Astra J 2.0 CDTI 118kw sport

franta
Příspěvky: 59
Registrován: 24 čer 2010, 08:08

Re: Astra J 2.0 CDTI 118kw sport

Příspěvek od franta » 04 lis 2010, 08:45

to máš teda štěstí s tím rakouskem. S chipem opatrně, leda ten co vůbec nepřepisuje jadnotku a nehrabe se ve write zařízeních, hrozí Ti ztráta záruky. Nějak si to nedovedu představit s tím výkonem, že chceš navyšovat 2.0, já tam mám nyní zhruba kolem 98kw a pokud dám sport tlačítko, tak je to zralí na okruh a ne na silnici do normálního provozu, asi se víc bojím.

Reklama
 

CrashDown
Příspěvky: 48
Registrován: 10 říj 2010, 19:58

Re: Astra J 2.0 CDTI 118kw sport

Příspěvek od CrashDown » 16 lis 2010, 07:15

mufix píše:Tak já už ted spotřebu ani neřeším jezdím tankovat do Rakouska tam výjde na 26,30kč tak to je super,
jinak kdo se chce pořádně svest tak doporučuji 2.0CDTI je to dělo přemýslel jsem to nechat chipnout na
190PS mám strach co by na to DPF asi by stím byl problém ,spotřeba pokud stim nejedu přes město tak to jede 5.2l možná by to jelo za mín asi by to chtělo lechčí nohu.
Chiptuning ti rozhodně nedoporučuji... máš dost silné auto. Kdysi jsem měl chipnutou fabii 1.9TDI a dopadlo to šíleně. Motor jako super, sice dělal divný zvuky, "ale jelo to jako kráva". JENŽE s výkonem roste i koutící moment, takže veškerý ústrojí citlivý na krouťák jde do pr....

Veškerý části v autě jsou kompenzovaný např na 300 Nm, když to zvedneš, klidně na 400, tak první odejdou silentbloky, pak spojka, převodovka, brzdy, atd....

Takže to není jen o čipu... Musel bys dokoupit i všechno ostatní. Já už jsem chytřejší, ale stálo mě to jedno auto :-(

Paradoxní je, že motor jako takový nárůst výkonu snáší nejlíp.... Ale musíš počítat i s těma vedlejšíma investicema...

Je to na tobě
Opel ASTRA J enjoy + flexiride 1.7 CDTi
Graphite

Uživatelský avatar
mufix
Příspěvky: 83
Registrován: 03 říj 2010, 08:09

Re: Astra J 2.0 CDTI 118kw sport

Příspěvek od mufix » 20 lis 2010, 19:01

Tak jsem jel z kamaradem na vylet ujeto asi 650km on měl Opel Astra H 1.7 CDTI 74kw a oba jsme měli
stejnou spotřebu 5.3l což si myslím že je dobrá spotřeba,jeli jsme docela svižně.

Uživatelský avatar
Promax
Příspěvky: 20
Registrován: 08 lis 2010, 18:45

Re: Astra J 2.0 CDTI 118kw sport

Příspěvek od Promax » 10 led 2011, 20:59

Ako sa chová DPF filter na tomto motore, plánujem kúpu, ale trochu sa toho bojím. Mám Astru H (2005) a minulý rok som musel dať filter vykuchať a odprogramovať z RJ, vypalovanie prebiehalo každých cca 700km spotreba pritom dvojnásobná, motor trhal, spadalo to do núdzového režimu, postrach hlavne keď ma to zastihlo v meste. Predajca ma ubezpečoval, že teraz to už majú oveľa lepšie dotiahnuté....
Astra J ST 2,0 CDTI 118kW Cosmo 6/11 GreyTechnical,FlexRide,AFL,Alarm,Park.asistent............

