Koupili byste si znovu Astru J?
Re: Koupili by jste si znovu Astru J?
Ľudia,
sledujem, že niekto to tu predsa len číta. Teší ma to.
Pico: jasné, že nebudeš auto ťahať stále na max. to je hlúposť, ale ako písal softOPC treba sa hrať v celom rozsahu otáčok a Xavier nie stále, ale občas pri predbiehaní napr. traktoru nebáť sa potiahnúť napr. 2prevodový stupeň po červené políčko (samozrejme so zahriatým motorom) mimo obce.
softOPC: športový podvozok je športový, len neviem či alfa 147 alebo 156 bola ním každá sériovo vybavená. (riešil sa tu štandart, preto som to spomenul-môj pocit) nie každý si môže dovoliť OPC
Všetko má svoje za aj proti. Opel bol vždy hanený zatracovaný a podobne i keď kvalitovo bol lepší ako niektoré iné značky stále. Keby to bola pravda, tak by Ople nevyrábali lebo by ich nik nekúpil ako sa vraví o francúzoch a podobne potom by všetci mali len WV asi. A tiež sú to neni dokonalé autá.
sledujem, že niekto to tu predsa len číta. Teší ma to.
Pico: jasné, že nebudeš auto ťahať stále na max. to je hlúposť, ale ako písal softOPC treba sa hrať v celom rozsahu otáčok a Xavier nie stále, ale občas pri predbiehaní napr. traktoru nebáť sa potiahnúť napr. 2prevodový stupeň po červené políčko (samozrejme so zahriatým motorom) mimo obce.
softOPC: športový podvozok je športový, len neviem či alfa 147 alebo 156 bola ním každá sériovo vybavená. (riešil sa tu štandart, preto som to spomenul-môj pocit) nie každý si môže dovoliť OPC
Všetko má svoje za aj proti. Opel bol vždy hanený zatracovaný a podobne i keď kvalitovo bol lepší ako niektoré iné značky stále. Keby to bola pravda, tak by Ople nevyrábali lebo by ich nik nekúpil ako sa vraví o francúzoch a podobne potom by všetci mali len WV asi. A tiež sú to neni dokonalé autá.
- Reklama
Re: Koupili by jste si znovu Astru J?
Ahojte vsetci,
od juna 2013 som majitelom Astry J.
Auto som kupil ako jazdene v juni 2013. Inac je to rocnik 6/2011. Malo vtedy najazdene 65000 km. Auto sa mi pacilo, bolo dost velke, diesel a padlo mi do oka aj koli cene. Prechadzal som z benzinu na diesel, kedze to vyzeralo, ze budem robit dlhsie trate a aj sa tak stalo a odvtedy som spravil vyse 20tisic km takze nelutujem.
Takze zacnem s mojimi postrehmi co sa tyka kvality auta ako takeho a skusenosti s nim:
Prve co som si vsimal na aute pri obhliadke je samozrejme ci nebolo burane. Vsimol som si napriklad aj to, ze kapota je jemne utopena a medzi kapotou a zaciatkom A stlpiku je trosku 'odsadenie'. To som si ale vsimol aj inych Astrach J z tohto roku. Kedze Astra J ma kompletne novy dizajn tak to prisudzujem takzvanym detskym vyrobnym chorobam (co som si vsimol tak Astry po facelifte to uz maju osetrene).
Tiez som si hned vsimol, ze plech kapoty je dost tenky resp makky na pocit pri zatlaceni a to sa mi potvrdzuje hlavne, ked auto pocas mrazivej noci stoji vonku a rano ked nastartujem a motor este trochu tazsie vyklepkava, tak ak pocujem hluk=buchot plechu kapoty. Taktiez v zimnom obdobi neotvaram okna velmi casto, ale ked uz na to doslo, tak pri spustani okna (elektricke) som pocul uz parkrat zvuk velmi podobny skripaniu. To som len nadvihol obocie...
