Koupili byste si znovu Astru J?

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další
Odpovědět
Uživatelský avatar
jozkos
Příspěvky: 93
Registrován: 09 čer 2013, 14:15

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Příspěvek od jozkos » 21 pro 2013, 13:38

to si kupil dobre astru za tu cenu ;)

Reklama
 

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 351
Registrován: 22 zář 2011, 19:39

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Příspěvek od Arwy » 08 led 2014, 10:22

Mono režim klimy? Veď kým nepotočíš spolujazdcovým ovládačom tak teplotu reguluješ len vodičovým, pre obe strany, nie? U mňa to tak funguje.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, origo diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL

mano82
Příspěvky: 44
Registrován: 17 pro 2013, 15:58

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Příspěvek od mano82 » 12 led 2014, 23:55

Arwy: no praveze nie, aj kolega to tak ma v astre 1.6 85kW rocnik asi 2010, ma mono rezim, ale ja to tam nemam. Neviem ci to je motorizaciou alebo rocnikom. Pytal som sa na to v servise, ale v podstate ma odbili, ze tak to je a basta. Uz som si na to nejak zvykol, nebudem sa nad tym dalej rozculovat.

softOPc: ten podvozok si vystihol uplne presne : "pořád neznám přesný limit a nejsem si úplně jistý, hlavně na mokru"
ex1.4T

honzina
Příspěvky: 310
Registrován: 08 pro 2013, 18:41
Bydliště: mikulov

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Příspěvek od honzina » 17 led 2014, 22:47

objednal jsem astru j st 1,6sidi po precteni tohoto vlakna a jako neznali bych si astru nikdy nekoupil,ale protoze mam zname u ruznych znacek a po rozmluve s nimi jsem dosel k zaveru ze vsude je chleba o dvou kurkach a tabulkova spotreba se nikdy nebude shodovat s realem tak jak se neda srovnavat spotreba naftoveho motoru s dpf a bez dpf
kazdopadne je astra disajnove nejhezci auto ve sve tride
astru doma jeste nemam tak soudim jen stoho co jsem mel moznost ozkouset
astra j sportstourer cosmo 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Příspěvek od Xavier » 28 bře 2014, 08:41

Neviete, ako to bude s astrou na buduci rok? Na par zahranicnych strankach som cital, ze by mala byt nova generacia uz o rok. No moc sa mi to nezda. A hlavne, ze corsa s novou tvarou este ani nie je.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

pico
Příspěvky: 622
Registrován: 17 pro 2012, 16:44
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Příspěvek od pico » 28 bře 2014, 18:38

Co som cital, tak nova Astra az 2016.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013

jackdaws
Příspěvky: 207
Registrován: 20 dub 2013, 13:20

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Příspěvek od jackdaws » 28 bře 2014, 20:44

Xavier píše:Toto neviem posúdiť a porovnať. V alfe 147 som ešte ani nesedel, nieto šoféroval. Kolega ma 156 ale tá za mokra a snehu je katastrofa podľa mňa. A aký rozmer pneu máš na alfe? Ja ten pocit neistej nápravy mám len na letných väčších kolesách a hlavne na našich kvalitných okreskách plnych kolaji a nerovnosti. Nejdem obhajovať astru, lebo nie je to samozrejme najlepšie auto. No ja voči podvozku nemám žiadne výhrady. Hlavne teraz v zime, keď je na menších kolesách. Tie sedia ako uliate na naše cesty.
Ja jazdim striedave na astre 2,0 cdti 121kw a focuse II 1,8tdci 85kw...1,4t
Ked to tak zhrniem... zacnem focusom... motor o 2 generacie pozadu oproti 2,0cdti v opli... radenie sprevodovanie, 5vs6 rychl..., nizky krutak do 1900otacok...... ked presadnej tak mi zdochina na semaforoch... lebo treba trropsku pridat pred odpichom...
ale vsetko ostatne a to ovladanie klima mono rezim, oproti astre absolutne nenaklananie sa v zakrute resp prudsom vyboceni...
do focuse si viem predstavit tak ako je motor z astry

