R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
No je to pěkné číslo, ale i já už jsem se dostal přes hranici 1000km na nádrž, je to ale hodně o stylu jízdy . Jsem v pohodě když najedu 900 - 950km na nádrž.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
- Reklama
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
To sú pre mňa imaginárne čísla.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Fuuu.ja sa nechytam vôbec. A to mám dizel
OPEL Astra J.....2.0 CDTI 118kW.....6°AT.....r.v. 2011.....http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=652
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Tak k tomuto - jako té spotřebě - nemám šanci ani přičuchnout. 98% jízd ve městě a ještě takovém blbém jako u nás a je to. Pořád zácpy, 5 km jedeme i 40 minut a v tomto vedru bez klimy bych byl uvařený.
Dříve: Opel Astra F 1,4 16V 66kW 1997
Nyní: Opel Astra J 1,4 T 88kW 2014
Nyní: Opel Astra J 1,4 T 88kW 2014
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Tak ale to je dojazd podla pc. Neviem ako benzin, ale mne hodi aj cez 1200 a realita je po dpf a zmene stylu jazdy 900km po rezervu. Ono to berie hlavne poslednych 100-200km aspon podla mna a potom ten vypocet je dost nepresny a postupne dojazd ubuda.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
No já osobně tamkuji většinou jak už začne otravovat PC a k tomu navigace o možnost dohledání nebližší benzinky a najeto mám na nadrž 900km a ještě je v nádrži benzín, ale pokud podle tankování PC ukáže dojezd cca 1030km, tak po ujetí pár km to padne na 900 . 950km a pak záleží na stylu jízdy a trasu, kterou jedu, ale vsměs to je od 800 - 900km na nádrž. Jak už jsem psal, poslední 2 nádrže mi spotřeba klesla a jsou pouze 2 možnosti, motor si opět sednul, případně se rapidně oteplilo, ale zase používám aut. klimu, tak uvidím. Boužel asi na hodnoty výrobce se ale nikdy nedostanu. Oficiální zpráva OPLU je ze na motor A14NEL a A14NET, lze najet rovných 1000km na nádrž .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Mne se jeste nikdy nepovedlo naplnit tu nadrz tak, ze by benzin splouchal ven. Naposled jsem narval jeste nejakych 6litru po cvaknuti pistole, ale uz jsem nechtel vic zdrzovat, dojezd jsem mel potom neco kolem 1100-1200km (dlouha cesta mimo mest) a palivomer se odlepil z maxima az po 2hod jizdy.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
a teraz otazka? ma to zmysel "preplnat" nedojde k vytlaceniu cez odvzdusnovak ked sa rozpina palivo?
ja somparkrat tiez preplnal, ale za nasledok to malo to, ze palivomer sa zasekol na 3/4 a musel som zastat a otvorit viecko a potom sa spamatal. teraz dam prve cvaknutie plu spovytiahnem asi 3cm. i tak casto pridem tak na shelku (kedze mam o2 zlavu respektive anglicaky pre drobca zbieram a vyhybam sa tankovaniu inde ak nemusim), ze lezi rucicka a v pohode dam aj cez deklarovanych 55 litrov. pri poslednom to bolo 56,4 a to metodou znsilnenia by slo este pridat liter
ja somparkrat tiez preplnal, ale za nasledok to malo to, ze palivomer sa zasekol na 3/4 a musel som zastat a otvorit viecko a potom sa spamatal. teraz dam prve cvaknutie plu spovytiahnem asi 3cm. i tak casto pridem tak na shelku (kedze mam o2 zlavu respektive anglicaky pre drobca zbieram a vyhybam sa tankovaniu inde ak nemusim), ze lezi rucicka a v pohode dam aj cez deklarovanych 55 litrov. pri poslednom to bolo 56,4 a to metodou znsilnenia by slo este pridat liter
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Snažím se nádrž nepřeplňovat a myslím, že je to tak dobře. Má nějakou rezervu pro rozpínání paliva a tu je dobré respektovat. Tankuji podobně jako výše, do prvního cvaknutí a pak už pomalu dotočím počítadlo do celého litru.
Například nyní mi pistole vypla při 51,3 litru, dotočil jsem to na 52,0 rovných a konec.
A samozřejmé je to, že ten dojezd se ujetím několika km. různě mění. Jen mě to pobavilo, že po natankování tam bylo takové číslo. Je fakt, že většinou tankuji, když je tak polovička nádrže, takže jsem opravdový dojezd na nádrž ještě netestoval, jelikož je mi to nepříjemné jezdit s poloplnou nádrží.
Například nyní mi pistole vypla při 51,3 litru, dotočil jsem to na 52,0 rovných a konec.
A samozřejmé je to, že ten dojezd se ujetím několika km. různě mění. Jen mě to pobavilo, že po natankování tam bylo takové číslo. Je fakt, že většinou tankuji, když je tak polovička nádrže, takže jsem opravdový dojezd na nádrž ještě netestoval, jelikož je mi to nepříjemné jezdit s poloplnou nádrží.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Tankujem tak iba pred dlhou jazdou, takze hned zacne motor odcerpavat. Nechat to zaparkovane na slnku, no neviem, ale nadrz je v tieni, takze az tak velmi by sa nemal zvacsit objem paliva.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011