Pocas skusobnej jazdy som si nevsimol jednu vec a nakoniec v servise sme prisli na to, ze dost slabo pocutelny zvuk (kolisavy zvuk, ako ked sa trie kov o kov) vychadzajuci od motora bol sposobovany kompresorom klimy. Fungoval v poriadku ale nakoniec mi ho pre istotu vymenili. Novy stal 1500 eur, ale kedze auto bolo len mesiac po zaruke tak boli taki laskavi a doplacal som len 10% ceny, takze za to ma u mna Opel plus.
Co sa karoserie tyka, tak dalsia vec je ze pri rychlostiach nad 100km/h pocujem svistanie vzduchu niekde priblizne vo vyske hlavy. Mam lyziny na stresny nosic (taketo http://www.technocars.com.lb/content/da ... 01_701.jpg) na ktorom som skusal zalepit diery, ktore tam su ale nepomohlo to takze svistanie je sposobene, tipujem, okrasnymi chromovymi listami okolo okien, ktore jemne odstavaju dovonku.
Od karoserie sa este zastavim pri zadnej naprave: Nedavno som si vsimol, ze pri prejazde nerovnosti alebo pri cuvani cez prah garaze pocujem slabe buchotanie od zadnej napravy.
Podobne je na tom vrzganie interieru a sedadiel (mam polokozene), na co sa tu ludia bezne stazuju ako tak pozeram, o plasty sedadiel resp. vrzganie okrasnych plastov stredoveho panelu. Dalsia vec, co mi dost pilila usi je vibrujuci plastovy kryt na streche, ktory sa nachadza hned za plastovych krytom s vypinacmi vnutorneho osvetlenia a pohybovych senzorov. Vyriesil som to tak, ze do medzery medzi tymi plastmi som strcil kusok papiera...
Ked uz som pri vrzgani tak spomeniem aj vrzgajuci pedal spojky pri velmi teplom pocasi najma pocas dvihania pedalu pri zabere.
Co sa motoru tyka, tak viacmenej ma najviac stve, ze na volnobehu kolisu otacky. Nie vzdy. Nezavisi to ani od toho ci je zahriaty ci nie a nekolise to vo velkom rozsahu. V Opli mi okamzite povedali, ze 'to je vlastnost motora' (no comment). Mechanik, ale slabo naznacil, to co som si predtym uz zistil na nete sam, ze pravdepodobne ide o regulator tlaku paliva a jeho pruzinku, ktora sa casom unavi. Je to presne to, co tu ukazuje chlapik vo videu:
http://www.youtube.com/watch?v=phv59y-6S0k
Resp rozoberaju to aj tu:
Zatial to neriesim. Mozno na to bude zvolavacka, alebo na to kuknem sam. Motor na volnobehu funguje minimum casu a nezdochyna to zatial...
Dalej pocas studeneho nezahriateho motora z neho pocujem slabe skripavo/hrkave zvuky (podobne hrkaniu hard disku v pocitaci) o ktorom sa bavia aj tu:
Po zahriati to prestane.
Naopak v teplom pocasi po jazde zas pocujem pisklavy zvuk od motora, ktoreho zdroj sme tiez odhalili v servise a je to alternator. Mechanik povedal, ze to piskanie robia uhliky alternatora. Nevyznam sa do toho aky typ alternatora tam je a neviem, ci to moze byt fakt sposobene tym alebo je to nejake lozisko. V chladnom pocasi vsak ten piskot nepocujem.
Dalsi pazvuk ktory sa fakt tazko popisuje sa vyskytuje ci je chladno ci teplo ci je motor zahriaty alebo nie. Je to nepravidelne a trva to vzdy tak okolo 4-5 sekund a podoba sa to zvuku ako, ked sa precerpava nejaka tekutina. Neviem to lepsie opisat. V kazdom pripade ak si to niekto z posadky vsimne tak sa hned pyta ze 'to co bolo??'.
Niekde som cital, ze turba v tychto motoroch bezne piskaju. Robi to teda aj moje. Nic usi trhajuce, ale ak sa clovek sustredi a ma dobry sluch tak to pri zabere motora, pri otackach 1900-2000 rpm pocuje.
