Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Používám měděnou Wutrth a není s ní problém. Na Alfě 4 roky zadní brzdy bez zásahu.
ex.Astra OPC 2013 280k 12,2/100 downpipe, HJS cat, M-Tech Byla moc fajn
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak dnes je to přesně dva roky, co Astru J vstoupila do naší rodiny a snad všechny nemoci máme za sebou. K dnešnímu dni najeto 23 418km. Snad i další roky budou v pohodě a bude jen požitek s jízdy bez poruch a starostí. Tak značce Opel mnoho krásných km .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Po dlouhé zimě jsem se rozhodl protáhnout Astru někde dále a cítil jsem, že motor trochu zlenivěl a potřebuje protáhnout. Jeden den jsem potřeboval zajet do Olomouce poblíž fotbalovému stadionu Sigmy Olomouc a tak jsem jeden slunečný a velice teplý pátek rozhodl tam zajet. Venku bylo cca 3ést. a tak nastavena automatická klimatizace na cca 22st. a vyrazil jsem. Musel jsem se prvně dostat z Ostravy ven na dálnici, pak zlehka dojet ke Klimkovickému tunelu, projet ho předpisově 80km / hod. ať nezaplatím pokutu (měří zde kamery) a pak hurá na protažení motoru. Motor byl zahřátý na provozní teplotu, na dálnici skoro nikdo, tak akcelerace na 120km / hod. zařazeno na 4 rych. st. nechal jsem to cca 1 min. pak řadím 5 a zvyšuji rychlost na 140, opět nechám pár min a řadím 6ku. Po pár minutách to opět opakuji a bylo znát, že ne zcela se mu chce do otáček, nechal jsem to pár sekund i v 5000 ot., polevil apod. Zapnutá klimatizace s motorem dělala taky divy a na výkonu to bylo nepatrně znát. Cesta tam uběhla relativně rychle, Jak jsem se blížil ke Globusu Olomouc na výpadovku Mohelnice, zvolnil jsem, ať turbo se může pomalu dochlazovat a není pod takovou zátěží, po příjezdu na místo jsem to nechal ještě bublat a pak vypl motor. Hodně zajímavá byla cesta zpět ve 3 hod. odpoledne, kdy i na dálnici to bylo peklo v pravém pruhu kamión za kamiónem a pokud tam člověk jel a pak potřeboval se dostat do levého pruhu, tak to byl oříšek, nikdo mě nechtěl pustit. Bylo i znát, že motor dost ožil a nechá si líbit i vytočení do vyšších otáček a rozhodně rychleji. Po několika km mě toto přestalo bavit, tak jsem se rozhodl se přeřadit do levého pruhu mezi opravdové dravce, kde to jelo jako o závod. Zapojil jsem se do vláčku cca 10 vozidel (BMW, Mercedes, Škoda Superb, Mondeo apod.). Zde jsem netušil, co mě čeká, tempomat nastaven na 150km / hod. při 3000ot. 6 st. Motor jel pěkně i se zapnutou klimatizací, pouze do té doby, než bylo potřeba lehce zvolnit např. na 120, aby mezi nás někdo vsunul. Při akceleraci už se motoru na 6st. moc nechtělo a musel jsem podřadit, pořádně vytočit a opět řadit 6ku. V tomto tempu jsem jel cca 110km a zde se opravdu motor hodně zapotil. Je vidět, že ten motor není trhač asfaltu a konkurovat naftovým kolegům na dálnici opravdu nelze. Průměrná spotřeba nakonec se zastavila na 7,4lit. na 100km při tomto sprintu. Ihned v sobotu jsme jeli do Polska a tak opět 140km po dálnici a zde už bylo hodné znát, že motor se zase spravil a reaguje tak jak bych očekával. Uvidíme, co na to pak řekne výlet do Legolandu.
Před pár dny jsme pokořili pěkný počet km.
Před pár dny jsme pokořili pěkný počet km.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Pár nových fotek.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak dnes pokořeno 26000km a jedna společná ze starší sestřičkou .
Jinak po 25500km vyměněny přední originál stěrače za nové.
Jinak po 25500km vyměněny přední originál stěrače za nové.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak máme za sebou km maratón a teď nás čekám naopak odpočinek.
1 den cesty
Ostrava – Olomouc – Mohelnice – Hradec Králové – Praha – Karštejn – Plzeň – Mariánské Lázně
(556Km / tankováno MOL Natural 100 EVO + 33litrů / 5,93lit na 100Km / Klimatizace 70%)
2 den cesty
Tam: Mariánské Lázně – Rozvadov – po A6 – pak po A93 směr Regensburg, poté po A8 až do Legolandu.