astra ST... 1,6t
nenormalne neista na horsich cestach... teda okrem duialnice skoro vsade... :-)
podvozok najlepsi spomedzi F,G,H jazdil som vsetky oproti Hcku velky skok dopredu... ale presadnem do focusa a to sa ani neda porovnat nerovnosti prejde lahsie a pritom dobre filtruje hrkotanie od napravy... v zakrute sa mierne nahne oproti astre, tak 20-30% naklon (astra 100%)
astra brdzy zas o 1. triedu dalej...prevodovka to iste...
zatial kvalita ok, zacalo rezonovat nieco vo vyfuku ked je zahriaty taky kov o kov zbuk ked ho zatlacim zospodu o auto prestane... maly problem
ak je dlhsie vlozene usb a po par dnoch prepnem na usb - aux vypise nie je treba opatopvna vybrat vlozit ...
oproti ffII nenormalne o 3 triedy horsie klimy resp logika klimy... absolutne tvrda... ff nastavenie po 0,5C opel po 1C teploty
vo ff nie je proble mnajst teplotu kedy nei je ani teplo ani zima u astry presny opak a dokonca po case blbo meni teplotu napr nastavim 22 po case ked sa mi zda teplo nastavim 21 zacne fukat studeny vzduch,... je mi chaldnesie a po chvili zas teplo ... proste za jazdy x krat musim prepinat teplotu +- lebo nedrzi rovnaku teplotu... a divne ze neplati vzdy ze posun o 1 zub je posun o 1C stupen.... divne
motor aspon tento 2liter sa mi zda ze spotreba celkom ok priemer okolo 5,5 pri vacsom blazneni na plnej nadrzi cca 5,9 - 6,2
hlavne netreba jazdit podla sipky teda rady PC na preradenie ale drzat motor v rozmedzi 1700-2200... ziadne take ako PC radi ze pri 1800 preradit spadne na 1250 a to je kriz pre spotrebu ...
a nepresne riadenie (nie radenie rychlosti) hlavne pri uzsich cestach stale dorovnavam vlavo vpravo volantom... mi pride ako ked som mal na inom aute vybite capy a tycky riadenia a auto malo volu... pri stojacom aute sa kolesa dalo par mm pohnut vlavo vpravo :-)
no na astre ci na zimnych 16 alebo leto 17 to iste... neistota stopy pri vyssej rychlosti cca 70+ na dialnici necvadi ale mimo obce hruza
preposilovany ucinok .... nie ze preposilovany ale exttremne preposilovany...
vaha je vazne hrozna .. 1,6t je proste vela a je to citit.... inak by sa spravalo 165k na lahsom aute ...
Opel Astra J ST 2.0 CDTi 121kW

jackdaws
Příspěvky: 207
Registrován: 20 dub 2013, 13:20

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Příspěvek od jackdaws » 28 bře 2014, 20:51

Dusaník píše:
Radek116 píše:Vážení užicvatelé Astry J,
koupili by jste si tento model znovu po Vašich zkušenostech.
Já mám najeto cca 35.000 km a znova bych do toho nešel.
Je to moje první zkušenost s Oplem a doufám že poslední :(
ja asi tiez nie. mam 20cdti automat a ma kopec nedostatkov. napriklad buchanie nadrze ked natankujem sekanie automatu ked mrzne radio ma niekedy tiez svoju hlavu a kedze mam skoro 2 metre a velku labu "46" strasne mi vadi ze ked mam zimne topaky stale sa mi zasekavaju o tunel a brzdu. co ma vsak najviac stve je to ze to zere jak tank pisana spotreba priemer 6 dialkova 4.8 a ja mam po roku priemer 7,5 a ani ked som jazdil len dialnicu tempomat "100km" nedokatal som stiahnut priemeku pod 5,8 na 530d automat som pri takej jazde urbil 4,7 udaje preratane podla tankovania a km nie pocitac. neviem vsak ci za tu cenu je nieco lepsie
podla mna mas cosi s autom ja som maval tiez vyssiu ale tak do 6000 km
teraz ked idem ako prsa nemam na plnej viac ako 6,5 ...
Opel Astra J ST 2.0 CDTi 121kW

jackdaws
Příspěvky: 207
Registrován: 20 dub 2013, 13:20

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Příspěvek od jackdaws » 28 bře 2014, 20:52

Radek116 píše:Vážení užicvatelé Astry J,
koupili by jste si tento model znovu po Vašich zkušenostech.
Já mám najeto cca 35.000 km a znova bych do toho nešel.
Je to moje první zkušenost s Oplem a doufám že poslední :(
TDCI ma FORD... Opel ma CDTi :-) v tvojom popise (Hopl Astra ST 1,7 TDCI + Škoda fabia I 1,4 TDi)

Za tie peniaze co stoji pri vybave je dobry pomer cena/vykon...
Opel Astra J ST 2.0 CDTi 121kW

wiki133
Příspěvky: 2
Registrován: 02 dub 2014, 01:47

Re: Koupili by jste si znovu Astru J?

