Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
A to řešíš nový auto? Pokud jezdí v pohodě neřešil bych 10 let ještě
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Miloshi, já bych nové auto neřešil, ale potřebuji automatickou převodovku, díky potížím z levou nohou.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak Astra projde důkladnou kontrolou u Romana K v Brně. Právě jsem se objednal a jak tam budu na služební cestě 2 dny, tak nechávám vyměnit převodový oléj v M32 preventivně, dále výměna motorového oleje + olejového filtru a kontrola brzdových kotoučů + desek (kolik ještě budu moc najed, než příjde výměna ). Můj odhad je, že na podzim to stejně příjde .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
A už víš co budeš dávat za brzdy?
Astra J ST 2015 Cosmo 1.6 CDTI B16DTH 100kW
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
No chtěl bych Brembo Xtra + desky taky Brembo, jen že podle mojí motorizace se vrtané kotouče dělají pouze na předek . Na zadek bych musel dirované kotouče dopasovat a to se mi moc nechce. Tak pořád hledám a nebo značku Zimmermann, jsem dával na Adtru G a perfektně brzdily, sto krát lépe než originály.
Teště uvidím, co mi řekne Roman K v Brně a možná to ještě letos odjezdím v pohodě a přesunu to na příští rok, uvidíme. Letos to vezmu podle servisního plánu a k tomu komplet servis klimatizace, desinfekce (Dezinfekce vozidla ozónem) + filtr + doplnění. Znám jednu firmu co to děla hodně dobře a za přijatelnou cenu u nás v Ostravě. klimatizaci desinfikuji každý rok a filtr měním taky.
Teště uvidím, co mi řekne Roman K v Brně a možná to ještě letos odjezdím v pohodě a přesunu to na příští rok, uvidíme. Letos to vezmu podle servisního plánu a k tomu komplet servis klimatizace, desinfekce (Dezinfekce vozidla ozónem) + filtr + doplnění. Znám jednu firmu co to děla hodně dobře a za přijatelnou cenu u nás v Ostravě. klimatizaci desinfikuji každý rok a filtr měním taky.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
I chlap k tomu jednou dospeje, ja jezdim s automatem uz 14 let a manual uz bych nechtel (ale rad si zakvedlam 1x za rok treba v lete u more na dovolene pujcenym autem...)
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Ahoj kolegové, tak Astra se vrátila zpět z Brna v plné kráse a prošla důkladnou prohlídkou u Romana K.
Kontrola po dobe 1 rok, 3 roky, 5 let .. - servisní plán
Výměna motorového oleje GM Dexos 1 gen 2 - 5w30 a FILTRON olejový filtr - 95599877 / oe648/6
Výměna převodového oleje v převodovce M32 - preventivně (žádné potíže) množství 2litry - BOT 303 obj.č. 93165694
Výměna chladící kapaliny v motoru - dle servisního intervalu (5let / 240 000km) - červená originál GM kat číslo 1940663
Konreola brzdových kotoučů + desek
Výměna vzduchového filtru za FIILTRON - AP051/7
Kontrola celého vozu.
Dost mě zajímalo, hlavně, jak na tom bude po výměně opeje v převodovce M32 řazení. Neměl jsem žádné potíže, ale preventivně měněno. Hned při prvním zařazení byl znát velký rozdíl, řazení bylo takové měké a těch 200km do Ostravy po dálnici jsem testoval řazení a byla to jedna báseň. Chladící kapalina se už žlutá pro tento motor nedává, proto byla dodána original, dle motorizace a je červená (celkem 3 litry + naředění. Nadále byl při výměně chladící kapaliny proveden proplach chladícího okruhu, aby se vše vyčistilo. Nechal jsem nastavit na -38st. Kontrola brzd dopadla nadočekávání a výměna neni třeba min. rok. Přední desky jsou tak na cca min. 15 000km ještě a zadní desky cca min. na 50 000km. Kotouče mají malou hranu a tak pohoda. Nadále bylo překontrolováno vše od předu až do zadu. Jsem velice spokojen, jak s přístupem, tak odvedenou práci. Tak by měl fungovat každy servis a ne, brát jen peníze a odvedená práje provedena špatně. Celkový dojem, jako ve škole na 1*.
