Škubání a zvýšené otáčky po startu.
Škubání a zvýšené otáčky po startu.
Zdravím všechny.
Mám problém s Astrou J 2010, 1,6/85kw benzín, A16XER, najeto 148000. Studený, nebo zmrzlý motor a také zahřátý motor startuje bez problémů. Ale při teplotě motoru od nějakých 18 - 30 ˚C se otáčky zvýší na 1100, motor škube a má zvuk jako by jel na tři válce. Po zhruba čtyřiceti vteřinách se motor uklidní, otáčky ustálí a vše bez problémů. Na podrobné diagnostice v Oplu nic nenalezeno. Jezdím už rok na Shell V-power a přidávám VIF. Vyměněny svíčky originál oplácké, obě lambda sondy, také obě čídla teploty, vyčištěná škrtící klapa, vyměněn vzduchový filtr. Opel má jediné řešení a to nechat u nich vůz 14 dní a budou testovat.
Prosím o jakoukoliv radu, nebo zkušenost s řešením problému. Děkuji.
Mám problém s Astrou J 2010, 1,6/85kw benzín, A16XER, najeto 148000. Studený, nebo zmrzlý motor a také zahřátý motor startuje bez problémů. Ale při teplotě motoru od nějakých 18 - 30 ˚C se otáčky zvýší na 1100, motor škube a má zvuk jako by jel na tři válce. Po zhruba čtyřiceti vteřinách se motor uklidní, otáčky ustálí a vše bez problémů. Na podrobné diagnostice v Oplu nic nenalezeno. Jezdím už rok na Shell V-power a přidávám VIF. Vyměněny svíčky originál oplácké, obě lambda sondy, také obě čídla teploty, vyčištěná škrtící klapa, vyměněn vzduchový filtr. Opel má jediné řešení a to nechat u nich vůz 14 dní a budou testovat.
Prosím o jakoukoliv radu, nebo zkušenost s řešením problému. Děkuji.
1,6/85KW A16XER
- Reklama
Re: Škubání a zvýšené otáčky po startu.
Pardubice (denny) nebo Brno (romank). Lepsi mechaniky na Opel v CZ nenajdes. Oba jsou registrovani tady na foru.
http://www.ase-dedic.com/
http://carteam.cz/
http://www.ase-dedic.com/
http://carteam.cz/
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Re: Škubání a zvýšené otáčky po startu.
Vypada na stejny problem jako u 1.4Turbo:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=879
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=1361
Motor skube, diagnostika nic naukazuje = karbon z recyrkulace plynu hori nekontrolovane na ventilech a RJ se to snazi uregulovat.
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=879
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=1361
Motor skube, diagnostika nic naukazuje = karbon z recyrkulace plynu hori nekontrolovane na ventilech a RJ se to snazi uregulovat.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubání a zvýšené otáčky po startu.
Mám přesně toto samé chování, ale u motoru 1.4 Turbo, už tu dal Blesk odkaz. Začlo mi to dělat po 3 letech a v 39 000km. Od novoty dávám VIF a kvalitní palivo. Jen jezdím krátké trasy + 1x za táden delší, kde motor protáhnu. Od výměny svíček se situace nezměnila. Pak jsem zajel do hor a v kopcích a vracečkách točil motor až do 5000ot do nádrže dal 2x více fifu + Shell V-Power a situace se o dost zlepšila. Po třech nádržích a vytáčení motoru se projev za posledních 1000km objevil 2x. Vybrace motoru co jsem měl také se spravili, ale minule jsem je zase zaznamenal, ale posledni týdny zase ne, případně se o dost zmenšili.
Prostě je potřeba motor vytáhnout na delší trasu a vytočit, vytočit + snažit se akcelerovat a motor nechat ve vysokých otáčkách déle a hlavně se hned řadit.
Otázkou je kolik toho karbonu tam na svém motoru 1.6 máš, za těch 8 let a bude třeba zásah mechanika.
