Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Odpovědět
Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od blesk » 02 zář 2015, 11:26

patcube, tak ako, uz jazdis?
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Reklama
 

patcube
Příspěvky: 18
Registrován: 20 črc 2015, 17:56

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od patcube » 05 říj 2015, 20:24

Zdravim vsetkych,
ospravedlnujem sa za neskorsiu reakciu, casovo som sa k tomu nevedel dostat. Vsetkym dakujem aj za prispevky, co ste dodali do tohto vlakna. Auto som si prebral az na zaciatku septembra. Este pred tym som urgoval ceskoslovensku centralu Oplu a ti nasledne nemecku. Po naliehani a vysvetleni tohto absurdneho pripadu sa mi podarilo vybojovat 10 % spolucast na pokazene komponenty. Cesi chceli 0%, nemci suhlasili s 10 %. Je to pekny vysledok, vzhladom na 50 % a viac, co mi vyplyvalo z podivneho pozarucneho servisu a neochoty servisu a predajcu v tejto veci. Takze v tomto som bol rad. Servis bol ale velmi vynaliezavy, a okrem vlastnej poruchy, si nauctoval rozne vymeny, olej, sviecky, filtre, kruzky atd. To som samozrejme musel zacvakat v plnej cene. Ale dohodol som sa aspon s nimi, ze to bude vlastne v ramci garancky, takze uz nebudem musiet ist na garancku tento rok. Na aute mi vymenili komplet polomotor s piestami, hlavu valcov narovnavali. Prikladam polozky z vyuctovania servisu. Spolu ma to vyslo 697 €.
Este poviem pikosku, ze auto som si prebral, s ich vyhlasenim, ze za opravu rucia a bla bla bla, vykonali sa tlakove skusky a vsetko je uz v poriadku, ale o cca 1 tyzden som tam bol opat, nakolko mi na chuja dotiahli nejaku hadicu - tesnenie s chladiacou kvapalinou, ktora pocas jazdy vytekala. To mi potom dotiahli napockanien gratis a velice sa ospravedlnovali...

Aktualne jazdim, presiel som cca 1200 km, nepozorujem zatial ziadne anomalie, jazdi to ako pred tym, mozno este trochu vyssia spotreba, ale motor v podstate zabehavam. Co ma ale este stve, ze ta chladiaca kvapalina, mam taky pocit, ze stale nejako unika. Bola doplnena po hornu rysku (ako je ta sipka). Neviem ake mate skusenosti, ale pocas studeneho motora je klesnuta pod touto hornou ryskou, pri horucom motori, vystupi na hornu rysku, resp. uz tesne pod nu. Chystam sa to este riesit so servisom.
Trosku to samozrejme prezivam, ale este ma stve aj fakt, ze ak teraz otvorim kapotu, je to sice opravene, ale vidiet uz jasne, ze tam babrali, a uz to nie je ako vyroby :(
Aktualne riesim aj fakt, sa toho zbavim nadobro. Aky je vas nazor?
Přílohy
Vyuctovanie_oprava_Opel.jpg

pico
Příspěvky: 622
Registrován: 17 pro 2012, 16:44
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od pico » 05 říj 2015, 21:13

No uzil si si, nezavidim. Chladiaca kvapalina je za studena nizsie, ako po zahriati, preto sa kontroluje vzdy pred jazdou za studena. Bud sa s tym autom szijes nanovo alebo ho uz nebudes mat rad a nebudes mu verit. Daj mu sancu a uvidis.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013

patcube
Příspěvky: 18
Registrován: 20 črc 2015, 17:56

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od patcube » 05 říj 2015, 21:24

Uplne presne si to vystihol, najst si opat k nemu doveru, bude to sice tazke, ale skusim to ;)

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od Astra - R@SAG » 06 říj 2015, 07:22