Vrstva laku na karoserii sa mi zda dost tenka a ze sa setrilo. Mam po kapote vela pamiatok po kamienkoch. Uplna perlicka, ktoru som zistil pred dvoma tyzdnami, ked som mal otvorene dvere kufra je, ze sa tam na vnutornej strane dveri objavil asi centimetrovy fliacik hrdze. Teoreticky by mi to mali spravit v servise, vsak na karosriu je 12 rokov zaruka. Ked im tam s tymto pridem a budu to pocut potencionalni kupcovia Astry tak sa asi hned otocia .
Celkovo by som povedal ale ze 81kW je na sports tourer slaby motor kedze auto je samo o sebe dost tazke. Viem si predstavit aj sviznejsie jazdenie.
Co sa tyka spotreby tak jazdim do prace a spat cez mesto a kopce s priemerkou 5.3 podla pocitaca. Ale napriklad Poprad-Ruzomberok-Donovaly-Banska Bystrica spravim za 4.5l na zimnych pneu. Podobne som meral aj spat. Po dialnici 130 aj inde predpisova rychlost bez podtacania a mucenia motora na vysokych otackach. Jazdim vzdy medzi 2000-2500 rpm. Ak treba obehat tak vytocim aj nad 3000 na kratko...
Aby som pridal aj zopar plusov tak musim povedat, ze auto je celkom pohodlne, hlavne je velke, kufor ma dvojite dno. Kvalita audia je z tych lepsich. Clovek tu najde aj par uzitocnych a peknych doplnkov, na ktore mysleli pri navrhovani.
Hlavne je to celkom usporny diesel. Motor ma trosku viac rapkavejsi=dieslovejsi zvuk. Vraj koli nepriamemu vstrekovaniu paliva. To mi ale vobec neprekaza. Dizajn karoserie aj interieru sa mi osobne velmi paci. Tato verzia je este s stredovym panelom 'posiatym' tlacidlami co mi vobec neprekaza.
Auto ma ale vela much sa sa kvality tyka. Keby som ho kupoval ako nove, tak by ma to stvalo o dost viac, pretoze auto za skoro 30000 si predstavujem inak. Kedze som zan dal nieco cez tretinu a nic vazne co by ho odstavilo do servisu mu zatial nebolo (klop klop) tak mi tieto nedostatky az tak tlak nedvihaju...
Ak to zhrniem, tak ak sa Oplu podarilo s novymi motormi 1.6 vo faceliftovanej Astre podarilo odstranit tieto neduhy o ktorych som pisal, tak by som siel do Astry znovu. Minimalne by som o nej uvazoval. Uvidime akych bude dalsich 20 tisic km...
od juna 2013 som majitelom Astry J.
Auto som kupil ako jazdene v juni 2013. Inac je to rocnik 6/2011. Malo vtedy najazdene 65000 km. Auto sa mi pacilo, bolo dost velke, diesel a padlo mi do oka aj koli cene. Prechadzal som z benzinu na diesel, kedze to vyzeralo, ze budem robit dlhsie trate a aj sa tak stalo a odvtedy som spravil vyse 20tisic km takze nelutujem.
Takze zacnem s mojimi postrehmi co sa tyka kvality auta ako takeho a skusenosti s nim:
Prve co som si vsimal na aute pri obhliadke je samozrejme ci nebolo burane. Vsimol som si napriklad aj to, ze kapota je jemne utopena a medzi kapotou a zaciatkom A stlpiku je trosku 'odsadenie'. To som si ale vsimol aj inych Astrach J z tohto roku. Kedze Astra J ma kompletne novy dizajn tak to prisudzujem takzvanym detskym vyrobnym chorobam (co som si vsimol tak Astry po facelifte to uz maju osetrene).
Tiez som si hned vsimol, ze plech kapoty je dost tenky resp makky na pocit pri zatlaceni a to sa mi potvrdzuje hlavne, ked auto pocas mrazivej noci stoji vonku a rano ked nastartujem a motor este trochu tazsie vyklepkava, tak ak pocujem hluk=buchot plechu kapoty. Taktiez v zimnom obdobi neotvaram okna velmi casto, ale ked uz na to doslo, tak pri spustani okna (elektricke) som pocul uz parkrat zvuk velmi podobny skripaniu. To som len nadvihol obocie...
Pocas skusobnej jazdy som si nevsimol jednu vec a nakoniec v servise sme prisli na to, ze dost slabo pocutelny zvuk (kolisavy zvuk, ako ked sa trie kov o kov) vychadzajuci od motora bol sposobovany kompresorom klimy. Fungoval v poriadku ale nakoniec mi ho pre istotu vymenili. Novy stal 1500 eur, ale kedze auto bolo len mesiac po zaruke tak boli taki laskavi a doplacal som len 10% ceny, takze za to ma u mna Opel plus.
Co sa karoserie tyka, tak dalsia vec je ze pri rychlostiach nad 100km/h pocujem svistanie vzduchu niekde priblizne vo vyske hlavy. Mam lyziny na stresny nosic (taketo http://www.technocars.com.lb/content/da ... 01_701.jpg) na ktorom som skusal zalepit diery, ktore tam su ale nepomohlo to takze svistanie je sposobene, tipujem, okrasnymi chromovymi listami okolo okien, ktore jemne odstavaju dovonku.
Od karoserie sa este zastavim pri zadnej naprave: Nedavno som si vsimol, ze pri prejazde nerovnosti alebo pri cuvani cez prah garaze pocujem slabe buchotanie od zadnej napravy.
Podobne je na tom vrzganie interieru a sedadiel (mam polokozene), na co sa tu ludia bezne stazuju ako tak pozeram, o plasty sedadiel resp. vrzganie okrasnych plastov stredoveho panelu. Dalsia vec, co mi dost pilila usi je vibrujuci plastovy kryt na streche, ktory sa nachadza hned za plastovych krytom s vypinacmi vnutorneho osvetlenia a pohybovych senzorov. Vyriesil som to tak, ze do medzery medzi tymi plastmi som strcil kusok papiera...
Ked uz som pri vrzgani tak spomeniem aj vrzgajuci pedal spojky pri velmi teplom pocasi najma pocas dvihania pedalu pri zabere.
Co sa motoru tyka, tak viacmenej ma najviac stve, ze na volnobehu kolisu otacky. Nie vzdy. Nezavisi to ani od toho ci je zahriaty ci nie a nekolise to vo velkom rozsahu. V Opli mi okamzite povedali, ze 'to je vlastnost motora' (no comment). Mechanik, ale slabo naznacil, to co som si predtym uz zistil na nete sam, ze pravdepodobne ide o regulator tlaku paliva a jeho pruzinku, ktora sa casom unavi. Je to presne to, co tu ukazuje chlapik vo videu:
http://www.youtube.com/watch?v=phv59y-6S0k
Resp rozoberaju to aj tu:
Kód: Vybrat vše
http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=33&t=4231&start=20
Dalej pocas studeneho nezahriateho motora z neho pocujem slabe skripavo/hrkave zvuky (podobne hrkaniu hard disku v pocitaci) o ktorom sa bavia aj tu:
Kód: Vybrat vše
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?f=54&t=34413&hilit=81kw
Naopak v teplom pocasi po jazde zas pocujem pisklavy zvuk od motora, ktoreho zdroj sme tiez odhalili v servise a je to alternator. Mechanik povedal, ze to piskanie robia uhliky alternatora. Nevyznam sa do toho aky typ alternatora tam je a neviem, ci to moze byt fakt sposobene tym alebo je to nejake lozisko. V chladnom pocasi vsak ten piskot nepocujem.
Dalsi pazvuk ktory sa fakt tazko popisuje sa vyskytuje ci je chladno ci teplo ci je motor zahriaty alebo nie. Je to nepravidelne a trva to vzdy tak okolo 4-5 sekund a podoba sa to zvuku ako, ked sa precerpava nejaka tekutina. Neviem to lepsie opisat. V kazdom pripade ak si to niekto z posadky vsimne tak sa hned pyta ze 'to co bolo??'.
Niekde som cital, ze turba v tychto motoroch bezne piskaju. Robi to teda aj moje. Nic usi trhajuce, ale ak sa clovek sustredi a ma dobry sluch tak to pri zabere motora, pri otackach 1900-2000 rpm pocuje.
Vrstva laku na karoserii sa mi zda dost tenka a ze sa setrilo. Mam po kapote vela pamiatok po kamienkoch. Uplna perlicka, ktoru som zistil pred dvoma tyzdnami, ked som mal otvorene dvere kufra je, ze sa tam na vnutornej strane dveri objavil asi centimetrovy fliacik hrdze. Teoreticky by mi to mali spravit v servise, vsak na karosriu je 12 rokov zaruka. Ked im tam s tymto pridem a budu to pocut potencionalni kupcovia Astry tak sa asi hned otocia .
Celkovo by som povedal ale ze 81kW je na sports tourer slaby motor kedze auto je samo o sebe dost tazke. Viem si predstavit aj sviznejsie jazdenie.
Co sa tyka spotreby tak jazdim do prace a spat cez mesto a kopce s priemerkou 5.3 podla pocitaca. Ale napriklad Poprad-Ruzomberok-Donovaly-Banska Bystrica spravim za 4.5l na zimnych pneu. Podobne som meral aj spat. Po dialnici 130 aj inde predpisova rychlost bez podtacania a mucenia motora na vysokych otackach. Jazdim vzdy medzi 2000-2500 rpm. Ak treba obehat tak vytocim aj nad 3000 na kratko...
Aby som pridal aj zopar plusov tak musim povedat, ze auto je celkom pohodlne, hlavne je velke, kufor ma dvojite dno. Kvalita audia je z tych lepsich. Clovek tu najde aj par uzitocnych a peknych doplnkov, na ktore mysleli pri navrhovani.
Hlavne je to celkom usporny diesel. Motor ma trosku viac rapkavejsi=dieslovejsi zvuk. Vraj koli nepriamemu vstrekovaniu paliva. To mi ale vobec neprekaza. Dizajn karoserie aj interieru sa mi osobne velmi paci. Tato verzia je este s stredovym panelom 'posiatym' tlacidlami co mi vobec neprekaza.
Auto ma ale vela much sa sa kvality tyka. Keby som ho kupoval ako nove, tak by ma to stvalo o dost viac, pretoze auto za skoro 30000 si predstavujem inak. Kedze som zan dal nieco cez tretinu a nic vazne co by ho odstavilo do servisu mu zatial nebolo (klop klop) tak mi tieto nedostatky az tak tlak nedvihaju...
Ak to zhrniem, tak ak sa Oplu podarilo s novymi motormi 1.6 vo faceliftovanej Astre podarilo odstranit tieto neduhy o ktorych som pisal, tak by som siel do Astry znovu. Minimalne by som o nej uvazoval. Uvidime akych bude dalsich 20 tisic km...
Astra J ST Cosmo 6/2011 , 1.7 cdti, 81 kw.
Re: Koupili by jste si znovu Astru J?
s tym kompresorom klimy , musela byt nejaka haluz... aj cena... si si isty ze ho mas vymeneny ?
lebo taky laskaskavy nebyvaju skoro nikde ... ze ti pred zarukou vymenia suciastky ktora ani nie je jednoznacne zla... nemenili ti len volnobezku - lozisku ktore sa po zaopnuti klimy pripaja na remen ?
tam je aj 10% z 1500€dobry zarobok ...
kilometre si si isty ze su prave ? lebo co si popisoval niektore chyby aj kolisanie otacok, castejsie sposobuju vstrekovace... cerpadlo... a na to mas relativne malo nabehane ...
