Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
musím připojit poznámku k tématu
dlouho jsem vybíral a pročítal forum toto i německá k vybrání své nové astřičky
nakonec díky diskusi jsem zvolil 1,7 cdti vyššího výkonu 96 kw a přes negativní zvěsti o regeneraci DPF naftu na kterou jsem zvyklej z Háčka jezdím tak 30 000 km/rok 40% města
Astru mám cca měsíc najeto skoro 3000 km se spotřebou 6,2litru a to se projíždím teda spokojenost Regeneraci DPF jsem možná zpozoroval jen jednou kdy auto mělo nenulovou spotřebu na nohu z plynu.
Ale ani jednou!!! nesvítilo čidlo, ani jednou jsem se nikde neprojížděl do dokončení regenerace. Takže to není jistě tak horké. Jinak spokojen dnes bych si dodal vyhřívání volantu Výkon motoru i k hmotnosti super, kultivovaný.
Astra ST 1,7 cdti 96kw adaptivní světla, xenony, parkovací asistent vpředu a vzadu, dennís vícení, dopravní značky, hlídání vybočení z pruhu- zde jen zvonkohra slabá
dlouho jsem vybíral a pročítal forum toto i německá k vybrání své nové astřičky
nakonec díky diskusi jsem zvolil 1,7 cdti vyššího výkonu 96 kw a přes negativní zvěsti o regeneraci DPF naftu na kterou jsem zvyklej z Háčka jezdím tak 30 000 km/rok 40% města
Astru mám cca měsíc najeto skoro 3000 km se spotřebou 6,2litru a to se projíždím teda spokojenost Regeneraci DPF jsem možná zpozoroval jen jednou kdy auto mělo nenulovou spotřebu na nohu z plynu.
Ale ani jednou!!! nesvítilo čidlo, ani jednou jsem se nikde neprojížděl do dokončení regenerace. Takže to není jistě tak horké. Jinak spokojen dnes bych si dodal vyhřívání volantu Výkon motoru i k hmotnosti super, kultivovaný.
Astra ST 1,7 cdti 96kw adaptivní světla, xenony, parkovací asistent vpředu a vzadu, dennís vícení, dopravní značky, hlídání vybočení z pruhu- zde jen zvonkohra slabá
- Reklama
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
Ahojte,
tiež mám Astru ST 1,7 CDTi 96 kw, kúpenú pred 2 mesiacmi, najazdené cca 6 tis. km. Predtým som jazdil na naftu (octavka, 2,0 TDI), avšak bez DPF filtra. Pri kúpe ma síce predajca upozornil, že DPF filter sa regeneruje každých cca 500 km, ale vraj si to ani nevšimnem. A všimol som si to hneď pri prvej ceste, na diaľnici sme zastavili na kávu, na neutráli sa začalo auto triasť, kolísali otáčky a okolo auta sa šíril nepríjemný zápach. Nakoľko mi predajca nepovedal, aké sprievodné javy má regenerácia DPF, tak som nevedel, čo sa deje. Volal som do servisu, kde mi oznámili, že pravdepodobne prebieha regenerácia. Nasledujúci týždeň som preštudoval asi všetky dostupné informácie ohľadne DPF, hlavne o problémoch pri regenerácii. V servise mi oznámili, že pri tomto motore prebieha regenerácia každých cca 350 - 400 km, a podstatné je overiť si pred každým vypnutím motora, či neprebieha regenerácia, ktorá sa prejavuje zvýšenou spotrebou na neutráli (mne to robí cca. 2 l/hod.), trasenie auta, zápach okolo auta. Ak áno, dôležité je nevypínať motor, treba sa ísť ešte "povoziť" , držať otáčky medzi 2 tis. až 3 tis. otáčok za minútu. A sledovať spotrebu.
Od prvej nepríjemnej skúsenosti s regeneráciou som už ďalšie regenerácie veľmi nepostrehol, asi trikrát sa mi stalo, že som musel nechcene krúžiť s autom okolo domu, resp. práce. Odhliadnuc od vyššie uvedeného však žiadne iné problémy s autom nemám a som s ním maximalne spokojný. Spotreba mi postupne klesá, aktuálne je priemerná na cca 6 l/100 km.
