Jsem smutný... Nepřijímá nové objednávky :-( 1.6 CDTI 100kW

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další
Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Jsem smutný... Nepřijímá nové objednávky :-( 1.6 CDTI 1

Příspěvek od blesk » 28 čer 2015, 23:38

"Astra model J pred ukonceni vyrobou byva spolehlivejsi, nez nastupce K (materske nemoci) ."
To plati i o motoru, pokud je novy, napr muj 1.4NET - 2 roky nez vyresili sani (ktere se puvodne narychlo predelavalo z primeho vstriku), netesnost vodni pumpy a prevodovky (i jine motory).
Mas ale zaruku, takze opravy bude resit vyrobce, pokud nemuzes pockat a musis neco koupit.
Zajimalo by me, za kolik bych jezdil s naftou. S benzinem jzdim za 5.9 (letni 16) a 6.2(zimni 17), snazim se jezdit plynule, ale casto je to ve meste, studene starty. Myslim, ze za min nez 4.9 (spis ale 5.2) bych s naftou nesel, takze 1L spotreba za 100tsic km je presne tech 34tisc Kc co je rozdil v cene motorizaci. Pokud ale potrebujes jezdit 150 po dalnici, tak tam bude asi rozdil vetsi. Co je (alespon pro mne) k nezaplaceni, je to ticho od motoru, stale min potencialnich problemu s technikou nebo spatnym palivem. Levnejsi servisni ukony, dily nebo pojistka, to se taky hodi.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Reklama
 

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: Jsem smutný... Nepřijímá nové objednávky :-( 1.6 CDTI 1

Příspěvek od Xavier » 29 čer 2015, 08:23

Nezabúdaj však na to, že do K cka idú na 90% tie iste motory. takže tu by to už vychytané mali mať.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Jsem smutný... Nepřijímá nové objednávky :-( 1.6 CDTI 1

Příspěvek od blesk » 29 čer 2015, 09:22

Motory samozrejme, ale co palubna elektronika, uchytenie hadic a kablov, ktore sa mozu predierat o karoseriu, vadne laky alebo lakovanie a hrdza, poddimenzovane loziska kolies, je dalsich milion veci, co sa nepodarilo dobre nadizajnovat/vyrobit, aleo sa za tu cenu dielu, nedalo nic lepsie vyrobit.
Zaujal ma ten rozdiel 34tisic Kc 1.4T a 1.6D, nechapem, ako je mozny tak maly rozdiel :?: ked nafta ma vysokotlake CR cerpadlo, CR listu a priame vstrekovace, silnejsiu spojku a dvojhmotu, EGR, DPF + 2(asi) senzory dif tlakov, SCR s vyhrievanou nadrzkou na AdBlue+kable a hadice k vstrekovacu AdBlue, vacsi motor = viac hlinika, drahsie turbo s variabilnymi lopatkami a mozno i vyhrievany termostat.
Asi tie diely nakupuju za nizie ceny, ale aj tak to nemoze byt tak maly rozdiel, takze bud stracanju na predaji 1.6D, comu neverim alebo na 1.4T zarabaju podstatne viac (v EU sa ho asi preda malo, ale predava sa aj v US, Azii a ma ho aj Cruze a ine GM znacky). Ak by som to vsetko mal kupit normalne v servise, tak len za DPF tipujem 35tisic Kc, tolko za cerpadlo a vstreky a uz som na 100tisic Kc dalsie veci budu tak za min 50tisic.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
JeanK3
Příspěvky: 138
Registrován: 28 dub 2015, 12:41
Bydliště: Česká Bělá

Re: Jsem smutný... Nepřijímá nové objednávky :-( 1.6 CDTI 1

Příspěvek od JeanK3 » 29 čer 2015, 14:06

Mel jsem zkusebni jizdu cca 25 km a mohu potvrdit, ze 1.6 CDTI 100kw jezdi fakt krasne. Jen cekam, az prodejce mi ozve, jakmile objednavka bude mozne. Beru radeji Astru J nez nastupce K. Mam za to, ze vyssi hmotnost je vyhoda, je robustnejsi a za druhe maji vychytane mouchy. Na K bych musel pockat na facelift a to je za nekolik let. To je muj objektivni nazor.
Opel Astra ST J Cosmo 1.6 CDTI - 100 kW
ex: Škoda Octavia I Combi Elegance 1.9 TDI - 81 kW
ex: Peugeot 406 Combi 1.9TD - 66 kW
ex: Škoda Felicia LX 1.9D - 47 kW
ex: Renault 21 TXE 2.2i - 81 kW
ex: Škoda 120L - 36,7 kW

Uživatelský avatar
JeanK3
Příspěvky: 138
Registrován: 28 dub 2015, 12:41
Bydliště: Česká Bělá

Re: Jsem smutný... Nepřijímá nové objednávky :-( 1.6 CDTI 1

Příspěvek od JeanK3 » 29 čer 2015, 14:14

DPF jsem nekde cetl, ze u 1.6 CDTI 100 kw prodava za cca 7.500 kc - samozrejme druhovyroba. Samozrejme jsem o to resil cene. AdBlue ma od Zafiry a vyssi (tezsi) modely. Astra postaci jen filtr pevnych castic DPF.
Opel Astra ST J Cosmo 1.6 CDTI - 100 kW
ex: Škoda Octavia I Combi Elegance 1.9 TDI - 81 kW
ex: Peugeot 406 Combi 1.9TD - 66 kW
ex: Škoda Felicia LX 1.9D - 47 kW
ex: Renault 21 TXE 2.2i - 81 kW
ex: Škoda 120L - 36,7 kW

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: Jsem smutný... Nepřijímá nové objednávky :-( 1.6 CDTI 1

Příspěvek od Xavier » 30 čer 2015, 07:48

z technickeho hladiska by som vobec vyssiu hmotnost nebral za vyhodu ani robustnost. Su dalsie ine faktory, co maju vacsi vyplyv na bezpecnost. A hlavne nizsou hmotnostou, by mali byt i jazdne vlastnosti i ovladatelnost lepsia. A v neposlednom rade spotreba.
Realne si myslim, ze s tym autom a s 1,6 cdti motorom po prvej 30000ovke sa bude dat v pohode jazdit za 5ku a menej i v kombinacii s dialnicou.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Odpovědět