Zpět: Legoland – A8, po pár km na A7, odbočit na A6 poté jedete pořád směr ČR – Rozvadov – Mariánské Lázně (trasa je cca o 22km delší). Tuto trasu jsme vybrali s důvodů nehody, která byla 11km od nás. Hlásila mi to navigace v Astře a hned nabídla uvedenou alternativu. (707Km / tankováno MOL Natural 100 EVO + 42litrů / 5,94lit na 100Km / Klimatizace 8
3 den cesty
Mariánské Lázně – Rozvadov – ZOO Noriberg ( celkem 365km).
4 den cesty
Mariánské Lázně – Plzeň – Praha – směr Hradec Králové – Lázně Bohdaneč – Pardubice – Mohelnice – Olomouc – Ostrava.
Za 3 a 4 den najeto 917Km s koncovou spotřebou 5,7 lit. / 100Km. Ujeli jsme celkem 2165Km s kombinovanou spotřebou 5,86lit. / 100Km.
1 den cesty
Ostrava – Olomouc – Mohelnice – Hradec Králové – Praha – Karštejn – Plzeň – Mariánské Lázně
(556Km / tankováno MOL Natural 100 EVO + 33litrů / 5,93lit na 100Km / Klimatizace 70%)
2 den cesty
Tam: Mariánské Lázně – Rozvadov – po A6 – pak po A93 směr Regensburg, poté po A8 až do Legolandu.
Zpět: Legoland – A8, po pár km na A7, odbočit na A6 poté jedete pořád směr ČR – Rozvadov – Mariánské Lázně (trasa je cca o 22km delší). Tuto trasu jsme vybrali s důvodů nehody, která byla 11km od nás. Hlásila mi to navigace v Astře a hned nabídla uvedenou alternativu. (707Km / tankováno MOL Natural 100 EVO + 42litrů / 5,94lit na 100Km / Klimatizace 8
3 den cesty
Mariánské Lázně – Rozvadov – ZOO Noriberg ( celkem 365km).
4 den cesty
Mariánské Lázně – Plzeň – Praha – směr Hradec Králové – Lázně Bohdaneč – Pardubice – Mohelnice – Olomouc – Ostrava.
Za 3 a 4 den najeto 917Km s koncovou spotřebou 5,7 lit. / 100Km. Ujeli jsme celkem 2165Km s kombinovanou spotřebou 5,86lit. / 100Km.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Copak, 95 oktanů bylo málo . MOL Natural 100 EVO má asi více aditiv, tak možná lehce pomůže motoru, je to tak? I ta spotřeba je moc hezká. Subjektivně to ale asi člověk nepozná, jestli jede na 95 nebo 100.
Příští týden jedu do HR tak právě uvažuji, že budu tankovat 98 oktanů, jsem zvědav, jestli to bude nějak znát, kromě na peněžence při placení
Příští týden jedu do HR tak právě uvažuji, že budu tankovat 98 oktanů, jsem zvědav, jestli to bude nějak znát, kromě na peněžence při placení
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
tak jsem zjistil, včera při očistě Astry, že se mi cca 2cm odervala gumička na zadním stěrači. No ale co je ubohé, že mi někdo ukradl 2 čepičky na vektilkáchm ruky bych lámal. Dnes se dívám na stránky doopla.cz a stěrač v akci, tak jsem objednal i filtr + oléj 5w/30, těsnící gumičku na vypoštěcí šroub, stěrač + čepičky na ventilek
Jen pro zajímovost zde obj. čísla dílů:
Čepička na ventilek - GM 93184614 / Opel 1010720
Těsnění výpustního šroubu - GM 90528145
Zasní stěrač na Astru J - 95516020
Jinák v sobotu pravděpodobně cestou do Mikulova a zpět překročím vytouženou hranici 30 000km .
Jen pro zajímovost zde obj. čísla dílů:
Čepička na ventilek - GM 93184614 / Opel 1010720
Těsnění výpustního šroubu - GM 90528145
Zasní stěrač na Astru J - 95516020
Jinák v sobotu pravděpodobně cestou do Mikulova a zpět překročím vytouženou hranici 30 000km .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak zadní stěrač vyměněný za opět originál a čepičky na ventilkách namontovány . Astra naleštěna a vysatý interiér, pneu ošetřeny a můžeme vyrazit na sobotmí km maratón na Jižní moravu .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Do kterých končin jižní Moravy jedeš? Ptám se jen kvůli typu na návštěvu nějakých míst.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015