Kontrola po dobe 1 rok, 3 roky, 5 let .. - servisní plán
Výměna motorového oleje GM Dexos 1 gen 2 - 5w30 a FILTRON olejový filtr - 95599877 / oe648/6
Výměna převodového oleje v převodovce M32 - preventivně (žádné potíže) množství 2litry - BOT 303 obj.č. 93165694
Výměna chladící kapaliny v motoru - dle servisního intervalu (5let / 240 000km) - červená originál GM kat číslo 1940663
Konreola brzdových kotoučů + desek
Výměna vzduchového filtru za FIILTRON - AP051/7
Kontrola celého vozu.
Dost mě zajímalo, hlavně, jak na tom bude po výměně opeje v převodovce M32 řazení. Neměl jsem žádné potíže, ale preventivně měněno. Hned při prvním zařazení byl znát velký rozdíl, řazení bylo takové měké a těch 200km do Ostravy po dálnici jsem testoval řazení a byla to jedna báseň. Chladící kapalina se už žlutá pro tento motor nedává, proto byla dodána original, dle motorizace a je červená (celkem 3 litry + naředění. Nadále byl při výměně chladící kapaliny proveden proplach chladícího okruhu, aby se vše vyčistilo. Nechal jsem nastavit na -38st. Kontrola brzd dopadla nadočekávání a výměna neni třeba min. rok. Přední desky jsou tak na cca min. 15 000km ještě a zadní desky cca min. na 50 000km. Kotouče mají malou hranu a tak pohoda. Nadále bylo překontrolováno vše od předu až do zadu. Jsem velice spokojen, jak s přístupem, tak odvedenou práci. Tak by měl fungovat každy servis a ne, brát jen peníze a odvedená práje provedena špatně. Celkový dojem, jako ve škole na 1*.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Perfektné - takže tie naše Astry sú - aj napriek prevládajúcej dosť zlej (mýlnej) povesti motoristickej verejnosti -v porovnaní s inými značkami vo svojej triede na dobrej kvalitatívnej úrovni. Želám veľa ďalších kilometrov bez poruchy a nehody.
No mám jeden postreh ohľadom filtrov - niekde som videl test na olejové a vzduchové filtre a filtre zn. Filtron veľmi neoslnili (myslím, že výroba PL) - zvlášť vzduchový, no je to len môj subjektívny názor. Ja používam väčšinou MANN, príp. Alco, Hengst, Mahle.
No mám jeden postreh ohľadom filtrov - niekde som videl test na olejové a vzduchové filtre a filtre zn. Filtron veľmi neoslnili (myslím, že výroba PL) - zvlášť vzduchový, no je to len môj subjektívny názor. Ja používam väčšinou MANN, príp. Alco, Hengst, Mahle.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Jack - plně s tebou souhlasím a podle informaci s Brna naše Astry jsou ještě na tom jako poslední skvěle, už i Astra K to odnesla a plechy na Astře K jsou snad poloviční tloušťky. Při 30 000km (3 lety) jsem zde dával níže uvedenou fotografii a nevěděl co to může být. Roman K mi vše vysvětlil a nejde o nic hrozného a je to hodně častý problém těchto 1.4 Turbo motorů. V mém případě jde o rosení oleje na 2 místech (první rosení je mezi olejovým čerpadlem - těsněním a blokem motoru, tam se to rosí a pomalu stíka k olejové vaně) no a pak 2 místo je u víke ventylů, kde to se také rosí. Tato vlastnost je u mnoho těchto motorů a není to velký únik oleje. Proto u Romana K v servise umyli motor a při výměně chladící kapaliny sledovali, kde se to rosí a co to vlastně způsobuje. Momentálně se nic neděje a nemám to řešit, v případě, že bych zjistil velký únik, tak se to opraví, přetěsní. Ve spodní čísti dotáhli šrouby a tím by se rosení mělo odstranit. Uvidím, jinak Astra je v perfektním stavu a na to že jezdí krátké trasy po městě, tak i brzdy na tom jsou skvěle. Co mě ale zaráží, že v autorizovaném servise na to kašlali a i po mé urgenci.
Tento únik tam je už od novoty a proč by zákazníkovi udělali reklamaci v prvních 2 letech. Vždit on pod auto neleze a vidět to skoro není a nebudeme nic reklamovat u výrobce. Klasický postoj autorizovaného servisu.
Ty filtry neřeším, měním oléj co 6 - 7 000km a pak ostatní filtry každý rok. Jinak taky preferuji značku MANN. Osobně mi bylo doporučeno, že Astru J nemám prodávat a že pokud o ní tak pečuji, tak ještě 10 let vydrží bez komplikací .
Nová auta a jejich motory o 3 válcích mají životnost tak poloviční a i další díly, co se běžně u starších aut měnilo ve 200 000km, dnes to nepřežije ani 100 000km - jako např. škrtící klapky, spojky apod.
No a zase se vracíme na začátek, servis kde majteli vše vysvětlí, ukážou a přímo řeknou, zda se to má řešit ihned a nebo to počká. Netahaji se zákazníka peníze za každou cenu, k zákazníkovy se chovají profesionálně a to od prvního kontaktu, např. po telefonu = objednání, převzení vozidla bez čekání v dohodnutou hodinu, nadále telefonická konzultace, co se našlo, co třeba vyměnit apod. Pak dohodnutý datum a čas vyzvednutí, předání vozu přesně v domluvenou hodinu. Vysvětlení všech úkonů a položek na dokladu, přátelské rozloučení, čistota servisu, to dělá na zákazníka taky velký dojem. Podtrženo a sečteno = perfektní. Osobně jsem se zase přesvědčíl, že ještě je pár takových skvělých lidí, co práci dělají podctivě.
Tento únik tam je už od novoty a proč by zákazníkovi udělali reklamaci v prvních 2 letech. Vždit on pod auto neleze a vidět to skoro není a nebudeme nic reklamovat u výrobce. Klasický postoj autorizovaného servisu.
Ty filtry neřeším, měním oléj co 6 - 7 000km a pak ostatní filtry každý rok. Jinak taky preferuji značku MANN. Osobně mi bylo doporučeno, že Astru J nemám prodávat a že pokud o ní tak pečuji, tak ještě 10 let vydrží bez komplikací .
Nová auta a jejich motory o 3 válcích mají životnost tak poloviční a i další díly, co se běžně u starších aut měnilo ve 200 000km, dnes to nepřežije ani 100 000km - jako např. škrtící klapky, spojky apod.
No a zase se vracíme na začátek, servis kde majteli vše vysvětlí, ukážou a přímo řeknou, zda se to má řešit ihned a nebo to počká. Netahaji se zákazníka peníze za každou cenu, k zákazníkovy se chovají profesionálně a to od prvního kontaktu, např. po telefonu = objednání, převzení vozidla bez čekání v dohodnutou hodinu, nadále telefonická konzultace, co se našlo, co třeba vyměnit apod. Pak dohodnutý datum a čas vyzvednutí, předání vozu přesně v domluvenou hodinu. Vysvětlení všech úkonů a položek na dokladu, přátelské rozloučení, čistota servisu, to dělá na zákazníka taky velký dojem. Podtrženo a sečteno = perfektní. Osobně jsem se zase přesvědčíl, že ještě je pár takových skvělých lidí, co práci dělají podctivě.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Me nekde taky lehce prosakuje olej. Pro jistotu jsem koupil nova tesneni k selenoidum, tak je na jare vymenim jestli to pomuze, jinak to bude asi jak pises nekde okolo vika ventilu. Ono je pri otevreny kapote temer prd videt, ale pohled zespoda je dost desnej jak je vana poblita a vubec cela leva strana. Zaplat panbuh ze neubyva olej:-)
Astra G 3 dv. X16XEL
Astra H 5 dv. Z16XEP
Astra J ST A14NET
Astra H 5 dv. Z16XEP
Astra J ST A14NET