tiež mám Astru ST 1,7 CDTi 96 kw, kúpenú pred 2 mesiacmi, najazdené cca 6 tis. km. Predtým som jazdil na naftu (octavka, 2,0 TDI), avšak bez DPF filtra. Pri kúpe ma síce predajca upozornil, že DPF filter sa regeneruje každých cca 500 km, ale vraj si to ani nevšimnem. A všimol som si to hneď pri prvej ceste, na diaľnici sme zastavili na kávu, na neutráli sa začalo auto triasť, kolísali otáčky a okolo auta sa šíril nepríjemný zápach. Nakoľko mi predajca nepovedal, aké sprievodné javy má regenerácia DPF, tak som nevedel, čo sa deje. Volal som do servisu, kde mi oznámili, že pravdepodobne prebieha regenerácia. Nasledujúci týždeň som preštudoval asi všetky dostupné informácie ohľadne DPF, hlavne o problémoch pri regenerácii. V servise mi oznámili, že pri tomto motore prebieha regenerácia každých cca 350 - 400 km, a podstatné je overiť si pred každým vypnutím motora, či neprebieha regenerácia, ktorá sa prejavuje zvýšenou spotrebou na neutráli (mne to robí cca. 2 l/hod.), trasenie auta, zápach okolo auta. Ak áno, dôležité je nevypínať motor, treba sa ísť ešte "povoziť" , držať otáčky medzi 2 tis. až 3 tis. otáčok za minútu. A sledovať spotrebu.
Od prvej nepríjemnej skúsenosti s regeneráciou som už ďalšie regenerácie veľmi nepostrehol, asi trikrát sa mi stalo, že som musel nechcene krúžiť s autom okolo domu, resp. práce. Odhliadnuc od vyššie uvedeného však žiadne iné problémy s autom nemám a som s ním maximalne spokojný. Spotreba mi postupne klesá, aktuálne je priemerná na cca 6 l/100 km.
ASTRA J, SPORTS TOURER, 1,7 CDTI, 96 kW, COSMO + niečo navyše
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
kdyz krouzis abys doregeneroval je to lepsi,ale Ackove motory umi doregenerovat i na volnobeh
astra j sportstourer cosmo 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
Honzi, vie to aj.moj?
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
jozi jasne ze to umi i ten tvuj
astra j sportstourer cosmo 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
Jaaj ja som to zle prečítal ja.som myslel ze keď sa vypne motor
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
Mám zatím najeto kolem 1900km a vypalování jsem zaznamenal až dnes, když jsem přijel domů, tak bylo cítět smrad u zadních kol. A zhruba 2km před domem byla vyšší spotřeba. Když jsem parkoval tak aktuální spotřeba na neutrál byla 0,5l/100km - tak jsem vypnul motor. Snad už bylo po regeneraci ;]
Jinak mám pocit, že regeneraci jsem zaznamenal ještě jednou při cestě po dálnici - vyšší spotřeba při jízdě z kopce. Ale nebylo to nijak dlouho.
Jak vlastně regenerace dlouho trvá?
Jinak mám pocit, že regeneraci jsem zaznamenal ještě jednou při cestě po dálnici - vyšší spotřeba při jízdě z kopce. Ale nebylo to nijak dlouho.
Jak vlastně regenerace dlouho trvá?
Opel Astra J Sports Tourer / 1.7 CDTi 81kW / Cosmo, BT, AFL+, QuickHeat
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
10-15 minut
Hopl Astra ST 1,7 TDCI + Škoda fabia I 1,4 TDi
Škoda Octavia I 1.9 TDi
Škoda fabia I 1,4 MPi
Škoda felicia kombi 1.3 MPi
Škoda felicia 1.3 MPi
Škoda 105
Škoda 120
Škoda Octavia I 1.9 TDi
Škoda fabia I 1,4 MPi
Škoda felicia kombi 1.3 MPi
Škoda felicia 1.3 MPi
Škoda 105
Škoda 120
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
mne sa teraz nejak unormalnila posledne 2-3 regeneracie po 500-600 km a to jazdim 50/50 mesto dialnica alebo skor 60 mesto...a dnes po 300km
da sa to
ked mi to robilo po 180km to mi uz vadilo a ked ides ustalene okolo 2500ot. tak do 10m
da sa to
ked mi to robilo po 180km to mi uz vadilo a ked ides ustalene okolo 2500ot. tak do 10m
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
Mám trochu problém poznat při jízdě jestli vypaluje nebo ne.
Když dojíždím se zařazenou rychlostí, tak aktuální spotřeba klesne na 0,5-1, ale pak tam skočí na moment 3,5. Tak nevím jestli Opel nedal do displeje u budíků v modelové řadě 2014 nějakou novou funkci na maskování vypalovaání
Vypaluje se až při zahřátém motoru, nebo může vypalování probýhat hned po vyjetí ještě za studena?
Olej mám na cca 88% při nájezdu 2000km. Je to ok?
Když dojíždím se zařazenou rychlostí, tak aktuální spotřeba klesne na 0,5-1, ale pak tam skočí na moment 3,5. Tak nevím jestli Opel nedal do displeje u budíků v modelové řadě 2014 nějakou novou funkci na maskování vypalovaání
Vypaluje se až při zahřátém motoru, nebo může vypalování probýhat hned po vyjetí ještě za studena?
Olej mám na cca 88% při nájezdu 2000km. Je to ok?
Opel Astra J Sports Tourer / 1.7 CDTi 81kW / Cosmo, BT, AFL+, QuickHeat