Příspěvek
od Xavier » 16 led 2018, 15:43
este si zabudol dolezity faktor. dlzka trasy. mne termostat drzi 90ku, ale 100% nebude, lebo i v lete vybehne po 75, otvori okruh, zbehne na 50 a potom znova vybieha. to novy nerobil. no dlzka za ktoru sa motor zahreje v km je ten isty. mam to za tie roky odsledovane. teraz v zime, cesta do prace, ide hore postupne, ale kedze mam auto nastavene a 21, tak pomalsie, ako ked stiahnem na 2ku fukanie. cca 15km potrebujem pri takomto rezime na prevadzkovu teplotu. ak uz raz zarazi 90ku, nehne sa. opacny pripad z prace, idem na mierny kopec, teplota stupa rychlejsie, ale akonahle idem dole z kopca smer nemcinany, voda sa zastavi, ci pri intenzívnom kureni i klesne o dielik. nasledne, ale ako zidem do dediny a motor je pod zatazou, nielen ze zaradeny stupen a minimum plynu, voda zacne stupat, az po 90ku. ale tu mam zase po cca 15km. takze ak robis kratke casy a kuris cez auto, tak sa necuduj ze pri diezlaku to neohreje na prevadzkovu teplotu
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L