R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
No ty teda jedes jako blízen, za to ja pomalu zvolňuji, pořád jsem služebně někde a je to znát, teď mám 14455 Km .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
- Reklama
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
taku fotku 011111 mam aj ja a uz sa tesim na 111111
len skoda ze som prepasol 012345
len skoda ze som prepasol 012345
Zafira-C Cosmo 1.4T 103kW LPG ( B14NET ) 8/2015
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
ja som prepasol asi poslednych 6-7-tisic
minule som bol v servise diktoval som dakych 82-3 tisic a vcera kuknem a necelych 89. kuva o chvilu stovka. to este rok a mozem zacat uvazovat o predaji
minule som bol v servise diktoval som dakych 82-3 tisic a vcera kuknem a necelych 89. kuva o chvilu stovka. to este rok a mozem zacat uvazovat o predaji
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
V neděli natankováno u MOL a doplněn VIF. Nikdy jsem VIF předtím nepoužíval, myslím tím v předešlých autech, tak jsem to nyní na doporučení tady na fóru zkusil. Auto zatím šlape, Dnes projeto Jeseník-Krnov a zpět, cca 100 km, výkon citelně ožil (subjektivně), spotřeba na této trase průměr 5,3 l/100 km.
Dám tomu VIF určitě další šanci
Dám tomu VIF určitě další šanci
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
no já mám teď to naopak. Jezdím pouze do prace a z prace 5km a spotřeba 8 lit. a to mám VIF taky.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Jak je to možné? Ta spotřeba od R@dek. Kolik váží ten sedan? Kombík tuším provozní 1437 Kg.
Spojení: výkon ožil a 5,3 L mi nejde k sobě. Šlápnul si ji na krk nebo si to šuchlal?
S klidnou nudnou jízdou směr slovensko jsem udělal rekord s kombíkem 6,2 a konec, pak to jde při běžném provozu okamžitě nahoru. Ale VIF neleju a mám zatím 9000 km. Osobně neočekávám rapidní změnu ve spotřebě
po ujetí více km. Jezdil jsem ve stejné motorizaci s nájezdem 39000 km a odevzdal jsem ji po dvou dnech
s průměrem 7,3.
Spojení: výkon ožil a 5,3 L mi nejde k sobě. Šlápnul si ji na krk nebo si to šuchlal?
S klidnou nudnou jízdou směr slovensko jsem udělal rekord s kombíkem 6,2 a konec, pak to jde při běžném provozu okamžitě nahoru. Ale VIF neleju a mám zatím 9000 km. Osobně neočekávám rapidní změnu ve spotřebě
po ujetí více km. Jezdil jsem ve stejné motorizaci s nájezdem 39000 km a odevzdal jsem ji po dvou dnech
s průměrem 7,3.
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Pri 5,3 si neviem jazdu ani predstavit. Ak sa to da jazdou nazvat. Ale tak kazdy samozrejme po svojom.
VIF-ko je 98% preventivny prostriedok. Nemozte od neho ocakavat ani kone navyse ani znizenie spotreby. To ho ani nekupujte.
VIF-ko je 98% preventivny prostriedok. Nemozte od neho ocakavat ani kone navyse ani znizenie spotreby. To ho ani nekupujte.
Astra GTC Sport A14NET 103kW
Insignia Cosmo ST A20DTH 118kW 4x4
Insignia Cosmo ST A20DTH 118kW 4x4
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Brezno Nitra (dole kopcom) sa da ist az niekde na 4,2 na zimnych 17", takze 5,5 na rovine je uplne normalne, zamozrejme da sa ist aj "po japonsku" stale v cervenom za 9 alebo atmosfericky 4000ot za 7,5.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Nevím kolik váží sedan, nikdy jsem jej nevážil. Věřím ,že jezdím tak nějak abych nebyl brzda provozu.
Ze Zlatých Hor je to cca 10 km řádně do kopce - tam jsem se honil s oktávkou - nepředjel mě. Jeli jsme tachometrových 140. Na vrcholu kopce už jen 110. Na vrcholu toho kopce byl průměr dosti vyšší. Pak je to cca 15 km vesnicemi - tachometrových 60 - pořád mírně z kopce.. Pak z Albrechtic do Krnova rovinky, vesnice, atd. To samé zpět. Nejsem brzda provozu, ale taky to nijak nehrotím. ( jen ten kousek s tou oktávkou - nedalo mi to, myslel, že mi to natře, diesel jeden, ale nedal to )
Na druhou stranu, asi by nebyl problém jet brzda - plyn a jet i za 10 na 100.
Ze Zlatých Hor je to cca 10 km řádně do kopce - tam jsem se honil s oktávkou - nepředjel mě. Jeli jsme tachometrových 140. Na vrcholu kopce už jen 110. Na vrcholu toho kopce byl průměr dosti vyšší. Pak je to cca 15 km vesnicemi - tachometrových 60 - pořád mírně z kopce.. Pak z Albrechtic do Krnova rovinky, vesnice, atd. To samé zpět. Nejsem brzda provozu, ale taky to nijak nehrotím. ( jen ten kousek s tou oktávkou - nedalo mi to, myslel, že mi to natře, diesel jeden, ale nedal to )
Na druhou stranu, asi by nebyl problém jet brzda - plyn a jet i za 10 na 100.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
R@dek: A co dlouhodobý průměr?
Já jsem ještě nenuloval na palubáku úroveň 2 od koupě a po 9000 km je tam 7,4 L. A tak bych to viděl, že to u mně bude, stylem jízdy a místy kudy jezdím. Co z toho, že zajedu jednu 200 km štreku
za 5,5 L, když pak 90 procent jezdím za 7,4. Stejně to zaplatím. ¨
Mrkni se ze zvědavosti na tu váhu sedanu. Je to v malém TP.
Já jsem ještě nenuloval na palubáku úroveň 2 od koupě a po 9000 km je tam 7,4 L. A tak bych to viděl, že to u mně bude, stylem jízdy a místy kudy jezdím. Co z toho, že zajedu jednu 200 km štreku
za 5,5 L, když pak 90 procent jezdím za 7,4. Stejně to zaplatím. ¨
Mrkni se ze zvědavosti na tu váhu sedanu. Je to v malém TP.
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback