zahriatie

Odpovědět
Uživatelský avatar
jozkos
Příspěvky: 93
Registrován: 09 čer 2013, 14:15

Re: zahriatie

Příspěvek od jozkos » 04 říj 2013, 22:05

tak to je sranda ze mas tak rychlo zohriaty, teraz jak je vonku 5 stupnou mi to trva 15 km aj ked je pravda ze 110 na 6te 1750otacok tempomat:)

ale naschval som rad ze mam malo otacok aby som ho studeny nenamahal a vidis nakoniec este zisitm ze nerobim dobre :)

Reklama
 

Uživatelský avatar
markpp
Příspěvky: 141
Registrován: 06 úno 2011, 14:17
Bydliště: Poprad

Re: zahriatie

Příspěvek od markpp » 05 říj 2013, 13:08

Pokiaľ viem Quickheat je prídavné elektrické kúrenie pre interiér a nemá nič spoločné s ohrievaním motora. Ten zohreje len nezávislé kúrenie - Webasto....
[b]EX Astra Sportstourer 1.4 103kW [/b]
[size=75]GreyTechnical Cosmo + AFL CD500Navi BThandsfree vyhriev.sedadlá+volant zadné el.okná zadná lakť.opierka FlexOrganizer Alarm park.asist.P+Z zatm.okná dojazd.rezerva 5/2011[/size]
[img]http://images.spritmonitor.de/456530_5.png[/img]

Uživatelský avatar
jozkos
Příspěvky: 93
Registrován: 09 čer 2013, 14:15

Re: zahriatie

Příspěvek od jozkos » 05 říj 2013, 23:13

tak ako ze niekto ma tak rychlo zohriaty motor a niekto nie s tym istym motorom

Uživatelský avatar
papak13
Příspěvky: 160
Registrován: 31 pro 2011, 17:18

Re: zahriatie

Příspěvek od papak13 » 06 říj 2013, 09:16

markpp píše:Pokiaľ viem Quickheat je prídavné elektrické kúrenie pre interiér a nemá nič spoločné s ohrievaním motora. Ten zohreje len nezávislé kúrenie - Webasto....
To máš úplnu pravdu. Avšak kedže chcem pre svoje auto to najlepšie:) tak dam teplotu na LO a tým pádom mi 2-3 km nejde do interiéru teplý vzduch z quickheatu ale ohrieva cez malý okruh motor. Mám to odskúšané, že keď si po naštartovaní nastavím cca na 25 st. tak sa mi zohreje po cca 7-10 km záleží od teploty a bla bla a keď vypnem kúrenie resp. nasavím LO tak po cca 2-5 km a to je dosť rozdiel. A tie 2-3 minutky vydržím vo vnútri.
ASTRICKA J 1.7 CDTI 92 kW SPORT

Uživatelský avatar
papak13
Příspěvky: 160
Registrován: 31 pro 2011, 17:18

Re: zahriatie

Příspěvek od papak13 » 06 říj 2013, 09:19

jozkos píše:tak ako ze niekto ma tak rychlo zohriaty motor a niekto nie s tym istym motorom
Samozrejme, že to záleží na podmienkach ako je teplota vonku, vlhkosť vzduchu, samozrejme štýl vytáčania motora, jazda z kopca alebo do kopca alebo po rovine, jazda mestom alebo mimo či po dialnici.

Ak vyjdeš so studeným motorom hneď na diaľnicu samozrejme sa ti pomalšie ohreje pretože je tam prirodzené chladenie pri vysokej rýchlosti náporom studeného vzduchu a pod...
ASTRICKA J 1.7 CDTI 92 kW SPORT

Uživatelský avatar
jozkos
Příspěvky: 93
Registrován: 09 čer 2013, 14:15

Re: zahriatie

Příspěvek od jozkos » 06 říj 2013, 10:43

nj mas pravdu, prve dva km idem len z kopca bez plynu prejdem asi dalsie 2km po miernom kopci a idem na dialnicu , akurat porovnavam s inym autom co som mal predtym ..

ako to viem ovplyvnit teda?? mam vypnut kurenie ktore aj tak nekuri prvych 7 km, alebo ako ?

Uživatelský avatar
jozkos
Příspěvky: 93
Registrován: 09 čer 2013, 14:15

Re: zahriatie

Příspěvek od jozkos » 14 lis 2013, 17:57

no pani ako ste natom ??
rano vonku 3 stupne a dnes sa mi zahrial az po cca 17km.... 2 km dolu kopcom, cca 1-2 rovina a dialnica 110km rychlost, dal som 5ku nech mam 2200 ot. nepomohlo...

quick heat je teleso vlozene do ventilacie to aby siel teply vzduch do interieru, motor by to nemalo prihrievať...

nechapem ako mozeete mat na 1,7 82kw dieselovej astre zohriaty teraz motor po 5 -7 KM....

skusim zajtra zapnut klimu nech zatazim viac motor co to spravi, a ked dam klimu na LO tak akurat zacne fukat studeny naplno, ale zeby sa zahrial rychlejsie, mate este dake typy?dik

pico
Příspěvky: 622
Registrován: 17 pro 2012, 16:44
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: zahriatie

Příspěvek od pico » 14 lis 2013, 21:48

Jozkos, su len dve moznosti. Bud je to normalne, co si myslim, ze u dieselu je, alebo je vadny termostat. Na diesli nejazdim, tak len z pocutia od kolegov "ropákov" viem, ze im dlho trva zahriatie. Parkujes Astru cez noc vonku alebo v garazi ? Cez noc ti vsetko stuhne a pri nizkych otackach to trva dlhsie, nez sa kvapalina prehreje. Pamatam sa pred par rokmi na G-cku ( 1,4 benzin ) som viezol z Ruzinova rodinu na vianocne nakupy do Avionu. Rucicka teplomeru sa mi ledva pohla az pted domom na ceste spat a to som motor ani nevypinal ale isiel som pomaly, nizke otacky. U teba aj ked sa rucicka teplomeru este nepohne, mal by si uz citit, ze Astra dava ohriaty vzduch. Ak to tak nie je, tipol by som to na ten termostat.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013

MilanS
Příspěvky: 320
Registrován: 15 pro 2012, 20:32
Bydliště: Slovensko - BN/TN

Re: zahriatie

Příspěvek od MilanS » 14 lis 2013, 22:21

pico píše:Jozkos, su len dve moznosti. Bud je to normalne, co si myslim, ze u dieselu je, alebo je vadny termostat. .....
Rozumná úvaha, aj podľa mňa v tom môže byť problém. Na H Astre 1,9 CDTI mi teplota ledva prešla cez 70 stupňov, keď bol vadný termostat.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex

Uživatelský avatar
softOPC
Příspěvky: 571
Registrován: 05 úno 2013, 21:39
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: zahriatie

Příspěvek od softOPC » 15 lis 2013, 07:17

To se dá poměrně snadno vyzkoušet, při stání a motoru na volnoběh se ve studeném stavu (cca do 50-60st) nesmí příliš ohřát hlavní vedení do chladiče, jen malá odbočka do expanzní nádoby.
ex.Astra OPC 2013 280k 12,2/100 downpipe, HJS cat, M-Tech Byla moc fajn
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz

Odpovědět