Určitě mu déj šanci. Mě se stalo, ze na Astře G 1.4 16v Twinport se dostával benzín do oleje, cca 0,2 lit benzínu za 2000km. Nikdo si nevěděl rady jak je to možné, prvně že to je ŘJ, pak vstřiky no a po 4 měsících jsme zjistily že tlak na 1 válci po zahřátí motoru je v háji. motor měl majeto 82tis, km a po 5 letech toto. V Oplu znělo vyjádření opravy, výměna motoru za 80 tis. Kč. to nebyla ani cena Astry. Nakonec se motor rozebral srovnala se hlava, nové gufera na všechny 4 válce nové kroužka a pak jsem byl na tom asi jako ty. Moc jsem Astře nevěřil a obával se. Zvažoval jsem prodéj, postupem času to ale odešlo a prodával jsem jí otci ve 113 000km a naprostá pohoda, dnes už má motor 120 000km a drží. Cena opravy vyšla na 12000Kč. Tak déj Astře ještě šanci, já to udělal a jezdí v pohodě dodnes a slouží v pohodě.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od blesk » 06 říj 2015, 10:37

To je problem vsetkych oprav, ako nove to uz bohuzial nikdy nebude. Vzdy strhnu nejaky zavit, priskripnu hadicu alebo kabel, poskriabu plech, odlomia plasty,... Mal si velku smolu. Preto si ludia kupuju nove auta, aby toto nemuseli riesit a platit za opravy, naviac tymto ti tak trochu znizili predajnu cenu auta. Snad to uz ale bude vsetko ok.
BTW ten polomotor je asi jedina Opel suciastka, ktora nie je predrazena oproti beznej konkurencii, uz je asi prilis draha na dalsie zdrazovanie :roll:
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

patcube
Příspěvky: 18
Registrován: 20 črc 2015, 17:56

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od patcube » 14 říj 2015, 22:23

Presne ako pises, kupoval som to prave preto aby som nemal taketo starosti, ale uz vazne nikde nie je istota.
Fakt dufam, ze tu opravu vykonal servis kvalitne a to auto vydrzi.

honzina
Příspěvky: 310
Registrován: 08 pro 2013, 18:41
Bydliště: mikulov

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od honzina » 16 říj 2015, 21:16

ja bych se toho vůbec nebal spodek je novy tak to ber tak ze jedeš od 0km a ze mas nove auto :D jinak si nevybereš všechny automobilky mají své mouchy třeba VW14TSI a jejich rozvody
a co říká blesk zaleží na mechanikovi co to dělal
astra j sportstourer cosmo 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe

patcube
Příspěvky: 18
Registrován: 20 črc 2015, 17:56

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od patcube » 22 říj 2015, 19:24

Caute, ako som spominal, ze mam unik chladiacej kvapaliny, tak som bol dnes v servise, tak je potrebne vymenit komplet vodne cerpadlo. Unika to vo velmi malych mnozstvach na takom mieste, kde nepomoze nic, len vymena. Asi ma prasti o zem. Podla servisaka to v ziadnim pripade nesuvisi s vymenou motora, je to svojim sposobom dalsia skryta vada od vyroby a riesili to uz s viacerymi zakaznikmi. Ja uz tomuto vazne nerozumiem, motoricky je auto aktualne super, ale jeden problem strieda druhy. Cena opravy s pracou plus nejake tesnenie 250 eciek. Cerpadlo, ktore mi dodaju stoji cca 170 euro, pozeral som na nete, tam to vyjde podstatne lacnejsie od roznych vyrobcov, ja neviem, oni tvrdia ze mi daju original, ale co to znamena? Co poviete, bolo by lepsie objednat na vlastne riziko a usetrit nejake prachy? Tam by asi nedali zaruku na take nieco...

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: Problem_Motor_Valec

Příspěvek od Xavier » 22 říj 2015, 23:27

original tiez nieko vyraba pre opel. len musis vediet kto. a kupis to za polovicu. na j cku som pumpu este nemenil, ale na g cku som vyhradne daval skf a od nich aj rozvodovu sadu k pumpe. zaruku na pumpu ti dava vyrobca. zaruku na pracu potom mas v servise, kde to davas menit
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Odpovědět