Astra j chyba 04 code teplota motora 130°

Od klimatizace až po xenony
Odpovědět
StanoM
Příspěvky: 5
Registrován: 24 kvě 2016, 11:52

Astra j chyba 04 code teplota motora 130°

Příspěvek od StanoM » 24 kvě 2016, 12:14

Zdravím,

prosím o pomoc už som zúfali stou astrou
chcem sa poradiť či sa stým chybovom hlásením code 04 už niekto stretol ?
problém nastal ked som zapol klimatizáciu, teplota motora zrazu stúpla na 130° tak mi to nedalo skúšal som hadice od chladiča a tam určite taka teplota nebola, ani v nadobke nič nevrelo, po par minútach sa teplota vranila na 90° no vzapeti na 130°
na Nemeckom fóre som sa dočítal že mal niekto taký istý problém a bol to odpor na ventilatore chladiča, nedalo mi to skúšal som ho premerať ale nepomohlo tak som kúpil novy ventilator chladiča cena v opli 405 eur tak som zobral repliku za 85 eur po namontovani to iste takže nepomohlo to.
Skúšal som vymeniť tepelné čidlo na chladiči stalo 18 euro po zľave v opli, ani to nepomohlo.

S autom sa neviem dostať na diagnostiku nakoľko je vďaka tej chybe v núdzovom režime a nechcem riskovať prehriatie

mal by niekto napad čo by to mohlo byť ?

je to 1.6 85kw ma nabehane 80 000 km

Reklama
 

Uživatelský avatar
kroup
Příspěvky: 130
Registrován: 29 bře 2015, 08:28
Bydliště: Praha 5

Re: Astra j chyba 04 code teplota motora 130°

Příspěvek od kroup » 24 kvě 2016, 14:29

Jen pro pořádek, protože to v tvém příspěvku nezaznělo:

Code 04 = Klimatizace vypnuta
(Manuál -> Přístroje a ovládací prvky -> Zprávy vozidla)
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003

StanoM
Příspěvky: 5
Registrován: 24 kvě 2016, 11:52

Re: Astra j chyba 04 code teplota motora 130°

Příspěvek od StanoM » 24 kvě 2016, 15:19

kroup píše:Jen pro pořádek, protože to v tvém příspěvku nezaznělo:

Code 04 = Klimatizace vypnuta
(Manuál -> Přístroje a ovládací prvky -> Zprávy vozidla)
j zabudol som to napisať čo znamena code 04 v manualy i ked to nieje vôbec nápomocne

GM-Infotech píšu: code 04 Řídicí modul nezávislého topení detekuje napětí vyšší než 16 V.

tu som našiel ten cod ale nemám nezavislé kurenie tak neviem čo to má byť.
Přílohy
Untitle1d.png
Untitlemmd.jpg

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Astra j chyba 04 code teplota motora 130°

Příspěvek od blesk » 25 kvě 2016, 15:02

GM TIS tam by som chcel mat pristup...
Je to podla VIN, takze by to malo zobrazovat iba vybavu, ktoru mas. Mozno to nezavisle kurenie je zly preklad. Nieco ako nase SK/CZ navody na pouzivanie auta. Najlepsi je EN/DE original. Skontroluj napatie na baterke pri nastartovanom motore, ci ti neodisla regulacia alternatora a nehadze ti 16V namiesto ~14V.
Tepelne cidlo na chladici by som si predstavil, ze zapne ventilator pri nejakej teplote. Tebe ale ukazalo na budikoch, ze mas vysoku telotu, takze skor bude chybny teplomer chladiacej kvapaliny, ktory bude niekde na motore alebo v termostate alebo je vadny napriklad termostat a teplota vystupa na 130, nasledne sa zapne ventilator, ochladi na 90 a tak dookola.
Dalsia vec je zvolavacka na ventilatory chladica roku 2011:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... =30#p11947
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

StanoM
Příspěvky: 5
Registrován: 24 kvě 2016, 11:52

Re: Astra j chyba 04 code teplota motora 130°

Příspěvek od StanoM » 26 kvě 2016, 08:40

blesk píše:GM TIS tam by som chcel mat pristup...
Je to podla VIN, takze by to malo zobrazovat iba vybavu, ktoru mas. Mozno to nezavisle kurenie je zly preklad. Nieco ako nase SK/CZ navody na pouzivanie auta. Najlepsi je EN/DE original. Skontroluj napatie na baterke pri nastartovanom motore, ci ti neodisla regulacia alternatora a nehadze ti 16V namiesto ~14V.
Tepelne cidlo na chladici by som si predstavil, ze zapne ventilator pri nejakej teplote. Tebe ale ukazalo na budikoch, ze mas vysoku telotu, takze skor bude chybny teplomer chladiacej kvapaliny, ktory bude niekde na motore alebo v termostate alebo je vadny napriklad termostat a teplota vystupa na 130, nasledne sa zapne ventilator, ochladi na 90 a tak dookola.
Dalsia vec je zvolavacka na ventilatory chladica roku 2011:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... =30#p11947
Zdar,

mám staly prístup do GM TIS tak ak niečo potrebuješ daj vedieť.