Příspěvek od wiki133 » 02 dub 2014, 02:28

Nazdar ľudia,

som tu z OAH fóra, ale to nevadí.
Zvažujem kúpu astry j. A toto, čo som tu čítal ma nejak dojíma k slzám. Všetci ste znalci, kritici, pretekári a neviem čo, bez urážky. Tak sa to pokúsim zhrnúť, čo ste tu rozoberali čo najstručnejšie. (nevšímať botky čiarky a pod.)

Náprava - sedenie na ceste:
Opel vs Octávka: 1gen. Oct. je má tuhú zadnú nápravu, ako je astra aje niekde inde. O2 vs Astr. je taky tak niekde inde, ako aj Focus bo zavesenie kolies je iné. (aj moja Vectra B má viac prvkovú nápravu a pri tej váhe super, len sa treba naučiť s tým jazdiť). Spomenutá Alfa (chlpy sa mi ježia) jazdil som videl som a stačilo mi! "Mám svoj vek a nie som pretekár a hazardér so svojim životom" Alfa podvozky, ako to by som ani keby som mal syna mu neurobím do motokáry, ale to je len môj názor.

Spotreba:
Jedná vec je palubák a druhá reál. Mám odbehaných XY áut benzín aj diesel. Š OI OII sú aký, že jaj 5,5l/100km hej ja na O2 robím teraz aj 4,9L/100km ale keď tankujem a sledujem koľko tečie do nádrže po prejdenej vzdialenosti tak je to troška ďaleko od palubáku. To isté platí aj pri peugeote, fiate, dokonca aj posche, audi. Ďalej je aj rozdiel 5rýchlostná prevodovka a 6 rýchlostná prevodovka, zvyklosti jazdy a pod.. (príklad mám 1,9cdti a v dvoch doblách máme 1,9 multijet = tie isté motory, autá cca. rovnaká váha + doblá, čo to vláčia. Doblá 5kvalt Astra 6kvalt.) Spotreba na doble je lepšia ako na mojej astre, na staršom skoro o 0,3L a na novšom aj o celý 1L. Ako je to možné? JE! a aj bude. Pri mojom jazdnom štýle a pri xy autách mi vždy vyšiel najlepšie so spotrebou len Mercedes 2,2CDI. Ten šiel pod 5L/100km ale nie v meste ale na trati cca.300-500km.

PDF:
Mám v astre jazdím prevažne len mesto a prípadne okolie a pritom regenerácia cca. 500km. Šiel som aj 2000km na záťah a ani sa nespustila, ale boli dialnice. Naštudujte si DPF.

Diesel vs ATM Benzín VS T Benzín:
Tu poviem len toľko. Každý motor si vyžaduje svoje. My slovač sme taký, že motor šetríme, čo je hlúposť. Motor treba vytáčať a jazdiť s ním od volnobehu až po max. On je na to stavaný! Hej beriem do 20000-30000km nového auta s rozumom, ale potom mu dať kakavko a nie, že jaj raz za 3000km dám mu aj 4000ot/min. na 5sekúnd.
Hrušky a jablká a možno broskyne sa nemôžu pliesť do hromady! Krúťak je pri každom inde, spotreba taky tak, tak čo sa to tu vlastne rieši? Iná konštrukcia iné všetko, tak prečo porovnávate? ATM benzín, TD, TBenzín sú rozdielne.

Auto ako také:
Všetci by chceli neviem, čo. Ale každá značka má cielených zákazníkov. WV koncern motokáristov = motor tvrdý podvozok(motokára). PSA+Citroen = komfort a vymoženosti, BMW= kvalita, čo už len bola, Mercedes = niečo podobné ako BMW, Dacia= bežný človek, Fiat = bežný človek, CHEVROLET = bežný človek(lacnejší ako OPEL), JAPONCI = bežný ludia samoška okrem lux. značiek, a potom je tu už pre majetnejších P,F,L,M a pod....

Zhrnutie:
A potom ak si zrovnáme ceny, čo chceme víde nám nič!!!! Ak chceme auto také onaké a neviem akú výbavu tak sme na xy prachoch, čo asi nedáme ani za bývanie, tak o čom sa tu točí?


(bez urážky, ale kto si kúpil len napr. Mob. tel. a nespnil, očakávania? Skoro každý a aj tak vyrúbal za to prachy a možeme pokračovať práčky, myčky..... a nakoniec bývanie)

Tak sa nehnevajte, ale musel som Vám to tu napísať!

P.S: pre toho, čo to dočítal do konca jazdím ročne nejak kolo 100000km a nie len na jednom aute. Nechcel som tu nikoho dotknúť ani nič podobné, tak trápne reakcie si nechajte doma na WC.

Odpovědět