1,7 cdti je nepriamy vstrek ??? to som este nepocul...
turbo by piskat nemalo, jemny zvuk sicania resp slabunkeho zvuku ano
a refulator tlaku paliva...
lebo taky laskaskavy nebyvaju skoro nikde ... ze ti pred zarukou vymenia suciastky ktora ani nie je jednoznacne zla... nemenili ti len volnobezku - lozisku ktore sa po zaopnuti klimy pripaja na remen ?
tam je aj 10% z 1500€dobry zarobok ...
kilometre si si isty ze su prave ? lebo co si popisoval niektore chyby aj kolisanie otacok, castejsie sposobuju vstrekovace... cerpadlo... a na to mas relativne malo nabehane ...
1,7 cdti je nepriamy vstrek ??? to som este nepocul...
turbo by piskat nemalo, jemny zvuk sicania resp slabunkeho zvuku ano
a refulator tlaku paliva...
Opel Astra J ST 2.0 CDTi 121kW
Re: Koupili by jste si znovu Astru J?
Ahoj,
kompresor menili pred mojimi ocami, servisak doniesol novy zabaleny a vymenil to. Ten zvuk s novym kompresorom sa uz neobjavil.
Ked som auto kupoval malo tych 65tisic km za dva roky, takze cca tych 30000 km na rok je celkom uveritelne si myslim. Nebolo dovezene a bolo kupovane na slovensku a v servisnej knizke vyzeraju byt udaje ok a aj podla Oplackeho systemu. Bol som priamo v Ziline, kde bolo auto predtym servisovane, aby mi na to kukli. (Divne, ze v popradskom Opli nevedeli cez ich system zistit zaznamy o servise. Toto maju trochu nedoriesene...)
O tom turbe aj tu pisu dost:
Mne to nepripada zatial ako nejaky nezdravy zvuk. Fakt sa to da pocut len s vypnutym radiom a nastrazenymi usami...
To s tym nepriamym vstrekovanim neviem ci je pravda. Uz si nepamatam kde som to cital.
kompresor menili pred mojimi ocami, servisak doniesol novy zabaleny a vymenil to. Ten zvuk s novym kompresorom sa uz neobjavil.
Ked som auto kupoval malo tych 65tisic km za dva roky, takze cca tych 30000 km na rok je celkom uveritelne si myslim. Nebolo dovezene a bolo kupovane na slovensku a v servisnej knizke vyzeraju byt udaje ok a aj podla Oplackeho systemu. Bol som priamo v Ziline, kde bolo auto predtym servisovane, aby mi na to kukli. (Divne, ze v popradskom Opli nevedeli cez ich system zistit zaznamy o servise. Toto maju trochu nedoriesene...)
O tom turbe aj tu pisu dost:
Kód: Vybrat vše
http://forum.cars.cz/opel-astra-j/viewtopic.php?f=7&t=299
To s tym nepriamym vstrekovanim neviem ci je pravda. Uz si nepamatam kde som to cital.
Astra J ST Cosmo 6/2011 , 1.7 cdti, 81 kw.
Re: Koupili by jste si znovu Astru J?
No tak tam o tom hvízdaní toho veľa neporiešili Najlepšie by to bolo nahrať, lebo popisovať zvuk textom je dosť subjektívna vec. Každý si pod tým predstaví niečo iné, je hvízdanie, ktoré napr. píli uši (zadreté turbo) a je hvízdanie, ktoré milujem (to je zdravé turbo). Si ani neviem predstaviť, že by som mal turbo motor a nebolo by počuť turbo, keď pracuje...
Čo sa týka KM, zrejme budú OK. Choroby, čo sa pred pár rokmi objavovali na 8 ročnom aute so 150tkm, sa pri tých súčasných začínajú objavovať na 3 ročných so 60tkm. Automobilky nepotrebujú vyrábať spoľahlivé autá...
Čo sa týka KM, zrejme budú OK. Choroby, čo sa pred pár rokmi objavovali na 8 ročnom aute so 150tkm, sa pri tých súčasných začínajú objavovať na 3 ročných so 60tkm. Automobilky nepotrebujú vyrábať spoľahlivé autá...
ex1.4T
Re: Koupili by jste si znovu Astru J?
Tak v mojom pripade to bude zvuk zdraveho turba. Vsak na nete sa daju najst videa kde turba vydavaju kadejake pazvuky ale nic z toho sa ma netyka .
Hej o tych chorobas mas pravdu. Teraz sa setri na kazdej somarine a tak to potom aj vyzera. Najviac ma zatial dojala ta hrdza na dverach kufra...
Hej o tych chorobas mas pravdu. Teraz sa setri na kazdej somarine a tak to potom aj vyzera. Najviac ma zatial dojala ta hrdza na dverach kufra...
Astra J ST Cosmo 6/2011 , 1.7 cdti, 81 kw.
Re: Koupili by jste si znovu Astru J?
podla veku sa neda povedat ci su realne kilometre , ja ked som kupoval focusa z druhej ruky mal cca 100t nalietane a bolo to 2,5 rocne auto...mbohus píše:Ahoj,
kompresor menili pred mojimi ocami, servisak doniesol novy zabaleny a vymenil to. Ten zvuk s novym kompresorom sa uz neobjavil.
Ked som auto kupoval malo tych 65tisic km za dva roky, takze cca tych 30000 km na rok je celkom uveritelne si myslim. Nebolo dovezene a bolo kupovane na slovensku a v servisnej knizke vyzeraju byt udaje ok a aj podla Oplackeho systemu. Bol som priamo v Ziline, kde bolo auto predtym servisovane, aby mi na to kukli. (Divne, ze v popradskom Opli nevedeli cez ich system zistit zaznamy o servise. Toto maju trochu nedoriesene...)
O tom turbe aj tu pisu dost:
Mne to nepripada zatial ako nejaky nezdravy zvuk. Fakt sa to da pocut len s vypnutym radiom a nastrazenymi usami...Kód: Vybrat vše
http://forum.cars.cz/opel-astra-j/viewtopic.php?f=7&t=299
To s tym nepriamym vstrekovanim neviem ci je pravda. Uz si nepamatam kde som to cital.
chlapik co mal na starosti z danej firmy odpredaj tychto aut mal aj 2 rocne zo 120t km ...
mal som stastie ze to bol technik zo stavebnej firmy, plna historia ... potom tie ostatne auta predali do bazaru a tam sa isto nepredali ako 2 rocne s 120t km ...
ale vzdy plati ze ked niekto kupuje noveho dizla tak nebude chodit do mesta na nakup...
a inak som prekvapeny ez ti v Ziline povedali historiu auta...
to ako normalne si prisiel ze si kupil auto ktore bolo u nich servisovane ti zobrali VIN a povedali ti co a pri kolko KM bolo robene ?
Opel Astra J ST 2.0 CDTi 121kW
Re: Koupili by jste si znovu Astru J?
hej, prisiel som tam a nepamatam teraz uz ci podla VIN, alebo povodnej SPZ to skontrolovali a nebol s tym vobec problem. KM aj co vsetko bolo robene/menene sedelo so servisnou knizkou.podla veku sa neda povedat ci su realne kilometre , ja ked som kupoval focusa z druhej ruky mal cca 100t nalietane a bolo to 2,5 rocne auto...
chlapik co mal na starosti z danej firmy odpredaj tychto aut mal aj 2 rocne zo 120t km ...
mal som stastie ze to bol technik zo stavebnej firmy, plna historia ... potom tie ostatne auta predali do bazaru a tam sa isto nepredali ako 2 rocne s 120t km ...
ale vzdy plati ze ked niekto kupuje noveho dizla tak nebude chodit do mesta na nakup...
a inak som prekvapeny ez ti v Ziline povedali historiu auta...
to ako normalne si prisiel ze si kupil auto ktore bolo u nich servisovane ti zobrali VIN a povedali ti co a pri kolko KM bolo robene ?
Astra J ST Cosmo 6/2011 , 1.7 cdti, 81 kw.
