Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Ukažte ostatním svoje Jéčko
Odpovědět
Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Astra - R@SAG » 02 pro 2016, 09:44

Tak první sníh u nás k 30.11. a foceno ve 22hod. :D .
Přílohy
rps20161201_065353.jpg
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Reklama
 

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Astra - R@SAG » 06 pro 2016, 07:43

Tak přátelé dnes je to přesně 10 let (v 15 hod) co jsme koupili Astru Classic II 1.4 16v Twinport a na tachometru bylo v autosalonu 5km. Dnes má holka na tachometru před 129 tis. km. Kolik to bylo odrazování ať si nekupujeme polskou výroby Astry a že to je hrozná kvalita apod. no nevím nám sloužila dobřr a otci slouží nadále. Uvidíme nadále, 10 let je ještě málo posoudít kolik let tu ještě bude, ale podle stavu karocerie, která ke bez koroze a díky investici za plastové zadní nadkolý, kde se nedostává žádný bordel, tak zadní lemy nerezavý. Motor je taky v pohodě, nežere ani kamku oleje a výměna je pravidelně co 10tis. km za 10w/40. Podtrženo a sečteno je zde spokojenot a to Astra jezdí léto / zima neustále. Jen v 82tis. km se musela udělat generálka motoru a to díky tomu, že do oleje se dostával benzín, na 1 válci byla špatná komprese. To bylo vše a tak snad bude sloužit i nadále, tak jako doposud.

Astra J snad má všechny dětské nemoci za sebou a bude sloužit tak dobře jako jení sestřička a to hlavně bez velkých investic. Momentálně jsme pokořili 21 000km a jedeme dále.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Astra - R@SAG » 27 úno 2017, 14:13

Tak dnes jsem se objednal na 2 garanční prohlídku s Astrou J. Datum je stanoven na 8.3.2017 v 7 hod. ráno. Pravděpodovně 4 hod. práce a přiobjednal jsem i geometrii přední nápravy pro jistotou. Sine nemám ždné potíže, ale projistotu a klid. Cena za 2. garanční prohlídku mi byla stanovena na cca 4500Kč + 700Kč geometrie. Pak dám vědět kolik to bylo při placení a dám sem i faktůru.

Astra má tšsně pod 23 000km a jezdí bez komplikací a dokonce i kombinovaná spotřeba zase začla klesat s oteplením venku.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Uživatelský avatar
jack
Příspěvky: 1014
Registrován: 15 pro 2013, 14:12

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od jack » 27 úno 2017, 17:32

Prosím Ťa, spýtaj sa ich, že čo tam chcú 4 hodiny s tým autom robiť? Na druhej garančnej prehliadke menia naviac len brzdovú kvapalinu - ja mám 1.6, no bol som tam necelú hodinu a pol a pritom som sa ešte s mechanikom bavil o všetkom možnom, čo sa týka údržby a prevádzky Astry, nikde sme sa neponáhľali.
Tá cena za 2. garančnú prehliadku pokiaľ Ti dávajú aj olej, filter a brzdovku je v pohode.
A pokiaľ nemáš problém s geometriou (ťahanie do strany,....) , tak ja by som do toho nevŕtal - raz mi jeden výborný "fachman" (môj letecký technik) do budúcna poradil: "Nebabri zbytočne do niečoho, čo funguje, pretože spravidla sa to potom pokazí", no rob ako uznáš za vhodné.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo

Uživatelský avatar
Marek L
Příspěvky: 329
Registrován: 15 čer 2015, 16:00

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Marek L » 27 úno 2017, 17:38

Ještě by tam měl být vyměněn i ten pylový filtr, v servisním plánu to je.
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Astra - R@SAG » 27 úno 2017, 21:37

Ano, ten se mění, no místo geometrie, asi udělám desinfekci a doplnění klimatizace.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Uživatelský avatar
jack
Příspěvky: 1014
Registrován: 15 pro 2013, 14:12

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od jack » 28 úno 2017, 15:45

Ten kabínový filter by sa mal podľa servisného manuálu meniť po dvoch rokoch, ale len preto, že výrobca predpokladá nábeh 60000km (2 roky x 30000km), čiže mal by sa meniť po 60000km. Pokiaľ máš nabehaných "len" 23000km, tak ja by som ho nemenil (podľa stavu zanesenia) - len ho vyfúkal, trochu vyklepal a presušil.
Ja som mal po dvoch rokoch dokonca len 21000km a tiež som ho len vyčistil, vysušil, nechal urobiť dezinfekciu, lebo už som začínal cítiť taký zatuchnutý smrad a dal filter späť. Menil som ho až po troch rokoch a na doporučenie mechanika len za obyčajný, nie uhlíkový - ten originál uhlíkový (pôvodný) aj tak neeliminoval zápach z vonku.
A presne ako hovoríš - daj si urobiť radšej dezinfekciu klímy namiesto geometrie (pokiaľ nemáš problém s riadením) predídeš tak tomu smradu.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Astra - R@SAG » 08 bře 2017, 16:32

Tak dnes jsem absolovoval 2 garanční prohlídku a na vlastní žádost jsem požadoval překontrolovat klimatizaci a provést desinfekci. Nadále jsem měl podezření na drznutí zádních brzd. Celá procedůra trvala 2 a půl hodiny (nebyl jsem u toho osobně, předal jsem Astru a pak jsem dostal SMS o vyzvednutí. Podrobný rozpis přikládám a koncová cena byla 6807Kč za vše zadní brzdy + klimatizace, byl příplatek cca 1300Kč, jinak bych bez toho platil 5500Kč. Mám najeto 23127km a mám v servisce napsáno pouze drobné oděrky na laku, hold každodení parkování na sídlišti.
Přílohy
Astra J 2 gar proh faktura 01 (1).jpg
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od blesk » 08 bře 2017, 17:14

Nedavno jsem cistil zadni brzdy a ta medena pasta vlyvem teplot vyschne (za par mesicu) a brzdy zatuhnou (samozrejme neco udela i prach z desticek). Pri te prilezitosti jsem zkontroloval i predni. Tam bylo specialni brzdove mazivo, co odola teplotam a melo stale puvodni vlastnosti. Takze medenu pastu ne. Je to mor mechaniku, nekteri s ni dokonce mazou i srouby kol :?
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 383
Registrován: 01 srp 2012, 14:05

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Phrz » 08 bře 2017, 18:52

To potvrzuju! Driv jsem daval tu medenou pastu a po par mesicich ztvrdne a nefunguje, specialni mazivo funguje furt.
Corsa D Sport 1.4T 88Kw http://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

Odpovědět