Uživatelský avatar
mufix
Příspěvky: 83
Registrován: 03 říj 2010, 08:09

Re: Astra J 2.0 CDTI 118kw sport

Příspěvek od mufix » 11 led 2011, 12:38

Já jsem zatím neměl žádný problém DPF filtrem a to jezdím i krátké trasy 2 až 3km a pak 35km .

Uživatelský avatar
Promax
Příspěvky: 20
Registrován: 08 lis 2010, 18:45

Re: Astra J 2.0 CDTI 118kw sport

Příspěvek od Promax » 11 led 2011, 16:14

A postrehneš, kedy sa vypaluje ?(vysoká spotreba,znížený výkon, prípadne iba nejaká kontrolka)
Astra J ST 2,0 CDTI 118kW Cosmo 6/11 GreyTechnical,FlexRide,AFL,Alarm,Park.asistent............

franta
Příspěvky: 59
Registrován: 24 čer 2010, 08:08

Re: Astra J 2.0 CDTI 118kw sport

Příspěvek od franta » 12 led 2011, 13:35

Ahoj, a co by jsi prosímtě chtěl(psal jsi o 700km) u J se vypaluje každých cca.250km a na dálnici je to řekněme 500-600km. Spotřeba je samozřejmě v té době tak 5x. Na výkonu to moc nepoznáš a kontrolka také nesvítí, zatím jsem zažil jen pasivní čištění. Životnost je 150tkm a víc podle servisu, pokud se to posere v záruce a do té kilometráže budeš to mít skoro zadara.

Uživatelský avatar
Promax
Příspěvky: 20
Registrován: 08 lis 2010, 18:45

Re: Astra J 2.0 CDTI 118kw sport

Příspěvek od Promax » 12 led 2011, 14:56

Predĺžená záruka sa nevsťahuje na DPF, sám som si túto ekologickou vychytávku užil... nevieš ovplyvniť kedy sa to spustí, ideš 300 km, prídeš na miesto a tesne pred vypnutím motoru sa spustí regenerácia... alebo stojíš v Chorvátskom tuneli v zápche a udržuj 2000 otáčok... :lol: Keď to odignoruješ a vypneš motor, nespálená nafta pretečie do oleja (znehodnotí ho).Mnohokrát nastane situácia, keď jednoducho nemôžeš pokračovať v jazde...
A to som veľký fanúšik Oplu vlastním štvrtú astru caravan v rade (2xAstra F 1,7TD Isuzu, 1xAstra G 2,0DTI, 1xAstra H 1,9CDTI).
Naposledy upravil(a) Promax dne 19 led 2011, 07:04, celkem upraveno 1 x.
Astra J ST 2,0 CDTI 118kW Cosmo 6/11 GreyTechnical,FlexRide,AFL,Alarm,Park.asistent............

Uživatelský avatar
Promax
Příspěvky: 20
Registrován: 08 lis 2010, 18:45

Re: Astra J 2.0 CDTI 118kw sport

Příspěvek od Promax » 12 led 2011, 15:07

Napríklad Fiat s motorom 1,9 JTD (CDTI) sa dá za rovnakú cenu objednať aj bez DPF, potom to spĺňa normu Euro4...
Čo by som ja za to dal u Astry...
Naposledy upravil(a) Promax dne 12 led 2011, 15:10, celkem upraveno 1 x.
Astra J ST 2,0 CDTI 118kW Cosmo 6/11 GreyTechnical,FlexRide,AFL,Alarm,Park.asistent............

franta
Příspěvky: 59
Registrován: 24 čer 2010, 08:08

Re: Astra J 2.0 CDTI 118kw sport

Příspěvek od franta » 12 led 2011, 15:09

Tak si připlať kompletní záruku aspoň mi říkali, že tam to mám vychytaný. Nevím jak u H ale mě se nezvyšují ani otáčky pod 1000 na volnoběh se to drží i když regeneruje ovšem spotřeba je místo 0,4 většinou 2,0-2,4. Pokud by jsi měl zájem něco Ti poradím, ale ne veřejně, PM.

Odpovědět