U mě se to dost zlepšilo a pomalu to ustupuje, ale motor po zahřátí na provozní teplotu jem přestal šetřit a i mi o dost spadla spotřeba, neni divu je tam nadopované palivo .
Prostě je potřeba motor vytáhnout na delší trasu a vytočit, vytočit + snažit se akcelerovat a motor nechat ve vysokých otáčkách déle a hlavně se hned řadit.
Otázkou je kolik toho karbonu tam na svém motoru 1.6 máš, za těch 8 let a bude třeba zásah mechanika.
U mě se to dost zlepšilo a pomalu to ustupuje, ale motor po zahřátí na provozní teplotu jem přestal šetřit a i mi o dost spadla spotřeba, neni divu je tam nadopované palivo .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Škubání a zvýšené otáčky po startu.
Podtáčením se nikdy neušetří, kamarádka má Focus s 1.5 EcoBoost a jede stylem když to jde, dám v obci pětku, lépe šestku a potom akceleruje na tento převod z 50 na 80-90. Když jsem viděl čísla okamžité spotřeby atakující 28l/100, tak mě málem omylo. Jezdí za cca 7,4, ale kdyby držela otáčky nad 2000, jela by pod 7 a šetřila motor. Je to jak na kole, taky si nikdo nedáte co nejtěžší převod a pak zkusíte zrychlit, hned se unavíte a nikam se nedojede. U auta je to prostě stejný, sorry za tak dlouhý článek.
ex.Astra OPC 2013 280k 12,2/100 downpipe, HJS cat, M-Tech Byla moc fajn
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
Re: Škubání a zvýšené otáčky po startu.
A čo tam dat 100 oktanový benzin, najlepšie slovnaft ten má tuším najvyšší oktan. Jeden mechanik v renaulte mi to odporúčal do mojeho starého auta a bol to riadny rozdiel.Tvrdil že to poriadne vypáli usadeniny v motore.Ale treba to tankovat trochu dlhšie nie len raz.
Opel astra ST 103kw LPG
Re: Škubání a zvýšené otáčky po startu.
Take do auta tankuji stouktanovou vervu od benziny, je dražší sice o dvě koruny ale motor ožil,ale hlavně neobsahuje bio sračky, pro zbohatnuti babiše a jemu podobných.Desirehd píše:A čo tam dat 100 oktanový benzin, najlepšie slovnaft ten má tuším najvyšší oktan. Jeden mechanik v renaulte mi to odporúčal do mojeho starého auta a bol to riadny rozdiel.Tvrdil že to poriadne vypáli usadeniny v motore.Ale treba to tankovat trochu dlhšie nie len raz.
spotřeba klesla, klimu jsem musel vypinat v kopci ted neni třeba,nemluvě ranni starty se zlepšili,
bez přidavani VIF.
Astra J 1.4 XER / Enjoy / Edice 20 let / Opel 500 / model 2012
Re: Škubání a zvýšené otáčky po startu.
Podtacenim se usetrit da, jen se nesmi akcelerovat, hlavne ne na plny kotel. Jenom tak plachtit po rovince. Vic otacek, vic vstrikovacich cyklu. Disle maji v tom vyhodu a taky turbomotory, kde se kroutici moment posouva do nizsich otacek. Premyslim, jestli mi to prestalo skubat proto, ze mi turbo pousti olej do sani jak jsem nekde psal uz. Tak mu te olej chutna, ze neskube
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Škubání a zvýšené otáčky po startu.
Koupil jsem tu astru před rokem, takže nevím jak s tím předchozí majitel jezdil. Jo a 100 oktanový benzín už jsem zkusil několikrát a stylem důchodce na nízké otáčky taky nejezdím . Zkusím teda přitvrdit v těch otáčkách a použít 100 oktanový benzín ve více nádržích za sebou. Jen je divné, že se to stane pouze při té teplotě 18 - 30 stupňů. Za mrazu ani za horka to neudělá.
1,6/85KW A16XER