska "Rear Seatbelts Buckled", teraz sa mi to z casu na cas objavi aj v letnom obdobi.
V servise su bezradny a nevedia prist na to z akeho dovodu sa to deje, presli celou elektronikou a nevedia najst chybu.
Nejake skusenosti?
Rear Seatbelts Buckled - spona zadních bezpečnostních pásů
- Reklama
Re: Rear Seatbelts Buckled
Mas nieco so zadnymi bezpecnostnymi pasmi?Resp. so sponou?
Re: Rear Seatbelts Buckled
No nic o com by som vedel resp. co by bolo viditelne volnym okom. Navyse pasy su funkcne a v poriadku.Bobila píše:Mas nieco so zadnymi bezpecnostnymi pasmi?Resp. so sponou?
Re: Rear Seatbelts Buckled
2peterga:
mohlo dojit k nekolika vecem:
- mas vadny spinac v zacvakavadle pasu (je tam spinac trvale sepnuty pokud neni zapnuty pas, a rozepne se pri pripojeni pasu)
- mas volne kontakty v nekolika konektorech, ktere jsou mezi zacvakavadlem a testovaci jednotkou zapnutych pasu
- mas vadnou testovaci jednotku zadnich pasu
jinak hlaska kterou ti to pise ma znamenat, ze mas zapnuty pas (jeden ze 3 zadnich pasu)... (neboli prerusenou smycku mezi jednotkou a jednotlivymi zacvakavadly)
na otestovani zacvakavadel je celkem rozsahla procedura, mezi nez patri mereni celkoveho odporu pri nezapnutam pasu.... na vstupech testovaci jednotky by se nemela namerit hodnota vyssi jak 5ohmu...... a na zacvakavadle vetsi jak 1ohm.... pokud sjou hodnoty vyssi tak to jednotka vyhlasi jako zapnuty pas........ pak jde informace z jednotky jiz digitalni cestou do informacniho displeje mezi budikama a eventuelne na kontrolky na strednim panelu..... cely proces testovani se provadi za pomoci pripojene diagnostiky...
mohlo dojit k nekolika vecem:
- mas vadny spinac v zacvakavadle pasu (je tam spinac trvale sepnuty pokud neni zapnuty pas, a rozepne se pri pripojeni pasu)
- mas volne kontakty v nekolika konektorech, ktere jsou mezi zacvakavadlem a testovaci jednotkou zapnutych pasu
- mas vadnou testovaci jednotku zadnich pasu
jinak hlaska kterou ti to pise ma znamenat, ze mas zapnuty pas (jeden ze 3 zadnich pasu)... (neboli prerusenou smycku mezi jednotkou a jednotlivymi zacvakavadly)
na otestovani zacvakavadel je celkem rozsahla procedura, mezi nez patri mereni celkoveho odporu pri nezapnutam pasu.... na vstupech testovaci jednotky by se nemela namerit hodnota vyssi jak 5ohmu...... a na zacvakavadle vetsi jak 1ohm.... pokud sjou hodnoty vyssi tak to jednotka vyhlasi jako zapnuty pas........ pak jde informace z jednotky jiz digitalni cestou do informacniho displeje mezi budikama a eventuelne na kontrolky na strednim panelu..... cely proces testovani se provadi za pomoci pripojene diagnostiky...
Re: Rear Seatbelts Buckled
Dakujem za postup, toto asi doma neodsledujem tak ci tak, kedze nemam diagnostiku. Ale aspon viem, kde by som mohol hladat chybu.Palic píše:2peterga:
mohlo dojit k nekolika vecem:
- mas vadny spinac v zacvakavadle pasu (je tam spinac trvale sepnuty pokud neni zapnuty pas, a rozepne se pri pripojeni pasu)
- mas volne kontakty v nekolika konektorech, ktere jsou mezi zacvakavadlem a testovaci jednotkou zapnutych pasu
- mas vadnou testovaci jednotku zadnich pasu
jinak hlaska kterou ti to pise ma znamenat, ze mas zapnuty pas (jeden ze 3 zadnich pasu)... (neboli prerusenou smycku mezi jednotkou a jednotlivymi zacvakavadly)
na otestovani zacvakavadel je celkem rozsahla procedura, mezi nez patri mereni celkoveho odporu pri nezapnutam pasu.... na vstupech testovaci jednotky by se nemela namerit hodnota vyssi jak 5ohmu...... a na zacvakavadle vetsi jak 1ohm.... pokud sjou hodnoty vyssi tak to jednotka vyhlasi jako zapnuty pas........ pak jde informace z jednotky jiz digitalni cestou do informacniho displeje mezi budikama a eventuelne na kontrolky na strednim panelu..... cely proces testovani se provadi za pomoci pripojene diagnostiky...
Navyse je to dost nahodne a nezobrazuje sa mi to stale. V servise to uz sice videli ale nevedeli odladit, auto je este v zaruke
Re: Rear Seatbelts Buckled
problem je jestli ma servis snahu to resit........ pritom by stacilo aby si technik na chvili sednul k pocitaci a nasel si ten postup v origo dokumentaci, pak by to mel raz dva....