preklad v tis nebude zlý lebo normlne to mám v nemčine a tam to bol rovnaký popis, skôr chyba v epc GT-TIS to sa stáva roím aj v iných napr. epc ako SAI Portal Mercedes Benz a tam majú tiež niekedy chybu.

ale včera som tú moju závadu odstránil bolo to čidlo na termostate a nie to čo som ja menil na chladiči
v skratke netreba hned meniť veci ako som to urobil ja najskôr diagnostika a frajera čo stým vie robiť ale takého som v opli nenašiel tak som hladal iny servis
stalo ma to 55 euro s toho čidlo alternatíva cca 26 EUR
ale dakujem za radu ak by som to včera neodstránil tak by mi tvoja rada s čidlom na termostate moc pomohla

dík Stano.

StanoM
Příspěvky: 5
Registrován: 24 kvě 2016, 11:52

Re: Astra j chyba 04 code teplota motora 130°

Příspěvek od StanoM » 26 kvě 2016, 08:45

Ešte chcem dodať a to že by som už Opel nekupil po tých závadach čo som mal ma to odradilo od tejto značky ale realita je taka že všetky nové autá po roku 2010 sa neskutočne kazia a v neposlednóm rade je velmi zlý prístup servisov čo sa týka zaruky, oni nechcú ani počuť že chceš niečo reklamovať a vymeniť na zaruku su maximalne neochotný.

moje závady od začiatku: cca po 12000 km zadne brzdy respektívne platničky sa nevracali zostavali zaseknute tým sa aj prepiekly kotúče takže som musel meniť kotuče + platničky na chybe je konštzrukčná vada čo bolo u prvých modeloch že platnička bola velmi natesno usadená v plieškoch vymedzovacích na strmeni
Odpoved od Oplu na brzdy sa zaruka nestahuje !

potom som musel meniť termostat nakolko vypovedal ale to by ma až tak nenasralo ale pri výmene som zo štyroch šroubou tri utrhol nakolko boli úplne prehrdzavené to je vrchol nekvality ked cca po 20000 km máš prehrdzavené šrouby a utrhneš, to je ked si dobre pametám 8 mm zavit a ten termostat je uzložený dosť vysoko že na neho nešpliecha stale voda a už ked som pri vode to v opli nejsú schopný dať pod motor ani plastový chránič ! Teda aspon nie na benzín tuším diesle to maju tak som pre istotu kupil ten plast z dieslu a namontoval na svoje auto.

nsledne neviem po kolkých km presne mi vypísalo chybu ABS a zaroven chýbu motora, išiel som do Oplu na diagnostiku a tam mi ten panko akože (elektrikár) povedal že čidlo ABS nefunguje čo je na náboji, ja že Ok stáva sa daj nové tak to urobil ale nepomohlo to chaby stale svietila okrem toho vtedy nejde ani ABS a ani protišmikový systém. Tak mi ten elektrikar odporučil brutalnu radu že diagnostika niekedy ukazuje blbosti a že to nemusí byť pravé predne čidlo ale hoci ktore ine stých ABS čidiel. Ked vám niekedy taketo niečo povie elektrikar tak mu hned dajde dobre cez hubu lebo je to šašo čo nevie robiť s diagnostikou on mal hned premerať či nieje poškodený kabel !!!
ale dal som sa nahovoriť kupil ešte dalšie čidlo samozrejme to nepomohlo tak mi to nedalo išiel som pekne kabel po kablo od toho pravého predného čidla. Musel som zhodiť dole podkolia, narazník a svetla, potom som našiel na prednej stene (čele prednom) prasknutý kábel a mal som chybu zletoval som to a hned aj bez diagnostiky naslednej mi chyby zmizly ale čo je to dementov v Opli že tot nevedia urobiť.

dalšia zavada: vrzga ventilator kurenia ale to tu rozpisovať nebudem nakolko tých tem je okolo toho dosť vela

dalšia závada: vodičové sedadlo ked vojdem do zakruty nejakej ostrejšej tak to sedadlo tak cvakne tak že sa pozrem čo by to mohlo byt ale po mojom zistení sa stým neda nič robiť lebo sedadlo je uchytene len v zadnej časti na kolajniciach a v predu su tie kolajnice nacvaknute v karoseriji a to cvaka, akože dovi kavlita a napad od Oplu za všetky body.

dalšia zavada čo čaka na odstránenie odstránenie: elektricka brzda ten motorček asi dobre nedotáča lebo po odbrzdení el brzdy su platničke ešte nejakých par metrov zablokovane a rozpojujú sa nasylu

spiatočka ide cez zuby asi teba odvzdušniť spojku

tak ked si to tak zhrniem je to na 80 000 km trochu moc chýb na auto
takže Opel už nigdy

Stano.

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra j chyba 04 code teplota motora 130°

Příspěvek od Astra - R@SAG » 26 kvě 2016, 09:13

dalšia závada: vodičové sedadlo ked vojdem do zakruty nejakej ostrejšej tak to sedadlo tak cvakne tak že sa pozrem čo by to mohlo byt ale po mojom zistení sa stým neda nič robiť lebo sedadlo je uchytene len v zadnej časti na kolajniciach a v predu su tie kolajnice nacvaknute v karoseriji a to cvaka, akože dovi kavlita a napad od Oplu za všetky body.