Re: Koupili by jste si znovu Astru J?
nazdar, k tomu kolisaniu otacok, ano je to regulator tlaku paliva. je dobre to vymenit, lebo Ti moze zacat zdochynat az nemusi nastartovat.. v OPELi reg. stoji okolo 230EUR. da sa kupit za cca 140,-. vymenit si to vies aj sam, ale je potrebne po vymene nastavit cez diagnostiku nejake veci... Alebo, ako to riesili chalani u H-ckovych astier, natiahnut pruzinku..mbohus píše: Co sa motoru tyka, tak viacmenej ma najviac stve, ze na volnobehu kolisu otacky. Nie vzdy. Nezavisi to ani od toho ci je zahriaty ci nie a nekolise to vo velkom rozsahu. V Opli mi okamzite povedali, ze 'to je vlastnost motora' (no comment). Mechanik, ale slabo naznacil, to co som si predtym uz zistil na nete sam, ze pravdepodobne ide o regulator tlaku paliva a jeho pruzinku, ktora sa casom unavi. Je to presne to, co tu ukazuje chlapik vo videu:
http://www.youtube.com/watch?v=phv59y-6S0k
Resp rozoberaju to aj tu:
Zatial to neriesim. Mozno na to bude zvolavacka, alebo na to kuknem sam. Motor na volnobehu funguje minimum casu a nezdochyna to zatial...Kód: Vybrat vše
http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=33&t=4231&start=20
Dalej pocas studeneho nezahriateho motora z neho pocujem slabe skripavo/hrkave zvuky (podobne hrkaniu hard disku v pocitaci) o ktorom sa bavia aj tu:
Po zahriati to prestane.Kód: Vybrat vše
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?f=54&t=34413&hilit=81kw
Naopak v teplom pocasi po jazde zas pocujem pisklavy zvuk od motora, ktoreho zdroj sme tiez odhalili v servise a je to alternator. Mechanik povedal, ze to piskanie robia uhliky alternatora. Nevyznam sa do toho aky typ alternatora tam je a neviem, ci to moze byt fakt sposobene tym alebo je to nejake lozisko. V chladnom pocasi vsak ten piskot nepocujem.
Dalsi pazvuk ktory sa fakt tazko popisuje sa vyskytuje ci je chladno ci teplo ci je motor zahriaty alebo nie. Je to nepravidelne a trva to vzdy tak okolo 4-5 sekund a podoba sa to zvuku ako, ked sa precerpava nejaka tekutina. Neviem to lepsie opisat. V kazdom pripade ak si to niekto z posadky vsimne tak sa hned pyta ze 'to co bolo??'.
Niekde som cital, ze turba v tychto motoroch bezne piskaju. Robi to teda aj moje. Nic usi trhajuce, ale ak sa clovek sustredi a ma dobry sluch tak to pri zabere motora, pri otackach 1900-2000 rpm pocuje.
k tomu zvuku "precerpavania" mne to robi tiez. zatial som to neriesil, ani sa nepytal. ak nieco zistim, dam Ti vediet..
a na zvuk turba si treba zvyknut. tiez som presiel z atmosferickeho benzinu (Vectra B 1,8) na CDTi a ja sa z toho zvuku vytesujem
inac u mna s tymto autom spokojnost. ci po dizajnovej, tak po funkcnej stranke..
Astra J ST 1,7 CDTI A17DTJ
Re: Koupili by jste si znovu Astru J?
az teraz som si vsimol ze je to na 1,7 cdti...
povodne som myslel ze budem mat astru s tymto motorom ,
ale priamo v opli nas odhovarali od tohto motora...
myslel som ze len chcu predat drahsie... ale ako tak citam o problemoch s J-čkami tak
motorické chyby sú naozaj častejšie pri 1,7 cdti...
povodne som myslel ze budem mat astru s tymto motorom ,
ale priamo v opli nas odhovarali od tohto motora...
myslel som ze len chcu predat drahsie... ale ako tak citam o problemoch s J-čkami tak
motorické chyby sú naozaj častejšie pri 1,7 cdti...
Opel Astra J ST 2.0 CDTi 121kW