Tak toto mi dělal po koupi nové Astry a ujetí 3200km. Zajel jsem do Oplu na reklamaci, projel se s tím technik a řekl, že nic nezjistili, proto jsme se nervl a řekl ať se na to podívají, nakonec to trvalo cca 3 hod a muselo sedadlo zcela ven s auta. Zjistili, že nebyli dotažené šrouby na sedadle, nebylo to v těch ližinách. Odstranili to a už mám rok pokoj :D :D . Naštěstí.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

StanoM
Příspěvky: 5
Registrován: 24 kvě 2016, 11:52

Re: Astra j chyba 04 code teplota motora 130°

Příspěvek od StanoM » 26 kvě 2016, 09:20

Astra - R@SAG píše:dalšia závada: vodičové sedadlo ked vojdem do zakruty nejakej ostrejšej tak to sedadlo tak cvakne tak že sa pozrem čo by to mohlo byt ale po mojom zistení sa stým neda nič robiť lebo sedadlo je uchytene len v zadnej časti na kolajniciach a v predu su tie kolajnice nacvaknute v karoseriji a to cvaka, akože dovi kavlita a napad od Oplu za všetky body.


Tak toto mi dělal po koupi nové Astry a ujetí 3200km. Zajel jsem do Oplu na reklamaci, projel se s tím technik a řekl, že nic nezjistili, proto jsme se nervl a řekl ať se na to podívají, nakonec to trvalo cca 3 hod a muselo sedadlo zcela ven s auta. Zjistili, že nebyli dotažené šrouby na sedadle, nebylo to v těch ližinách. Odstranili to a už mám rok pokoj :D :D . Naštěstí.

Ale majú hrozný prístup aby si sa pokaždé s nimy hadal ked tam prídeš :roll:

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Astra j chyba 04 code teplota motora 130°

Příspěvek od blesk » 26 kvě 2016, 09:41

Najhorsie boli prve rocniky, potom sa to zlepsovalo. Predstav si, ze mas firmu, ktora nema istu buducnost a este dnes poobede mozu zavolat z GM, ze zajtra uz nechodte do prace. Vsetci, co mohli uz davno odisli. Nabrali novych pracovnikov, len aby mal kto dotahovat sroby, samozrejme, nezaskolenych.
Tych staznosti na zadne brzdy je tu hodne, takze je tam konstrukcna chyba v plieskoch? Nove pliesky dodavane s dostickami pomozu? Snad nebude chyba v strmenoch, potom by trebalo kupit nove aj tie. Zase uz novse auta maju upravene diely a toto by nemalo hrozit. Ked ti ich ale menili, tak sa ma rucna brzda posunut do servisnej polohy cez diagnostiku, cim sa uvolnia dosticky a po montazi sa ma zase skalibrovat. Preto mas asi stale ten problem.
To je znama vec nekvalita originalnych servisov, tiez trochu suvisi s tym, ze Opel bol v problemoch a niektore servisy to vzdali, ale na druhu stranu to vidis aj u inych znaciek. Niektore servisy zamestnavaju iba mladych ucnov za min mzdu a neplatia im ani skolenia. Skuseni mechanici radsej odidu. Ked taky ucen uvidi GM Tech2 diagnostiku, tak je v pr... a to ju uz dost zjednodusili, cim sme prisli o moznost si dodatocne montovat veci do aut.
Termostat bol casty problem tycho motorov, zly dodavatel do vyroby. Pozdejsie ho bud vymenili, alebo zlepsil kvalitu/konstrukciu. A spiatocka cez zuby to su synchrony, u tychto starsich prevodviek nie su tak rychle na spatocku, pokial nie su uz opotrebe, co sa tiez moze stat (obecne). Skus im dat 1sek viac casu nez zapadnu a nez ju zaradis. A mozes byt este rad, ze nemas tu ne-podarenu 6stupnovu, ktoru potom tiez neskor zlepsili.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
mater
Příspěvky: 540
Registrován: 25 srp 2015, 20:55

Re: Astra j chyba 04 code teplota motora 130°

Příspěvek od mater » 26 kvě 2016, 10:12

Ešte chcem dodať a to že by som už Opel nekupil po tých závadach čo som mal ma to odradilo od tejto značky ale realita je taka že všetky nové autá po roku 2010 sa neskutočne kazia
z vlastnych skusenosti neviem ako su natom ine znacky.
ako dlho je auto nove? podla veku? podla najazdenych km?
vo vseobecnosti sa auta opravuju, niektore casti sa opotrebuju a niektore jenodduch pokazia.


Minule znamemu na bmw x5 vypadla poloos. Na aute kde jedna guma "run on flat" stoji takmer 200eruo vypadne poolos a xDriver hlasil chybu. V podstate jazdi 99% po dialniciach a okreskach, ziadne tereny. To je kvalita ;-)
Zafira-C Cosmo 1.4T 103kW LPG ( B14NET ) 8/2015
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012

Odpovědět